Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joram schreef:Als jij nu wond hebt die gehecht moet worden en je gaat naar spoed eisenhulp, dan kost je dit complete eigen risco. Gaat zelfde persoon naar een kliniek waar ze ook kunnen hechten dan zo zomaar aardig wat centen kunnen schelen.
merel_gomez schreef:Ik ben er nog niet over uit, gister gebeld naar Avero voor de nieuwe premies.
kom nu voor 2014 uit op: 107, 06 per maand dat is Basis + aanvullend start (zonder tandarts)..
Liefst wil ik rond dit bedrag ook nog een tandarts er bij in, maar dat is zeker te enthousiast?
Of zijn er wel verzekeringen die dit hebben? PB mag ook.
Fjorj schreef:Als jij nu wond hebt die gehecht moet worden en je gaat naar spoed eisenhulp, dan kost je dit complete eigen risco. Gaat zelfde persoon naar een kliniek waar ze ook kunnen hechten dan zo zomaar aardig wat centen kunnen schelen.
Morganlefay schreef:Fjorj schreef:Als jij nu wond hebt die gehecht moet worden en je gaat naar spoed eisenhulp, dan kost je dit complete eigen risco. Gaat zelfde persoon naar een kliniek waar ze ook kunnen hechten dan zo zomaar aardig wat centen kunnen schelen.
Als je eerst naar de huisarts/HAP gaat wordt het een ander verhaal.
Spoedeisende hulp is als je bent doorverwezen of van de straat bent geplukt.
Nell_ schreef:Van kraamzorg heb je indd eigen bijdrage van €4 per uur. Ik ben 2 keer in het zkh bevallen vanwege medische indicatie, en hiervan heb ik 2x geen rekening van eigen bijdrage gehad.
Bij de eerste bevalling moest ik 3weken erna terug met een ernstige borstontsteking, hiervoor moest ik wel eigen bijdrage betalen.