I am stuck in my life

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qerty

Re: I am stuck in my life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:28

Wat een update! Heel erg veel plezier en succes met de voorbereidingen.
Ik denk dat je ons allemaal een poepje hebt laten ruiken, want om in 1 dag je boeltje te pakken en te vertrekken toont dat veeeeel meer lef en initiatief in je hebt dan je posts me deden geloven :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 23:30

Ik had schijnbaar van jullie gewoon even het inzicht nodig dat ik dat ik gewoon door moet zetten

Als ik nu een topic aanmaak, kan ik alvast foto's uploaden ;)
Geen garantie dat dat in belgie gaat lukken xD

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:41

Wat super dat je besloten hebt om te gaan! Als je weet dat je het stukje in het donker moeilijk vindt, probeer nu dan alvast iets te bedenken wat je hoofd bezig houdt. (Zoals liedjes zingen, oefenen met leadrope zwaaien oid, wat maar net werkt voor jou)

Veel succes en plezier op de ranch! :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 23:49

Helaas heb ik nog niks gevonden wat helpt om me af te leiden helaas...

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:52

Je bent twintig, zit niet lekker in je vel, hebt nog geen stabiele omgeving voor jezelf kunnen maken en weet ook nog niet waar je staat in het leven en wat jouw plekje hierin is en dan heb je het over klapperende eierstokken. Laat die kinderen aub nog even varen want dat is vragen om problemen. Doe gewoon lekker jong, je bent jong waarom zo'n haast. Als je je leventje op orde wilt hebben en je wilt stabiel en veilig zoek dan een baan waar je over een jaar ook nog wat aan hebt. Ga werken, spaar centjes en ga dan samen wonen met je vriend. Als je iets wilt in je leven zul je daarvoor moeten werken en een tijdelijke baan helpt daar niet bij. Dat is vluchten om van de koude voetjes af te komen maar wat schiet je er uiteindelijk mee op? Ik denk dat je terug moet naar de basis en dat begint bij een vaste baan, een leuke hobby voor jezelf en je vriendje. Even genoegen nemen met minder want nee, dat huis heb je niet 123 en dat kindje ook niet. Accepteer dat je jong bent en zoals zoveel andere 20ers je plek nog niet helemaal hebt gevonden op deze aardkloot en leg je erbij neer. Het is allemaal niet zo zwaar als het lijkt hoor, je moet gewoon even door die laatste kinder trekjes heen en volwassen worden.

Ik zie dat je inmiddels hebt besloten om te gaan, had ik even verder moeten lezen dus. Toch blijf ik erbij dat je wat meer zou moeten kijken naar wat je wel al hebt ipv wat je wilt hebben. En vanuit daar verder werken, of dat nu op een ranch is of in de supermarkt...dat maakt niet uit.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:58

fleurtjeuh schreef:
Helaas heb ik nog niks gevonden wat helpt om me af te leiden helaas...

Des te meer reden om daar eens goed over na te denken en uit te voeren! Als geluiden e.d. grote triggers zijn zul je daar dus iets mee moeten doen en het is goed om bij je lichaam te blijven. Desnoods ga je al 'hoofd-schouder-knie-en-teen zingend naar je hutje'. En dan niet zachtjes zingen, uit volle borst!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 00:15

Toen ik slecht sliep omdat ik te alert was ging ik slapen met een mp3speler op, muziek hard genoeg om niet meer op scherp te staan en ik was ook nog eens zo in slaap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 07:15

Ik heb 2 jaar geleden hetzelfde gedaan als jij.. niet naar het buitenland maar wel 60 km verderop.. Woon sinds 2 weken weer lekker terug bij mijn ouders en vrienden.. maar.. ik heb wel ontzettend veel geleerd, ben heel zelfstandig geworden en het was op dat moment een goede stap in mijn leven.. dus ik wens je ontzettend veel succes en maak er wat van! :-)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 07:44

Misschien dat slapen met muziek nog een oplossing is voor het slapen :)
Vandaag inpakken, wassen, opruimen en schoonmaken!
Drukke dag voor de boeg!

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 08:26

Wat een goede beslissing van je.
Heel veel plezier in Belgie!
maar dat gaat zeker lukken.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 08:37

+:)+ goede beslissing heb je genomen ! Wees erop voorbereid dat niet alles van een leien dakje zal lopen daar, en dat je nog heel wat 'slechte' momenten zult hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat er nog veel meer goede momenten zullen zijn en dat je heel wat rustiger en volwassener zult terugkomen. Bezie dit als een zoektocht naar jezelf en probeer er vooral van te genieten !
Life is like a box of chocolates. You never know what you gonna get.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 08:40

+:)+
Wat een goede beslissing! Je neemt je leven in eigen hand! Heel veel plezier en succes in België!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 08:47

Kijk die Fleurtje eens lekker gaan +:)+

Ik hoopte eigenlijk op een baantje waarmee je wat kon sparen voor later, maar in België ga je ervaringen sparen zullen we maar zeggen, helemaal super van je dat je het zo snel geregeld hebt...veel beter dan nog weken / maanden zitten te kniezen thuis +:)+

Moet je echt een jaar blijven of zou je bvb. ook vanuit België wat sollicitaties de deur uit kunnen doen voor wat duurzamer werk waarmee je kunt gaan sparen voor je rijbewijs en samenwonen enzo? :)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 08:49

Wat een update! Heel veel plezier bij de zuiderburen!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:01

Wow...ik las pagina 1 en toen werd ik nieuwsgierig naar pagina 10. Meid, wat goed van je. Neem het er lekker van. En inderdaad zal het lang niet alleen maar leuk zijn, het zal vast wel es kou zijn of regenen, maar je zal hier wel sterker van worden en je gaat hier zeker veel aan hebben. Heel veel plezier hoor!!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:08

In welke regio ga je zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:44

Ik zou voor de zekerheid gewoon een belgisch prepaidkaartje kopen, met een internetblokje erop. Dan kan je gewoon vanuit het huisje ook een whatsappje sturen :D

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:54

WAUW! een keuze, super! Wat een avontuur... een jaar lang naar Belgie... en lekker met jonge paarden werken... en jezelf beter leren kennen.

tip: neem een golfballetje mee... kan je zelf je voeten masseren en dat helpt om doorbloeding in je voeten te stimuleren (helpt ook tegen wintertenen als je het echt regelmatig doet) en daarnaast haalt het jezelf uit je hoofd (dus tegen piekeren) ... gewoon staand of zittend... het balletje rollen onder je voet echt beetje stevig.. eerst links en daarna rechts.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:59

of twee golfballetjes en beide voeten tegelijk. Dan word het nog hersengymnastiek ook :Y)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 10:00

Super! goed dat je voor jezelf en het avontuur hebt gekozen!! +:)+

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 10:10

Tieneke schreef:
In welke regio ga je zitten?

Vroeg ik mij, als stille meelezer, ook af. Wees welkom in ons Belgenlandje :D Volgens mij heb je de goede keuze gemaakt.

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 10:20

Super TS dat je hier toch voor kiest en net wat ik hier boven ook al eens las van iemand , je hebt ballen en lef !
Nu heb je straks heel veel volgers want we zijn allemaal nieuwschierig hoe het daar gaat en is !
Heel veel plezier

wat vind je vriend er trouwens van ?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 10:25

Ik zit vlakbij antwerpen in schilde :D

Ik zal straks alvast een topic maken, en fotos plaatsen :P
Geen garantie dat dat straks nog kan
Mijn vriend vind het erg goed dat ik toch ben gevaan, en over een paar maanden komt hij waarschijnlijk ook die kant op voor langere tijd :)

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 10:38

wat goed dat je gaat, je kan er trots op zijn!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 10:56

Nou zie je nou wel, gewoon door wat te gaan doen met je leven dwing je al respect af +:)+