Ja, ik moet me hier ook melden ben ik bang Ik heet Eline en ik heb een FIFA-vriend ....
Ik krijg net te horen dat hij zaterdag overdag gaat slapen want van zaterdag op zondag zal er doorgehaald worden.. Ach, ik gun het zel wel! Hier staat regelmatig de hele kamer vol schermen haha
Ik had vandaag op stal afgesproken (ja, de vakantie is aangepast op GTA en FIFA...) Dus ik zou er om 9 uur zijn, paard staat 100 km verderop, dus in de spits.. had zoiets van 7.15 in de auto zitten, dan haal ik het wel...
Wekker ging dus 0m 6.30... Toen lag meneer dat 3 minuten bij me in bed En nu is ie het alweer aan het spelen!
Bij FIFA gaat het nog erger worden, 1,5 uur al bezig om alleen zijn poppetje hetzelfde te krijgen
mijn vriend had GTA 5 ook meteen gehaald, gister heb ik met hem gespeeld. Vond het best leuk
Votti
Geplaatst: 19-09-13 15:13
Jaa ik meld mij! Hier ook een lover met GTA op de PC, hij heeft er zelfs afgelopen maandag 's nachts voor in de rij gestaan! En het echte feest is nog niet eens begonnen, want het kan nog niet online gespeeld worden... Dus tot nu toe valt het mee, hij heeft nog tijd over Mijn lover speelt ook sinds kort Infestation (zombiespel) waar hij ook uren zoet mee is.. Gelukkig kan ik zelf ook weleens flink gamen (WoW) en vermaak ik me tot nu toe wel.
Wij spelen andere games. En ik speel dus altijd mee ik vind gamen echt leuk!
Oeska
Geplaatst: 19-09-13 15:29
Is het op de Playstation uitgekomen? Mijn vriend meldde laatst dat hij zijn draagbare PS (Vita dacht ik?) als scherm kan gebruiken zodat hij de tv niet hoeft te gebruiken. Nice, geef die tv maar aan mij dan Grey's Anatomy marathon, here I come!
(overigens is mijn vent geen GTA of Fifa speler, hij is meer iemand van alles uitproberen en het weer verkopen als het 'uitgespeeld' is, zodat er geld is voor een ander spel)
Kan dat ja? Maar dat is bij FIFA toch niet handig zo klein? Anders krijgt ie naast zijn PSP ook nog een PSP vita (hij wilde de auto want die kun je wel jailbreaken ) Aan de andere kant... voor die prijs kan ik beter nog een tv ernaast zetten :p (alleen ziet dat er ook zo maf uit? )
myrtedandy
Geplaatst: 19-09-13 15:35
De vriend van m'n zus heeft m'n Xbox al in gebruik (z'n eigen doet-'t-niet). En voor mijn vriend ligt het spel al met smacht thuis op 'm te wachten. Hij is er doordeweeks niet, dus dan kan hij, helaas voor hem, niet spelen. Maar in het weekend... Hij zegt dat hij niet gaat spelen, maar ik denk dat ik óók in het weekend niet veel van 'm ga zien .
Die poster van Lucyknol op pagina 3 is trouwens Ge-wel-dig . Denk dat ik die ook maar ga kopen voor m'n vent!
ik meld me !me vriend speelt GTA V wat ik heel vervelend vind want hij moet nu echt voor ze theorie gaan leren aangzien ze lessen bijna klaar zijn ! maar ik ben zo leuke vriendin als t op iets spannends komt er lekker voor ga staan hem ga kietelen tot dat die boos word en dan meestal zet die hem uit want heeft toch geen zin met mij om zich heen
Lumea
Geplaatst: 19-09-13 15:44
Ook ik zal me hier melden. Vriendlief heeft GTA5 gekocht, heeelemaal gek erop. Afspreken is de afgelopen dagen alleen bij hem thuis, en dan uiteraard GTA spelen. Ach ik vind t wel leuk. Moet je ze zien glunderen! En gaat wel weer over haha. FIFA14 komt hier ook, daar is inderdaad minder aan dan GTA. Maar hee, je moet er iets leuks van maken, wij gaan meestal helemaal ineengestrengeld zitten en dan gamen
Remark
Geplaatst: 19-09-13 15:47
Haha, ik heb er nog nooit last van gehad maar vriendjelief heeft gister GTA5 gekocht. Oja en ook een playstation want zonder playstation kan je het natuurlijk niet spelen
Waar hij het geld vandaan haalt, geen idee want hij heeft geen baan en die zal er komende weken ook niet komen ben ik bang
Ben benieuwd, ik meld me hier alvast hah!
Oeska
Geplaatst: 19-09-13 15:50
Wow, speciaal een Playstation erbij gekocht. Duur grapje
Wij zijn aan een Vita gekomen door hem te ruilen voor een NES. Maar ik denk dat een 2e tv inderdaad goedkoper is. Een kleintje ernaast. Of in een kastje met deur ofzo
Ik game trouwens zelf ook hoor, als ik er tijd voor heb. Maar Fifa? neeeuh
Lianne86
Geplaatst: 19-09-13 15:52
Hier werd het rekensommetje gemaakt, dat ie elke maand wel een xbox kon kopen, want als ik keek hoe duur een paard was, dan viel het nog wel mee (2 xboxen binnen een jaar gekocht... 1e na 5 maanden strepen, en een week zonder kon niet... dus er kwam een nieuwe om van het gezeur af te zijn de andere is nu na 4 maanden met pensioen, want hij gaat FIFA 14 alleen op de PS3 spelen....) Toch eens vragen of ik die ook mag verkopen
Ik kijk alles wel via uitzendinggemist enzo Nog handiger... laptopje mee en lekker in een warm bed, heerlijk met dit weer