Iedereen heeft een pricetag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:31

Raponsje schreef:
Hoe kan een avondje seks voor 10 miljoen iemand nou goedkoop maken?
Seks met jou is dan juist enorm exclusief. Echte designer seks.

Seks hebben met iemand die je 2 drankjes heeft gegeven in de kroeg is goedkoper.

_O- Dat is ook een manier om ernaar te kijken ;)
Maar nee, ik zou me dan toch wel goedkoop en 'misbruikt' voelen..

Storm

Re: Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:47

Nou, ik heb ook wel eens een one-night stand gehad waarbij ik de volgende morgen dacht; wat heb ik gedaaaaan?!
Dan krijg ik liever een ton mee.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:57

Storm schreef:
Nou, ik heb ook wel eens een one-night stand gehad waarbij ik de volgende morgen dacht; wat heb ik gedaaaaan?!
Dan krijg ik liever een ton mee.

Hahaha, i know the feeling, doe mij dan ook maar die ton aub :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:10

Nikka schreef:
Er zijn verschillende betekenissen van goedkoop, klaarblijkelijk geldt voor jou alleen de financiële.

Ik zou liever een avond seks hebben met een man met wederzijds respect voor een flinke smak geld

Dan met een flirt in de kroeg die als je volgende keer voorbij loopt net te hard tegen zn vrienden zegt Jaaa die heb ik keihard geneukt vorig weekend of zon kerel die na meerdere dates na de seks ineens niks meer laat horen of t ineens niet meer interressant vind..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:48

Ik geen van beiden.

Mariaboz1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:55

Helaas zijn we niet allemaal vlekkeloos. En een ton zou toch de kater verzachten.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:58

Ik heb een vriend, dus zou dit niet doen. Denk het ook niet als ik hem niet had. Niet omdat ik het goedkoop vind of zo, maar ik zou me echt niet comfortabel voelen bij een vreemde in bed. Maar als je daar geen last van hebt en je hebt eenmalig seks met iemand voor een paar miljoen flappen? Goede deal zou ik zeggen. :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:05

natuurlijk heeft iedereen een prijs; als je omstandigheden maar slecht genoeg zijn, dan zet je die principes echt wel opzij. Zekers als aan principes vasthouden zou betekenen dat je alles, maar dan ook echt alles kwijtraakt.

Dat is hetzelfde als dat iedereen tot moord/doodslag in staat is; Als jouw leven ervan af hangt, reken maar dat je die ander dood. Dat of zelf sterven...nou reken maar dat je overlevingsinstinct je in staat stelt tot moord/doodslag.

En beiden zijn dan ook onlosmakend met je overlevingsdrang/instinct verbonden

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:24

xxCYNNxx schreef:
natuurlijk heeft iedereen een prijs; als je omstandigheden maar slecht genoeg zijn, dan zet je die principes echt wel opzij. Zekers als aan principes vasthouden zou betekenen dat je alles, maar dan ook echt alles kwijtraakt.

Dat is hetzelfde als dat iedereen tot moord/doodslag in staat is; Als jouw leven ervan af hangt, reken maar dat je die ander dood. Dat of zelf sterven...nou reken maar dat je overlevingsinstinct je in staat stelt tot moord/doodslag.

En beiden zijn dan ook onlosmakend met je overlevingsdrang/instinct verbonden

:') Ik vind een moord/seks voor geld niet echt vergelijkbaar met elkaar, sorry. Wat heeft seks voor geld nou met overlevingsdrang/instinct te maken? :+
Er zijn genoeg manieren om je hoofd boven het water te houden zonder seks voor geld hoor. Hoe doen mensen met geldproblemen het anders in het echte leven?
Alsof die allemaal een bepaald bedrag aangeboden krijgen voor een nachtje.. :Y)

Nogmaals, niemand kan over een ander oordelen. Dus je kunt niet zeggen dat 'iedereen' een prijs heeft, dat gaat gewoon niet op.
Dat jíj een prijs hebt, prima. Maar praat dan ook gewoon alleen voor jezelf.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:31

Ik denk juist dat het dichterbij elkaar staat dan je denkt, Rianne, zelf heb ik door een fout van mijn verzekering bijna aan de grond gestaan. Ik heb een zwaar auto-ongeluk veroorzaakt met letselschade. Mijn verzekering wilde niet uitkeren. Ik heb werkelijk waar met de gedachten gelopen dat ik misschien wel de prostitutie in moest gaan omdat ik geen uitweg meer zag. Ik kon niet meer helder denken en zou alles verliezen, mijn huis, mijn paard, alles. Dan gaan er dus ineens hele rare gedachten door je hoofd heen, zelfs als je denkt dat je alles aardig op een rijtje hebt.
Goddank heeft de verzekering toch moeten betalen omdat ik mijn gelijk had.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:34

Sorry Storm, daar ben ik het niet mee eens. Voor sommige mensen misschien wel hoor,
mensen die geen moeite hebben met lichamelijk contact/wisselende contacten etc. ;)

Zelf ben ik bijvoorbeeld niet eens een type om te knuffelen, alleen met mijn vriend. En dan zou ík wel met iemand in bed duiken voor geld?
Dat lijkt me niet :=

Maar goed, dit topic draait niet om mij of wat ik vind. Maar word er gewoon een beetje moe van dat anderen zeggen dat het voor 'iedereen' geldt,
terwijl er hier meerdere mensen al aangeven dat zij er het type niet voor zijn.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:37

Waarom moet ik ineens aan de boekenreeks van 'De Hongerspelen' denken ;)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 01:04

Maar een pricetag hoeft toch ook niet van financiële waarde te zijn.
Stel jij en je dochter worden ontvoerd, en je moet sex hebben met die man anders vermoord hij je dochter.
sta je dan nog steeds zo achter je principe, nou ik zou daar geen sec over nadenken.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 01:33

Bezet en niet desperate, maar ik zou het zo doen hoor :j Hoef ik nog geen ton voor te hebben (zou wel leuk zijn :P).

Kwestie van gevoelens scheiden.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 08:51

Ik kan het me nogal goed voorstellen als je benarde financiele en familiaire omstandigheden verkeert (kinderen niet kunnen voeden bijvoorbeeld) dat het een goede oplossing is.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:29

Mijn man heeft weleens gezegd dat hij mij voor een miljoen euro wel een nachtje wil uitlenen voor seks.
Ik zou hem voor het juiste bedrag ook seks laten hebben met een ander.
Wij zien daar beide geen probleem in.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:34

Kuggur schreef:
Even afgezien van de premisse dat je er een sexuele handeling voor moet verrichten, blijkt het in de schoot geworpen krijgen van een enorm hoog geld bedrag in de praktijk niet echt bevorderlijk voor een gelukkig bestaan...
Misschien iets om te overwegen.

Maar ongelukkig met geld is vooralnog misschien makkelijker dan ongelukkig zonder geld :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:26

Geweldig hoe iedereen one night stands erbij betrekt. Hebben jullie nou niet door dat de meesten die menen geen pricetag te hebben ook echt geen one night stands zouden doen?! :')

Blijkbaar kunnen velen toch niet begrijpen dat er mensen zijn die anders over seks denken. Ja, als je denkt dat iemand in is voor one night stands snap ik dat je dan ook meent dat ze een pricetag hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:28

Onenightstands en seks voor geld hebben toch niets met elkaar te maken?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:33

lieveli schreef:

Niet direct. Maar iemand die in is voor een ons denkt nou eenmaal best makkelijk over seks (enkel lust geen liefde of elkaar moeten kennen, maar lees: niks mis mee). Als je er zo over denkt kan ik dus begrijpen dat je denkt dat die mensen het ook wel voor een heel hoog bedrag zouden doen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:38

SemperFi schreef:
Jolliegirl schreef:
Ik zie seks als liefde.. en niet anders...
En dat deel je maar met 1 persoon: je geliefde...

Echte liefde is mij meer waard dan geld....

Helemaal mee eens.

Mee eens, ik zou het niet kunnen. Mijn vriend zou het ook echt niet waarderen en mijn relatie zou dan over zijn.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:39

Rianne_ schreef:
Sorry Storm, daar ben ik het niet mee eens. Voor sommige mensen misschien wel hoor,
mensen die geen moeite hebben met lichamelijk contact/wisselende contacten etc. ;)

Zelf ben ik bijvoorbeeld niet eens een type om te knuffelen, alleen met mijn vriend. En dan zou ík wel met iemand in bed duiken voor geld?
Dat lijkt me niet :=

Maar goed, dit topic draait niet om mij of wat ik vind. Maar word er gewoon een beetje moe van dat anderen zeggen dat het voor 'iedereen' geldt,
terwijl er hier meerdere mensen al aangeven dat zij er het type niet voor zijn.

Hier ben ik het mee eens.
Ik ben een zelfde type als jou.
Een one night stand, moet er niet aan denken.
Terwijl andere daar totaal geen moeite voor hebben.
Ik begrijp dat voor hun een prijs zetten veel gemakkelijker is dan voor mensen als Rianne en mij.

Ik denk dat ik wel heel erg ernstig in de problemen te moeten zijn om een prijs te accepteren.
Dan ben ik waarschijnlijk zo erg aan de drugs en zo dat ik het toch niet meer besef.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:58

*edit verkeerde quote := moment

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:00

Geryon schreef:
lieveli schreef:

Niet direct. Maar iemand die in is voor een ons denkt nou eenmaal best makkelijk over seks (enkel lust geen liefde of elkaar moeten kennen, maar lees: niks mis mee). Als je er zo over denkt kan ik dus begrijpen dat je denkt dat die mensen het ook wel voor een heel hoog bedrag zouden doen.

In weze komt het daar op neer, lust en liefde kunnen scheiden. De een kan dat wel en de ander niet.
Wie dat wel kan zal hoogstwaarschijnlijk best een pricetag hebben :)

Even daargelaten of wederhelft het er mee eens is :')

De goede quote :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:00

Geryon schreef:
lieveli schreef:

Oh. Nou ik heb mijn strepen op ONS gebied wel verdiend maar ik zou niet voor geld met iemand naar bed gaan. Dat staat echt compleet los van elkaar en ik snap ook niet dat je dat aan elkaar kunt linken.