Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:11

HAHAHA, ik zit net dit topic door te lezen, en zegt mijn moeder "Hou eens op te lachen". Dus ik zeg vol overtuiging "Maar dit is hilari-us". Zo stom, ik wilde zeggen hilarisch, maar zat in mijn hoofd aan hilarious te denken _O- "Ik denk dat je hilarisch bedoelt" zegt mijn moeder ook nog.

Maak ik een combi van die woorden :') Achja, waarom ook niet...

Maya_Mariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:13

Na de diploma-uitreiking aan de geschiedenis lerares vragen of ze weer zwanger is...Was totaal niet de bedoeling, kwam er ineens uit toen ik voor der stond. Kreeg als antwoord 'Nee, dat is nog van de laatste keer.' Oeps......!

Friso_lover

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:14

Hahaha Maya, dat is zo l*llig :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:20

Maya_Mariel schreef:
Na de diploma-uitreiking aan de geschiedenis lerares vragen of ze weer zwanger is...Was totaal niet de bedoeling, kwam er ineens uit toen ik voor der stond. Kreeg als antwoord 'Nee, dat is nog van de laatste keer.' Oeps......!

Au :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 22:20

Oh neeeeeee! :')

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:27

Ohmygod, net een oeps moment van mijn moeder :+

Belt er iemand en vraagt die "is dit nummer 0-" zegt mijn moeder "Ja hou maar op, ik ken mijn nummer toch niet uit mijn hoofd". Hangt ze op en komt ze erachter dat hij belde met het thuisnummer in plaats van haar mobiele nummer. Schaam _O-

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:58

Aan het bellen zijn met m'n mobiel en tegelijkertijd panisch aan het zoeken zijn naar je telefoon :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:23

Stille meelezer moet hier dan ook maar eens bekennen...
Op mijn diploma uitreiking mochten ik en nog 2 andere meisjes optreden. Ik en een meisje gitaar spelen, de ander zingen. Super leuk, had het naar mn zin en alles ging goed. Tot dat ik de foto's zag vanuit het publiek......

Ik had een leuk jurkje aan, maar omdat ik gitaar speelde zat ik op een kruk. Mn benen niet over elkaar geslagen.. je raad het dus al... Voor het hele publiek was mn slipje mooi en duidelijk te zien -O-

Beat that -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:23

Zo'n optreden is anders wel te waarderen. :j

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:25

inderdaad! trek volgende keer een korte broek eronder aan, eentje die niet te los zit en ook niet onder je jurkje uitkomt ;)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:25

Lekker in de pauze wat stoeien met wat jongens, en dan vervolgens niet meer op me tas letten, zie ik zo klasgenoot mijn tas pakken en richting jongens WC gaan, ik rende meteen achter hem aan... Nouja, opzich niets ergs aan de jongens WC... Maar de rest sloot ons dus op, dus ik schoot in de lach en hij ook... Na een min waren we wat stiller hoorde we iemand zeggen op de WC 'mag ik ook wat privecy? ik zit hiero te schijten' ik kon niet stoppen met lachen, ik had niets door van die geur door het gelach, dus meteen wat geleerd: Als het stinkt, probeer te lachen :')

Gelukkig is het erg opvallend als er tig mensen voor de WC staan, dus ik was er gelukkig ook snel weer uit, iedereen stond me wel dom aan te kijken waarom ik bijna op de grond lag van het lachen :')
Wij 'dumpen' ook jongens de meisjes WC in. En als iemand het echt niet wilt slaan we die wel over... Maar het banketstaaf is, meisjes WC stinkt niet zo vaak, jongens WC wel :')

Nou, dat was mijn levensverhaal van vandaag _O-

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:27

Ja dat doe ik nu ook altijd :')
Ik had er ook helemaal niet aangedacht, ik droeg toen nooit jurkjes en dacht dat ik m netjes een beetje tussen mn benen had gestopt :+ ik voelde me pretty awkward after that :+

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:37

Ik was dus aan het fietsen naar school. En toen kwam er een té knappe jongen aan.(geen paard deze keer :+ ) Ik keek alleen nog maar naar hem. En fietsen hem bijna aan... Hij begint te schelden :oo
Tja, ´goedkope film momentjes in really life.´

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 23:43

Zo ben ik eens tegen een vuilnisbak op gefietst. Had echt haast haast haast en toen fietste ik een behoorlijk knappe kerel voorbij en die glimlachte echt heel leuk naar me. Stomverbaasd en bijna kwijlend tegen een vuilnisbak die daar stond op geknald. :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:45

Just_Sannee schreef:
Op mijn diploma uitreiking mochten ik en nog 2 andere meisjes optreden. Ik en een meisje gitaar spelen, de ander zingen. Super leuk, had het naar mn zin en alles ging goed. Tot dat ik de foto's zag vanuit het publiek......

Ik had een leuk jurkje aan, maar omdat ik gitaar speelde zat ik op een kruk. Mn benen niet over elkaar geslagen.. je raad het dus al... Voor het hele publiek was mn slipje mooi en duidelijk te zien -O-

Beat that -O-

Dat is wel een :(:) moment :')
Hopelijk wel een schone slip aan hahaha

Tijdens mijn solo optreden brak mijn snaar van de gitaar... Dat is ook even goed k*t _O-

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:55

Ik fietste een keer naar huis terwijl ik even op mijn mobiel zat... Fiets ik zo tegen een stilstaande aanhanger aan... Dus ik vlieg op mijn stuur, mn stuur komt echt net langs mijn navel (gelukkig maar want had net mn piercing een week of zo) en daarna snel weggefietst :+ jongens achter me hadden het gezien en vonden het wel grappig, ik ook totdat ik thuis kwam en daarna drie weken met een grote blauwe plek op mijn buik heb rondgelopen :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 23:56

Ja, dat is dus ook gewoon niet zo slim he... maar ik zie heel veel mensen fietsen en met hun mobiel klieren, gevaar voor de omgeving en voor zichzelf. :=

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:20

Oh, zo heb ik er ook nog eentje! :D

Ik liep met een vriendin op een vrij smalle stoep. Opeens mompelde ze: 'Niet kijken, maar er loopt echt een knappe jongen achter ons.'
Ik draai me uiteraard meteen - nog steeds lopend - om en knal zo tegen een lantaarnpaal. |o
Roept vriendin ook nog: 'Ik zei toch dat je niet moest kijken!'

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 09:51

Just_Sannee schreef:

Beat that -O-

Leren door schede en schande noemen ze dat _O-

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 15:10

Once up on a time, toen ik nog een groene jongedame was... Had ik een date met een leuke jongen. We waren richting het strand gegaan en daar gaan lopen. T was winter dus bokkoud... Hij zegt op een gegeven moment 'ah, ik heb het nu echt zo - koud' (beelde een kleintje uit := ) waarop ik doodleuk zei 'Nou dan heb ik het zoooo ---- koud!' (Armen uit elkaar :') )
Super dom... Maar Hee, iedereen is groen geweest :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:49

naomi_g1998 schreef:
Ik fietste een keer naar huis terwijl ik even op mijn mobiel zat... Fiets ik zo tegen een stilstaande aanhanger aan... Dus ik vlieg op mijn stuur, mn stuur komt echt net langs mijn navel (gelukkig maar want had net mn piercing een week of zo) en daarna snel weggefietst :+ jongens achter me hadden het gezien en vonden het wel grappig, ik ook totdat ik thuis kwam en daarna drie weken met een grote blauwe plek op mijn buik heb rondgelopen :')

Ik loop altijd in blauwe plekken rond... Meestal heb ik niet eens enig idee waar het vandaan komt, nu stoei ik vaker met me klasgenoten, dus als ik het op me arm heb weet ik in ieder geval waar dat vandaan komt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:59

@Nemurin: :') Komt wel goed, fietsen is lastig. O:)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:02

Nemurin schreef:
Ja, dat is dus ook gewoon niet zo slim he... maar ik zie heel veel mensen fietsen en met hun mobiel klieren, gevaar voor de omgeving en voor zichzelf. :=

Tja, toen had ik nog een blackberry en was ik helemaal verslaafd aan ping :') Inmiddels gebruik ik mijn mobiel op de fiets alleen voor muziek. :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:44

Vivian__ schreef:
Once up on a time, toen ik nog een groene jongedame was... Had ik een date met een leuke jongen. We waren richting het strand gegaan en daar gaan lopen. T was winter dus bokkoud... Hij zegt op een gegeven moment 'ah, ik heb het nu echt zo - koud' (beelde een kleintje uit := ) waarop ik doodleuk zei 'Nou dan heb ik het zoooo ---- koud!' (Armen uit elkaar :') )

ik heb het vet vaak koud :+ op vakantie ook... dan zit ik gewoon te klappertanden kon mezelf wel afschieten :+

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:48

Vivian__ schreef:

Ach, ik vind iemand leuk, en stel ik zou lange tijd verkering met hem hebben moet ik van alles uitleggen... Want hij heeft zo ie zo al geen biologie en hij weet al niet veel van meisjes en al die woorden en dingen snapt hij niets van :+
Nouja, we leggen sommige woorden nu al uit (gewoon klassikaal) dus hij weet wel wat, maar nog lang niet de helft denk ik... Hij wist niet eens wat ongesteldheid is... Ja toen verwezen we hem maar naar google nadat ie het nog niet snapte na de uitleg :'
Dus hij is nog groener dan groen ws, maar al zou het gebeuren, kan het hebben :D