Mijn relatie gaat naar de maan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:14

eeeeef_x schreef:
Hey mensen !
Ik ben nu dus nog steeds door de week bij mijn moeder in mijn oude woonplaats. Daar probeer ik een paardje te vinden. Ik heb nog steeds werk in de woonplaats van mijn vriend en we zijn nog steeds bij elkaar. Ik moet wel zeggen, het gaat nu beter. Of dat komt omdat we meer ruimte hebben? Ik denk het..

Goed zeg :) echt fijn om dit te horen!

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:06

meid geniet van het leven. Zo te horen vergooi je je leven aan die vent. Laat je lekker door je moeder vertroetelen, lik je wonden. kop op en ga je eigen leven leven en je niet als voetveeg laten behandelen door je ex..Dat is niemand waard.

eeeeef_x

Re: Mijn relatie gaat naar de maan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 21:15

Mijn vriend vind het niet leuk dat ik in franeker zit en dat snap ik ook heel goed. Ik heb niet het gevoel dat ik mijn leven aan/door hem vergooi, want hij maakt me wel degelijk gelukkig wanneer het goed gaat. Het gaat nu ook beter als toen ik daar nog 24/7 zat. Ik ben alleen benieuwd of mijn vriend dit nog lang volhoudt. Want hij verteld me wel dat hij het heel zwaar heeft zonder mij... en dat wekt toch wel schuldgevoel op..

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 21:22

Hij kon toch beter krijgen dan jou? >;)
Hij mist jou misschien als persoon, maar hij mist vast ook iemand die zijn huis opruimt en zijn boodschappen doet. Iemand die mijn spullen weggeeft, op mijn geld teert, weigert om zijn rotzooi op te ruimen en dan ook nog eens commentaar durft te geven op wat ik doe kan bij mij heel snel opsodemieteren. Kan-ie verder nóg zo lief zijn. Kom op zeg, er zijn genoeg mannen die lief zijn én een beetje opruimen/jou waarderen/respect hebben voor je bezittingen/willen werken.

Laat je niet manipuleren door hem. Jij vindt het zo fijner gaan, dus ga niet uit schuldgevoel terug naar de oude situatie. Echt niet doen hoor.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 22:32

eeeeef_x schreef:
Mijn vriend vind het niet leuk dat ik in franeker zit en dat snap ik ook heel goed. Ik heb niet het gevoel dat ik mijn leven aan/door hem vergooi, want hij maakt me wel degelijk gelukkig wanneer het goed gaat. Het gaat nu ook beter als toen ik daar nog 24/7 zat. Ik ben alleen benieuwd of mijn vriend dit nog lang volhoudt. Want hij verteld me wel dat hij het heel zwaar heeft zonder mij... en dat wekt toch wel schuldgevoel op..

Dit zijn imo de ergste vriendjes die er zijn, hun zin krijgen door de ander een schuldgevoel aan te praten, ik hoop dat je nog heel lang bij je moeder blijft en goed voor jezelf zorgt ipv voor je vriend vanalles te regelen, kan hij zelf wel.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 22:33

Pff.. Dat kan mijn vriend ook zo goed inderdaad. Is soms erg lastig, maar ben er al minder gevoelig geworden ondertussen. Fijn dat het beter met je gaat TS, doe wat jou gelukkig maakt :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 23:04

Dani schreef:
Hij kon toch beter krijgen dan jou? >;)
Hij mist jou misschien als persoon, maar hij mist vast ook iemand die zijn huis opruimt en zijn boodschappen doet. Iemand die mijn spullen weggeeft, op mijn geld teert, weigert om zijn rotzooi op te ruimen en dan ook nog eens commentaar durft te geven op wat ik doe kan bij mij heel snel opsodemieteren. Kan-ie verder nóg zo lief zijn. Kom op zeg, er zijn genoeg mannen die lief zijn én een beetje opruimen/jou waarderen/respect hebben voor je bezittingen/willen werken.

Laat je niet manipuleren door hem. Jij vindt het zo fijner gaan, dus ga niet uit schuldgevoel terug naar de oude situatie. Echt niet doen hoor.

Jeetje, mag TS hier nog gewoon zelf over nadenken en haar eigen beslissing in nemen.
Je draagt het nu op haar over als 'jouw wil is wet'. Eigenlijk een beetje zoals jij haar vriend beschrijft.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 08:25

Tuurlijk heeft hij het zwaar zonder jou... nu moet hij zelf zn zooi opruimen ;)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 11:27

Goof schreef:
Jeetje, mag TS hier nog gewoon zelf over nadenken en haar eigen beslissing in nemen.
Je draagt het nu op haar over als 'jouw wil is wet'. Eigenlijk een beetje zoals jij haar vriend beschrijft.

Ik schrijf iets. Meer niet. Ik kán TS helemaal niet iets opdragen of haar niet zelf laten beslissen, dus je reactie is volstrekt onzinnig. Het is juist bedoeld als steuntje in de rug van TS, dat ze op haar eigen gevoel moet vertrouwen en zich niet hoeft te laten leiden door schuldgevoelens.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:59

Fijn dat je nu je bij je moeder bent het beter gaat, en laat je aub niet teveel een schuldgevoel aanpraten, nu je er doordeweeks niet bent.
Tuurlijk mist hij je , je deed er bijna alles, en nu staat hij op eigen benen, hij moet je missen om wie JIJ bent en laat hem daar maar een poosje aan werken.
Geniet lekker nu je thuis bent en zoek een verzorgpaardje en ga niet zomaar weer de oude situatie in na
wat geklaag van zijn kant.
Kop op en leef....en geniet .....

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:34

Laat hem gewoon lekker in zijn eigen sop gaar koken, het is geen leuke vriendje.

Er zijn leukere jongens en die kom je vanzelf wel tegen.

Vergeet hem en geniet nu van je leven bij je lieve moeder.

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 08:55

hehe, klinkt als mijn ex die zei dat ik het salaris van 2 personen meenam. Was toch echt mijn eigen salaris..Hij moest uitkering gaan aanvragen en das niet leuk. Dat vindt jou ex, ik zeg bewust geen vriend, natuurlijk ook.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 10:49

Dat je een schuldgevoel hebt, lijkt me logisch, je hebt gevoels voor hem, dus je hebt het beste met hem voor. Laat hém de verantwoording maar nemen om zelf de boel voor elkaar te krijgen. Hij moet eerst zijn eigen leven op orde hebben, voordat jij er weer bij past en dat kun je gerust zeggen, misschien geeft het hem juist een extra drive om het voor elkaar te boksen.

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 09:32

Mmmmm nu ik dit Zo lees...belachelijk.
Ik ben de vriend en kwam dit tegen. Lijk wel de boehman zeg hahaha.
Vaste lasten betaal ik. het enige wat eva moest betalen was 50 euro bijdrage in de boodschappen. ikruimde altijd op maja wees real een man is geen vrouw dus is het niet perfekt.
Waarom die ruzies? Als ik het ergens niet mee eens ben wordt ze boos.enz enz
Dingen achter me rug om doen.enz enz
Laat ik het zo stellen 85 procent wat hier staat iss banketstaaf koek van haar. En nu ik dit zo eens allemaal lees is zij hier wel de zielige trieste ...

Oja ik red me heel goed alleen hiervoor woonde ik ook 2 jaar alleen.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:35

Nou vriend,
leg jou kant van het verhaal dan eens rustig uit,
wie weet verklaard dat een hoop voor ons.
want de meesten reageren puur op wat zij verteld :j

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:39

Gebruik je de account van je vriendin? Met toestemming?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:40

Vriend weet je vriendin dat je op haar account post?

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:47

Heb getemd en hoop zeeeer dat je inmiddels der ex-vriend bent, en TS lekker verder kan met haar leven!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:48

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naarde kant van zijn verhaal!

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:50

Zóóó…. Heftig, heb is wat respect voor je vriendin, ze doet naast werken en school, het huis opruimen en van haar beetje verdiende loon de boodschappen betalen??

Ts ik hoop dat het met jou beter gaat nu!

vind het trouwens wel raar dat de vriend op dit topic kan komen? :?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:52

Toch heeft een verhaal meestal echt wel twee kanten en misschien is de echte ts ook niet helemaal zonder schuld, wie zal het zeggen.
Maar 1 ding is zeker, deze twee passen niet bij elkaar ze maken mekaar alleen maar ongelukkig.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:54

Zo heel veel maakt zijn kant van het verhaal toch niet meer uit? De echte TS was ongelukkig in de relatie en die is nu over. Dat hij nu op haar account aan het posten is onderstreept alleen maar zijn vervelende gedrag dat ze in eerdere posts heeft aangegeven.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:56

EvaC schreef:
Zo heel veel maakt zijn kant van het verhaal toch niet meer uit? De echte TS was ongelukkig in de relatie en die is nu over. Dat hij nu op haar account aan het posten is onderstreept alleen maar zijn vervelende gedrag dat ze in eerdere posts heeft aangegeven.

Daarom zeg ik: ze maken mekaar niet gelukkig, dus beter mee stoppen.
Het maakt niet uit wie daar schuld in heeft.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 09:59

jesito schreef:
EvaC schreef:

Daarom zeg ik: ze maken mekaar niet gelukkig, dus beter mee stoppen.
Het maakt niet uit wie daar schuld in heeft.

Ben ik helemaal met je eens hoor, het was ook geen reactie gericht op jou.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:01

Jongens een verhaal heeft twee kanten he.
Wij weten ook niet hoe ts in real life is, en of ze echt wel zo onschuldig is als ze beweerdd dat ze is.
Wij moeten haar ook maar op haar woord geloven van wat hier geschreven wordt, net als dat we haar vriend eigenlijk moeten geloven wat hij hier neerzet.