Gekste/mafste wat jij hebt doorgeslikt ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:30

Vorig jaar was ik en maaltijdsalade van de C1000 aan het eten, heeeeerlijk was die! Ik wilde nog een hap nemen en keek naar mijn vork waar mijn eten op zat (gewoon toevallig eigenlijk). Ik keek, ik keek nog eens en ik roep: 'AAAAH BAH, ER ZIT EEN SIGARET IN MIJN ETEN!'

Ja die had ik dus bijna opgegeten :=

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:34

Chroosje schreef:
Vorig jaar was ik en maaltijdsalade van de C1000 aan het eten, heeeeerlijk was die! Ik wilde nog een hap nemen en keek naar mijn vork waar mijn eten op zat (gewoon toevallig eigenlijk). Ik keek, ik keek nog eens en ik roep: 'AAAAH BAH, ER ZIT EEN SIGARET IN MIJN ETEN!'

Gelukkig maak ik mijn salades zelf _/-\o_

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:34

Wasmiddel. Het zat in een limonadeflesje en leek verdacht op fanta. Dus ik dacht: Hmm lekker en ik nam een flinke slok. BAH!!

Een vriendin van me hebben we op haar 16e verjaardag met ezelen ook ietsheerlijks laten opdrinken. Een mix van cola, ketchup,vruchtenhagel, maggi en weet ik veel wat voor rotzooi er nog meer in zat. Ze heeft het niet binnengehouden trouwens, maar vol over zichzelf als een fontein uitgespuugd. :)

Ik heb ook wel eens pannekoeken gebakken, toen ik er eentje omdraaide zat er serieus een vlieg in. Geen idee hoe die daar is gekomen maar heb de pannekoek weggepleurd.

_Jessie

Re: Gekste/mafste wat jij hebt doorgeslikt ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:39

Ik at vroeger waxinelichtjes :Y) en niet helemaal. Ik nam een hap en zetten ze dan terug op tafel. Dan zou niemand het zien :j :')

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:39

lijm, op de basisschool vond ik die erg lekker, soort behangplak achtige lijm was dat

en schimmel, had een geopend pak fruitdrank niet in de koeling gezet, woonde net op mijn eigen en aangezien die ongeopend niet in koeling hoeven had ik die geopend dus ook niet meer gekoeld
ik dronk uit het pak en bleek er een flinke klodder schimmel in te zitten. heb erna zeker een half uur kotsend boven mijn wasbak gehangen en drink nu nooit meer fruitsap uit het pak

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:40

Laatst een druif in zn geheel, weet niet hoe, maar ineens zat ie in mn strot... En vroeger een duploblokje :o

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:24

Zelf niet echt rare dingen doorgeslikt maar wel een ander verhaal :+

Toen ik een jaar of 6 was gingen me zus en ik bij een een weiland met paarden kijken die dichtbij huis was. Wij daar heen lopen en ik had een stuiterbal. Stond ik daar mee te stuiteren en hop hij stuitert zo het weiland in. Dat paard er op af om te kijken wat het was, slikt ie zo die stuiterbal door. Me zus en ik zijn nog nooit zo bang geweest en zijn er nog weken elke dag langs gegaan om te kijken of ie nog leefde. Nu ongeveer 15 jaar later staat ie dr nog steeds gelukkig :j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:37

stuiterballen zijn blijkbaar eetbaar...bokker hier had er ook één op :)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:39

Ik ben trouwens als kind bijna gestikt in zo'n cola bal. Die schoot ook mijn keel in en van schrik slikte ik hem toen door. Werd gelijk de heimlich greep op mijn uitgevoerd.. PIJNLIJK. Maar ik leef nog :7. Laatst pas voor het eerst weer cola ballen gekocht, maar durf ze alleen te eten als ik doodstil in een stoel zit.. :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:42

Dat had ik ook met zuurballen!
Lekker een zuurbal en ondertussen touwtje springen, géén goede combinatie!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:48

Nog nooit meegemaakt, zo vreselijk veel mensen die ik ken wel...en ik heb hardgelopen met lollies...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 20:00

Ik een keer zo'n napoleon snoepje.... Door m'n luchtpijp. En niet een keer, is me drie keer overkomen!

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 21:33

ah als ik dit lees: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2198 ... nus__.html

dan hebben wss meer bokkers iets geks doorgeslikt XD

zelf nog nooit last van gehad buiten de normale dingen, vliegen tijdens paardrijden, slok zeewater waarvan je weet dat je het niet moet doorslikken op het moment dat je het doet en ivm hierboven beschreven redenen drink ik ook never nooit meer uit een pak XD

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 22:00

SilverStorm schreef:

Dit heeft mijn moeder me een keer geprobeerd te laten eten, zonder te zeggen wat het was... De calamares dan... Was geen succes aangezien ik vegetarier ben en het net elastiek was :')

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 23:05

Och nee, varkensanus? Bah! Mits het goed klaargemaakt is en er een lekker sausje bij zit vind (*kuck* vond) ik het altijd wel oké.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 23:14

Bloemen, honden brokjes :')

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 23:42

Ik heb al veel vreemde dingen bijna doorgeslikt, ik vond vroeger leuk om voorwerpen in mijn mond ermee te spelen waardoor ik bijna doorslikte maar halverwege het keel kon ik weer uitspugen. Vraag mij maar niet hoe ik dat doe :+

Enige wat ik geslikt heb is knutsellijm... Ik vond het lekker smaken.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 00:41

Ja die knutsel lijm idd op school. Die at ik ook regelmatig! Was best lekker!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 00:47

:') ''was best lekker''

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 09:12

Chroosje schreef:

Ik had dus ook zoiets! Maar dan met een maaltijdsalade van de Appie, er zat een hele grote dode spin in -O-

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 09:15

Als kind een keer een half bak aanmaakblokjes voor de openhaard.. Ouders waren heel even niet aan het opletten. Mijn maag moest overigens wel leeg gepompt worden.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 09:27

Ik had het eens dat er een contact lens zat in mijn vla, gelukkig niet doorgeslikt, maar een half uur staan kotsen van het idee, dat ik een contact lens van een vreemd iemand in mijn mond heb gehad, gatver, het heeft wel 10 jaar geduurd voor ik weer vla lustte en dan at ik echt heel voorzichtig en betastend of er niks in zat.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 09:35

Ik heb 1 x iets opgegeten, en daarna nooit meer.

Ik zat in de box en mn vader zat daarnaast op de bank, zonder dat mn vader het merkte had ik zijn shag uit zn broekzak gehaald, en ik had de hele inhoud opgegeten.
Nou ik doodsziek, ik mocht niets eten en als ik het binnen 24 uur niet uitkotste zou ik doodgaan ;(
Als avond eten hadden we spinazie, maar ik mocht niets eten, maar mn moeder vond m zo zielig dat ze me een hap spinazie gaf en floep, ik spuugde alles uit :D mn moeder heeft mn leven gered. :')

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:21

whaha geweldig topic :+
ik heb verschillende vliegende beesjes ingeslikt onder het fietsen :?
een keer een pak multivitamine opgedronken er zat nog een klein laagje in dus dacht dat is de moeite niet om een glas te pakken zat er een grote klodder schimmel in die zo mijn keel in gleed :(
en een keer op een schuurfeest dronk bier uit een flesje staan met een groepje bij een statafel
pak mijn flesje bier van tafel en neem een grote slok
was het het verkeerde flesje waar mensen dus hun peuken in gooide
ik ben nog nooit zo ziek geweest kotste de longen uit mijn lijf :r %)

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:50

een naald :=
vraag me niet waarom en hoe:+
en verschillende vliegen en natuurlijk zand en niet te vergeten en overvloed aan modder :j