Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TailsLover1 schreef:ik geloof ook in geesten. en ik vind het ook interessant. ik zie ze eigenlijk nooit maar voel wel soms een rilling of dat iemand aan mn haar zit of me op mn schouder tikt en dan kijk ik en dan is er verder niks of niemand te zien.
en vroeger toen ik nog jonger was durfde ik nooit alleen naar boven in het donker dus zat ik heel lang op de trap en als ik dan iemand hoorde komen dan durfde ik wel. waarom ik het niet durfde weet ik niet maar het was niet uit angst voor dieven of iets dergelijks.
LiannePuthzy schreef:TailsLover1 schreef:ik geloof ook in geesten. en ik vind het ook interessant. ik zie ze eigenlijk nooit maar voel wel soms een rilling of dat iemand aan mn haar zit of me op mn schouder tikt en dan kijk ik en dan is er verder niks of niemand te zien.
en vroeger toen ik nog jonger was durfde ik nooit alleen naar boven in het donker dus zat ik heel lang op de trap en als ik dan iemand hoorde komen dan durfde ik wel. waarom ik het niet durfde weet ik niet maar het was niet uit angst voor dieven of iets dergelijks.
ik durf nu nog niet alleen naar boven, heb het gevoel alsof ik achtervolgd word door iemand
x_Nadia schreef:Ik heb laatst weer een foto terug gevonden, Als ik naar de rechter bovenhoek kijken zie je daar een 'gezicht'
Achter die bomen is tevens het kerkhof...
Verbeeld ik mij dit of zien meer mensen dit?
[ Afbeelding ]
_Priscilla schreef:Aan de enekant wil ik me er graag voor open stellen, omdat ik denk het je misschien wel kan helpen of fijn kan zijn en ik ook wel nieuwsgierig ben. Maar aan de andere kant wil ik dat ook weer absoluut niet omdat ik ontzettend bang ben dat er iets slechts gebeurd. Soms wil ik proberen om het gene wat ik voel en ongemakkelijk vind weg te sturen, maar dat durf ik dan ook weer niet omdat ik het voor mijn gevoel dan bevestig dat er wat is.
tjaa .. ik weet dus gewoon niet wat ik ermee moet
wendyenbram schreef:x_Nadia schreef:Ik heb laatst weer een foto terug gevonden, Als ik naar de rechter bovenhoek kijken zie je daar een 'gezicht'
Achter die bomen is tevens het kerkhof...
Verbeeld ik mij dit of zien meer mensen dit?
[ Afbeelding ]
zie er sowieso al 3