"Ik denk dat je hilarisch bedoelt" zegt mijn moeder ook nog. Maak ik een combi van die woorden
Achja, waarom ook niet... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

"Ik denk dat je hilarisch bedoelt" zegt mijn moeder ook nog.
Achja, waarom ook niet... 

Just_Sannee schreef:Stille meelezer moet hier dan ook maar eens bekennen...
Op mijn diploma uitreiking mochten ik en nog 2 andere meisjes optreden. Ik en een meisje gitaar spelen, de ander zingen. Super leuk, had het naar mn zin en alles ging goed. Tot dat ik de foto's zag vanuit het publiek......
Ik had een leuk jurkje aan, maar omdat ik gitaar speelde zat ik op een kruk. Mn benen niet over elkaar geslagen.. je raad het dus al... Voor het hele publiek was mn slipje mooi en duidelijk te zien
Beat that
moment 
jongens achter me hadden het gezien en vonden het wel grappig, ik ook totdat ik thuis kwam en daarna drie weken met een grote blauwe plek op mijn buik heb rondgelopen

Just_Sannee schreef:Stille meelezer moet hier dan ook maar eens bekennen...
Op mijn diploma uitreiking mochten ik en nog 2 andere meisjes optreden. Ik en een meisje gitaar spelen, de ander zingen. Super leuk, had het naar mn zin en alles ging goed. Tot dat ik de foto's zag vanuit het publiek......
Ik had een leuk jurkje aan, maar omdat ik gitaar speelde zat ik op een kruk. Mn benen niet over elkaar geslagen.. je raad het dus al... Voor het hele publiek was mn slipje mooi en duidelijk te zien
Beat that
) waarop ik doodleuk zei 'Nou dan heb ik het zoooo ---- koud!' (Armen uit elkaar
)
naomi_g1998 schreef:Ik fietste een keer naar huis terwijl ik even op mijn mobiel zat... Fiets ik zo tegen een stilstaande aanhanger aan... Dus ik vlieg op mijn stuur, mn stuur komt echt net langs mijn navel (gelukkig maar want had net mn piercing een week of zo) en daarna snel weggefietstjongens achter me hadden het gezien en vonden het wel grappig, ik ook totdat ik thuis kwam en daarna drie weken met een grote blauwe plek op mijn buik heb rondgelopen
Komt wel goed, fietsen is lastig.
Nemurin schreef:Ja, dat is dus ook gewoon niet zo slim he... maar ik zie heel veel mensen fietsen en met hun mobiel klieren, gevaar voor de omgeving en voor zichzelf.
Inmiddels gebruik ik mijn mobiel op de fiets alleen voor muziek.
Vivian__ schreef:Once up on a time, toen ik nog een groene jongedame was... Had ik een date met een leuke jongen. We waren richting het strand gegaan en daar gaan lopen. T was winter dus bokkoud... Hij zegt op een gegeven moment 'ah, ik heb het nu echt zo - koud' (beelde een kleintje uit) waarop ik doodleuk zei 'Nou dan heb ik het zoooo ---- koud!' (Armen uit elkaar
)
Super dom... Maar Hee, iedereen is groen geweest
op vakantie ook... dan zit ik gewoon te klappertanden kon mezelf wel afschieten
Vivian__ schreef:Once up on a time, toen ik nog een groene jongedame was... Had ik een date met een leuke jongen. We waren richting het strand gegaan en daar gaan lopen. T was winter dus bokkoud... Hij zegt op een gegeven moment 'ah, ik heb het nu echt zo - koud' (beelde een kleintje uit) waarop ik doodleuk zei 'Nou dan heb ik het zoooo ---- koud!' (Armen uit elkaar
)
Super dom... Maar Hee, iedereen is groen geweest