Dus je doelgroep zal hier zeer zeker wel tussen zitten.. Alleen je vangt meer vliegen met stroop als met azijn was het toch?Wat is nou precies je plan? Ik denk dat dat voor jezelf ook even op een rijtje wilt zetten. Maak er zo'n 5 jaren plan/kaart van. Eerste jaar wil je zus en zo bereikt hebben en x aantal lesklanten. En zo verder.
Dan weet je ook hoe je het financieel moet opbouwen en uit moet breiden, en je hebt voor jezelf een prettiger overzicht. Dan kan je bijvoorbeeld zeggen bij de klanten van het eerste jaar vraag je zoveel. klanten die je werft in het 2e jaar, worden dan alweer duurder omdat je meer ervaring hebt en wellicht zelf ook al meer bereikt hebt in de sport.
Laux, volgens mij is er niemand jaloers op TS hoor.. K bedoel, dan zou TS met haar manegeknol opmerking ook jaloers moeten zijn op mijn pony, maar dat lijkt me niet als ze GP paarden rijdt.
En daar ben ik trots op, momenteel rij ik een heel goed paard van haar door. Omdat ze 3 paarden thuis rijd, 3 op haar stage/werkplek. En dan nog haar huiswerk.