Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliquee18

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:08

Hahaha omg lieveli! Idd een psycho!

Mijn vriend vind onze date nog steeds de ergste :+
Hij snapt niet waarom ik 10 meter van hem vandaan zat.
En toen hij wegging, gaf ik hem een hand :+ ik was gewoon verlegen :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:57

Kattenbak schreef:
Konstantine schreef:
Inhoud van de kattenbak leek me wel wat...

-O-

Sorry, niet vervelend bedoeld. :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:58

Dat ie mij mee wou nemen naar zeer onromantische bosjes om daar de date voort te zetten.... Dat was wel echt een dieptepunt.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 00:15

Ja die van de bosjes die ken ik ook van een hele poos geleden
Een van de eerste keren dat ik met mijn vriend afsprak, zijn we onverwachts naar mijn paard gegaan (in d zomer dus op slippers) en mocht hij vervolgens mijn nagelloze grote teen verbinden. Mhihih

Voor rampendate's moet ik echt gaan graven. Ik heb veel grappige situaties omdat ik niet erg subtiel ben maar dat is weer wat heel anders :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 00:33

Poiuytrewq schreef:
Ja die van de bosjes die ken ik ook van een hele poos geleden
Een van de eerste keren dat ik met mijn vriend afsprak, zijn we onverwachts naar mijn paard gegaan (in d zomer dus op slippers) en mocht hij vervolgens mijn nagelloze grote teen verbinden. Mhihih

+

:')? :(:)
Klinkt als een ongemakkelijke date?

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 04:38

Oh er komt er gelijk eentje in me op.. Ik sprak een aantal jaartjes terug af met een jongen, toen echt een stuk ouder als ik. Herinner me nog dat ik dat wel interessant vond, dus netjes colbertje aan etc.. Hij zou me ophalen bij de tram, zoals afgesproken stond hij daar toen ik aankwam. Handen in zijn broekzakken, hele normale jongen. Alleen had hij een hoed op. Het zag er niet uit.. Maarja kijk je even doorheen ieder zijn smaak. Lopen naar een pleintje (ja zo ging dat in die tijd ''buiten chillen'' haha) en op dat moment komen er 3 jongens uit de bosjes gesproken en roepen met een mes ''kom vechten dan kom vechten dan''. Dus M. (laat ik mijn date even zo noemen) roept stoer terug en duwt mij opzij om erheen te gaan. Hele hoop geschreeuw, mes bij zijn keel en hij bleef stoer praten. Ik wist niet waar ik in beland was.. Was doodsbang.. Bleef maar roepen dat hij op moest houden met dat stomme geschreeuw en normaal moest doen. Toen begonnen ze over mij. Ontzettend stoer duwt hij ze boos weg en weer ruzie. Op een gegeefmoment een hele hoop gelach. Was het heel erg volwassen, uitgedacht en gepland met zijn vriendjes! Laten zien hoe stoer die was.. Was er op dat moment eigenlijk al wel klaar mee. Dus ben samen met hem doorgelopen naar de eerstvolgende tram halte, we hebben nog wat gepraat en gingen op het bankje zitten bij de tram tot die eraan kwam.Ik rook iets. Iets heel vies. Keek rond, en merkte dat er honden poep aan mijn schoen zat. Ik wilde daar vanaf voordat hij merkte dat ik in de honden poep had gestaan. en het zat ook op zijn broek, waarschijnlijk tegenaan gestoten. Ik wilde niet dat hij die poep zou zien en dan naar mijn schoen zou kijken en zou zien dat het door mij kwam. Dus vreselijk dat ik ben, sloeg ik om en besloot hem te ''knuffelen'' om tegelijkertijd onopvallend derest van de stront aan zijn broek af te smeren.. Dus knuffelen en glimlachen, ondertussen heel geleidelijk met mijn stront schoen tegen zijn broek aan wrijven. Hij had niks door. Tram kwam eraan. Doei M. Zag hem toen ik incheckte moeilijk om zich heen kijken, waarschijnlijk rook hij wat. Vreselijke avond, volgens mij was ik 14 en hij 19..

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:34

felineepino schreef:
Oh er komt er gelijk eentje in me op.. Ik sprak een aantal jaartjes terug af met een jongen, toen echt een stuk ouder als ik. Herinner me nog dat ik dat wel interessant vond, dus netjes colbertje aan etc.. Hij zou me ophalen bij de tram, zoals afgesproken stond hij daar toen ik aankwam. Handen in zijn broekzakken, hele normale jongen. Alleen had hij een hoed op. Het zag er niet uit.. Maarja kijk je even doorheen ieder zijn smaak. Lopen naar een pleintje (ja zo ging dat in die tijd ''buiten chillen'' haha) en op dat moment komen er 3 jongens uit de bosjes gesproken en roepen met een mes ''kom vechten dan kom vechten dan''. Dus M. (laat ik mijn date even zo noemen) roept stoer terug en duwt mij opzij om erheen te gaan. Hele hoop geschreeuw, mes bij zijn keel en hij bleef stoer praten. Ik wist niet waar ik in beland was.. Was doodsbang.. Bleef maar roepen dat hij op moest houden met dat stomme geschreeuw en normaal moest doen. Toen begonnen ze over mij. Ontzettend stoer duwt hij ze boos weg en weer ruzie. Op een gegeefmoment een hele hoop gelach. Was het heel erg volwassen, uitgedacht en gepland met zijn vriendjes! Laten zien hoe stoer die was.. Was er op dat moment eigenlijk al wel klaar mee. Dus ben samen met hem doorgelopen naar de eerstvolgende tram halte, we hebben nog wat gepraat en gingen op het bankje zitten bij de tram tot die eraan kwam.Ik rook iets. Iets heel vies. Keek rond, en merkte dat er honden poep aan mijn schoen zat. Ik wilde daar vanaf voordat hij merkte dat ik in de honden poep had gestaan. en het zat ook op zijn broek, waarschijnlijk tegenaan gestoten. Ik wilde niet dat hij die poep zou zien en dan naar mijn schoen zou kijken en zou zien dat het door mij kwam. Dus vreselijk dat ik ben, sloeg ik om en besloot hem te ''knuffelen'' om tegelijkertijd onopvallend derest van de stront aan zijn broek af te smeren.. Dus knuffelen en glimlachen, ondertussen heel geleidelijk met mijn stront schoen tegen zijn broek aan wrijven. Hij had niks door. Tram kwam eraan. Doei M. Zag hem toen ik incheckte moeilijk om zich heen kijken, waarschijnlijk rook hij wat. Vreselijke avond, volgens mij was ik 14 en hij 19..

Jij slaat alles _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:45

felineepino schreef:

Hahaha Wat een actie!! _O-

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:33

Haha ik denk je komt nu met toen veegde ik de poep aan een stoeprandje af, nee smeer je het op ze broek :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:44

Felinepino hahaha geweldig _O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:34

HAHAHA :D wat geniaaaal!

Nou Pauline ongemakkelijk heb ik me nooit bij hem gevoeld :D.
Ik proberen mij groot te houden, wa deed dat pijn zeg!! Heel mijn nagel eruit!! Ik naar de kraan huppelend en hij gauw naar de staleigenaar, die zei "hier heb je een verbandtrommeltje" en die ging rustig verder eten haha. Mijn ouders(en visite) lagen ook dubbel vooral om de fiets lelijke halfafgebladerde nagellak die erop za en die nagel ligt nog steeds ergens in de kast. Bij mn melktandjes :D

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:40

MissDD schreef:
Omdat het verder zo'n knap kereltje was heb ik me toch door hem laten overhalen om een afscheidszoen te doen..... Nou dat was een heule domme inschattingsfout. Hij duwde zijn lap naar binnen en deed vervolgens.... Niets! Ow yuk! Een dooie slak in mijn mond :r

Fan van Kud, toevallig? _O-
Twitter @Kud schreef:
Tijdens het zoenen je tong stil in iemands mond leggen is een techniek genaamd 'de dode vis'. Je moet het leren waarderen. #metropolis

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:21

@felineepino De tranen rollen over me wangen _O- _O-

Die van mij is niet echt verschrikkelijk maar vond het wel een afknapper.
Paar jaar geleden had ik een date met de ex van me zus( ja ik weet het heel fout, maar ik was nog jong :') ) ik kende hem dus al. Ik had geld mee maar hij stond er op dat hij betaalde, nouja prima ga ik niet moeilijk over doen.
In de zaal liet ie z'n jas aan en z'n sjaal om en hij heeft echt geen woord gezegd, ook op de fiets naar huis niet. Alleen ik iets zei of vroeg was het ja of nee of hmpfr..
Totdat we bij mijn huis waren, hij wilde me zoenen maar ik wilde liever niet en zei dat ik dat niet deed op 1e dates, verder wel kus op de wang gegeven en toen naar binnen gegaan.
Krijg ik de volgende ochtend een sms dat ie me helemaal leuk vond en nog een keer wilde afspreken, ik een sms terug gestuurd dat ik toch liever vrienden wilde zijn, krijg ik een boze sms terug dat ie dan wel het geld voor het bioscoopkaartje terug wilde want hij zat al zo krap bij kas.

Wat een afknapper vond ik dat zeg :evaw:

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:40

Ik woonde op kamers op een boot, had eten besteld en dat werd bezorgd door een jongen op een brommer. Na het standaard-afreken-kletsje deed ik de deur dicht en ging ik eten.
Krijg ik de volgende dag een ansichtkaart met een romantisch, zoenend bruidspaar erop in m'n brievenbus met de tekst: Lief Tina (ik heet Tanny): wil jij met me trouwen? :+ :+ :+

Ik ben hier zoooo lang mee gepest door mijn toenmalige vriend :D en tot een date is het logischerwijs niet gekomen ;-)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 08:05

Meer meer meer. :D

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 23:32

Hahahaha die kaart. _/-\o_

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 23:37

Ik moest in de stromende regen uit de auto stappen, omdat die zo verlaagd was dat 'ie niet over de verkeersdrempels net buiten mijn straat kwam.
"Je kunt het laatste stukje wel lopen, toch?"
Eerste en laatste date met die kerel. :evaw:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 18:37

Reed ie echt zomaar weg? :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:00

Konstantine schreef:
Ik moest in de stromende regen uit de auto stappen, omdat die zo verlaagd was dat 'ie niet over de verkeersdrempels net buiten mijn straat kwam.
"Je kunt het laatste stukje wel lopen, toch?"
Eerste en laatste date met die kerel. :evaw:

Je had gewild dat hij zijn auto voor je zou beschadigen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:14

Geryon, daar heb je een punt. Nee dus dat zou een jongen écht niet hoeven doen, maar even meelopen tot aan de deur zouden de meeste wel doen..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:23

_mexx_lady_ schreef:
Geryon, daar heb je een punt. Nee dus dat zou een jongen écht niet hoeven doen, maar even meelopen tot aan de deur zouden de meeste wel doen..

Ja precies. Ik zou geen tweede date willen als hij dan niet even mee zou willen lopen. (ik zou alsnog zeggen nee joh blijf lekker zitten, maar het gaat erom dat hij het wel zou willen :P)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:39

Geryon schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Ja precies. Ik zou geen tweede date willen als hij dan niet even mee zou willen lopen. (ik zou alsnog zeggen nee joh blijf lekker zitten, maar het gaat erom dat hij het wel zou willen :P)

Tegen een man zeggen; neeeeehhh hoor blijf gerust zitten vatten zij dus op als "blijven zitten en wegwezen" en niet neehh hoor ik kom wel even mee :') jammer genoeg :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:47

_mexx_lady_ schreef:
Geryon schreef:

Tegen een man zeggen; neeeeehhh hoor blijf gerust zitten vatten zij dus op als "blijven zitten en wegwezen" en niet neehh hoor ik kom wel even mee :') jammer genoeg :P

Haha ja dat wel.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 21:52

_mexx_lady_ schreef:
Precies. :j

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 22:14

Haha hilarisch!

Grappige dates heb ik niet, vreselijke wel.
Had een jongen leren kennen in de ijssalon, hij zag er leuk uit en ik ben via via aan zijn naam gekomen. Een berichtje op facebook gestuurd, heel leuk contact gehad een tijdje. Toen afgesproken bij hem thuis, ik een stapel dvd's mee.

Ik was er nog geen 10 minuten en wat wilde ik graag gillend weg rennen! Helemaal om me heen hangen, constant zijn hoofd letterlijk vlak voor mij houden omdat hij wilde zoenen. Praten over kinderen en trouwen... :oo Film voorbij, ik snel naar huis. Afscheid was al super ongemakkelijk want hij wilde natuurlijk nog steeds zoenen... Gelukkig regende het dus ik deed vakkundig mijn muts over mijn hele gezicht. :Y)
Overal geblokkeerd en nooit meer wat van me laten horen!

Tot het moment kwam dat ik besefte dat mijn geleende dvd's nog bij hem lagen en ik dus een maand later terug moest. ^) Heb nog nooit ergens zo tegenop gezien haha! :o

Inmiddels zijn we trouwens goede vrienden. Voor mij geen dates!!