Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 00:15

:oo :oo

En hoe liep dat af? :')

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 00:29

Nou omdat ze klein van stuk is, zag ze kans om vliegensvlug weer in de mensenmassa te verdwijnen, die arme man heeft nooit geweten wie of wat hem geraakt heeft. Hij keek ook heel geshockeerd en beteuterd om zich heen en heeft de resterende treinreis vast niet fijn gezeten.

Wij daarentegen hebben de rest van de rit dubbel gelegen van het lachen.

Anoniem

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 00:55

:') you made my day

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 01:43

:D ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:19

OMG :') ohhhh die is erg :+

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:42

ik ging naar huis en stapte de bus in,
ik ga alleen zitten,
alle bankjes waren nog vrij voor de iets wat flinkere mevrouw,
nee ze gaat naast me zitten,
en begint en heel verhaal over God te vertellen opeens
ik had geen zin om te luisteren en keek naar buiten.
een tijdje later keek ik naar de vrouw wat zie ik zit ze alles wat in der in de neus op te eten en ik zat der naast,
dacht echt zo van moet mij weer overkomen

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:28

MissDD schreef:
In mijn brugpiepertijd had mijn beste vriendinnetje ruzie met een klasgenootje. Ze was zo woest op hem dat ze tegen me zei, "Als ik hem strax in trein tegen kom kan hij een beste schop onder zijn kont verwachten"

En ja hoor in de trein stond hij gebogen over een paar schooltassen uitnodigend met zijn achterwerk naar ons toe. Mijn vriendin bedacht zich geen moment, wurmde zich door de drukte en ging recht op haar doel af. Door een enorme schop met haar puntige leren boots temidden van zijn kadetten, vloog hij wel een halve meter de lucht in. Tegelijkertijd slaakte hij een kreet en mijn vriendin besefte dat dit wel heel anders klonk dan onze klasgenoot..... Was het onze natuurkunde leraar..... _O-

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:20

naomi_g1998 schreef:
MissDD schreef:
In mijn brugpiepertijd had mijn beste vriendinnetje ruzie met een klasgenootje. Ze was zo woest op hem dat ze tegen me zei, "Als ik hem strax in trein tegen kom kan hij een beste schop onder zijn kont verwachten"

En ja hoor in de trein stond hij gebogen over een paar schooltassen uitnodigend met zijn achterwerk naar ons toe. Mijn vriendin bedacht zich geen moment, wurmde zich door de drukte en ging recht op haar doel af. Door een enorme schop met haar puntige leren boots temidden van zijn kadetten, vloog hij wel een halve meter de lucht in. Tegelijkertijd slaakte hij een kreet en mijn vriendin besefte dat dit wel heel anders klonk dan onze klasgenoot..... Was het onze natuurkunde leraar..... _O-

_/-\o_

Geniaal, een van de weinige waar ik écht hard om heb moeten lachen. _/-\o_

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:22

friendly schreef:
Nou als er elke 5 minuten een metro komt kan je makkelijk even wachten. Doe ik ook omdat t me vaak te vol is. En dan is het pas de tweede halte van het traject..

De volgende metro / tram / bus is meestal ook vol. Hier heb je de lijn 12 naar de universiteit... dat is ook een kwestie van duwen. Want als je wacht tot het rustiger is ben je ruim een uur verder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:25

Shadow0 schreef:
friendly schreef:
Nou als er elke 5 minuten een metro komt kan je makkelijk even wachten. Doe ik ook omdat t me vaak te vol is. En dan is het pas de tweede halte van het traject..

De volgende metro / tram / bus is meestal ook vol. Hier heb je de lijn 12 naar de universiteit... dat is ook een kwestie van duwen. Want als je wacht tot het rustiger is ben je ruim een uur verder...

En dan ben je natuurlijk ook te laat.. :+

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:32

Ahw, arme man die natuurkunde leraar, hahaha.

Nu, ik op het HBO zit gaat het treinreizen mij tot nu toe wel prima af,
maar daarvoor was ik echt een kluns met openbaar vervoer.

Bijna twee jaar geleden was ik samen met een vriendin naar de kerstmarkt in Maastricht gegaan.
Van te voren op NS reisplanner gekeken, foto's gemaakt met mijn mobiel en zo gingen we.
Heenreis ging redelijk goed, behalve dat we al de eerste trein hadden gemist (dankzij mij :o )
Terugreis begon al met dat we wat aan de late kant waren en half Maastricht door zijn gerend om onze trein te halen. Bleek mijn vriendin verkeerd te hebben gelezen, hij ging 10 minuten later pas...
Uiteindelijk zaten we uitgeput in de trein (avond daarvoor logeerparijtje gehad, weinig slaap en waren vroeg vertrokken)
Komen in Den Bosch aan voor overstap, wij met onze slaperige koppen kijken hoe laat de trein gaat. "Ooh, we hebben nog 30 minuten". Wij op ons gemakkie naar de wc, lopen we naar perron, staat de trein daar. Dus ik zeg al: "Daar staat ie, zullen we er vast in gaan zitten?"
Suus:'Nee joh, tijd zat, even iets uit de kiosk halen.'
Lopen wij Kiosk uit, is de trein weg, maakt niet uit denken we. Waarschijnlijk was het onze trein niet en komt onze trein zo. Komt er niks, wij heel het perron aflopen. 4a is het toch? Nee, op 4b staat ook niks. We staan toch echt bij 4a?

Dus wij aan iemand op het station die er werkt vragen waar die trein naar Geldermalsen/Utrecht centraal van zoveel uur zoveel blijft. Kijken ze ons gek aan. Er gaat om die tijd helemaal geen trein naar Utrecht centraal. "Echt wel, kijk maar, ik heb er foto van gemaakt" Hebben we dus aankomsttijd op Geldermalsen gelezen, ipv de vertrektijd vanuit Den Bosch....
Gelukkig hadden we zoo lang het perron op en af gelopen, zoekend naar de trein, dat de volgende er alweer bijna aankwam.

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:53

ik heb een keer een grote fles spa rood open gedraaid in het overvolle hokje bij de tram. en die fles ging toch spuiten :oo . iedereen om mij heen sprong overeind en toen de fles uitgespoten was, was alles in een straal van 2 meter nat. het was lekker weer en gelukkig was het maar water, dus iedereen kon er wel om lachen :')

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 14:25

MissDD schreef:

Die is echt geweldig _O- :')

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 14:45

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 14:47

He, da's jammer [***], dat hij dat briefje niet heeft gekregen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:02

[***], dit bericht posten naar hartstocht in de trein op facebook, dan sporen ze vaak degene waar je het over hebt op :)) of nouja, heel veel mensen liken die pagina, en dan heb je natuurlijk heel groot netwerk :))

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:07

Frederieke_ schreef:
[***], dit bericht posten naar hartstocht in de trein op facebook, dan sporen ze vaak degene waar je het over hebt op :)) of nouja, heel veel mensen liken die pagina, en dan heb je natuurlijk heel groot netwerk :))

Ik zeg DOEN!!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:09

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:12

In de trein van de trap gevallen, omdat hij remde.. >;) :')
Gelukkig kon ik er zelf om lachen samen met de mensen met wie ik ging en de conducteur :+

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:30

Ik was met mijn zusje mee naar de Europacup van voetbal in Denemarken, daar kwamen dus verschillende clubs uit heel Europa, echt enorm groot was het daar.

Omdat ons kamp bijna 3 km lopen was van het veld wouden een vriendin (en keeper van mijn zusje haar team) met de bus terug gaan naar het kamp, zij was die dag ervoor ook al met de bus terug gegaan dus zij wist mij wel te vertellen welke bus we moesten nemen.
Op dat moment stonden er 4 bussen de dag ervoor is mijn vriendin in de voorste bus gestapt, en dacht ze dat het dit keer ook de voorste bus was maar ze wist het niet 100% zeker en ja wij beide konden geen Deens dus maar met twijfel ingestapt.
Mijn twijfel werd als maar groter en groter voor al toen we het bordje Vjildberg (zo hete dat plaatsje volgens mij) met een streep erdoor zagen en vervolgens niks meer als weiland en zo af en toe oud vervallen boerderijtje zagen.
Toen ben ik met mijn beste Engels de buschauffeur gaan vragen waar we waren, zaten we niet 20 km van dat plaatsje vandaan -.-
En wij hadden geen idee hoe we terug kwamen dus wij helemaal in paniek en er was ook geen mogelijkheid om onze ouders te bellen.
Tot onze geluk zei de buschauffeur dat hij nog 5 km door moest rijden en dan weer terug reed dus zijn wij wel weer veilig terug gekomen.

Vanaf die dag heb ik nooit meer naar haar geluisterd als het op bussen en treinen aan komt en zij het wel denkt te weten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:32

Shadow0 schreef:
friendly schreef:

Haha racebus 12 :+ Ik stap meestal op bij halte Bleekstraat omdat ik daar woon en moet ik dan ook echt proppen om erin te kunnen. Dan maar een beetje aso, moet toch gewoon naar school

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:43

Toen ik bij vriendinnen in Engeland was en we in de trein zochten naar een vrij plekje zijn we behoorlijk wat stukken doorgelopen, tot we ergens aankwamen en de meiden stopten met lopen (natuurlijk had ik dit weer niet door....) en ik zat te trekken aan de deur, want wat vreemd, de deur naar de volgende coupé ging niet open? :? Ja hoor, zat ik aan de deur te jengelen die voor de machinist is.. :+ Ik ben tijdens mijn walk of shame door iedereen wel uitgelachen denk ik zo. :')

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:50

Ik was samen met mijn bazin naar de beauty trade special beurs in utrecht geweest.
Wij lekker kletsen in de trein over dingen die we gezien hadden, gaat er opeens een vrouw tegen ons snauwen dat we in een stilte coupe zitten!
Wij schaamden ons echt kapot, want we hadden dat echt niet door! (we voelden ons ook behoorlijk asociaal) :o

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:08

twee jaar geleden moest ik vanuit zeist naar wijk bij duurstede met de bus.
om half zes dus op het station met mijn ochtend humeur.... (niet voor 10 uur zeiken, anders word ik echt woest }> )

had ik altijd het 'geluk' dat ik een spaanse bus chauffeur had, die het geweldig vond om niet gewoon de afslag te nemen bij een rotonde, maar om 17 rondjes te rijden en voluit een of ander spaans lied te zingen...
dat is erg gezellig als je een wat bredere mevrouw naast je hebt zitten en je geplet word tegen het raam :Y)

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:19

kitlover schreef:
twee jaar geleden moest ik vanuit zeist naar wijk bij duurstede met de bus.
om half zes dus op het station met mijn ochtend humeur.... (niet voor 10 uur zeiken, anders word ik echt woest }> )

had ik altijd het 'geluk' dat ik een spaanse bus chauffeur had, die het geweldig vond om niet gewoon de afslag te nemen bij een rotonde, maar om 17 rondjes te rijden en voluit een of ander spaans lied te zingen...
dat is erg gezellig als je een wat bredere mevrouw naast je hebt zitten en je geplet word tegen het raam :Y)

Hahaha :')