Ik zoek nog zo'n cape Vind hem wel gaaf. Compositie kan ik me wel in vinden! maar bewerking toch net even te voor mij persoonlijk. Je hebt je handen trouwens wel mooi luchtig, vind ik prettig kijken.
Ik had de bewerking op m'n handen persoonlijk wat terug getrokken inderdaad, verder ben ik vooral blij met m'n ogen. Als je 'm inzoomt heb ik 3 verschillende kleuren in m'n ogen
Abracadabra9
Geplaatst: 13-11-13 15:19
Ik vind je maar een eng roodkapje Courses Bewerking op de handen is me wat 'te' maar verder vind ik het een goed geschoten plaat (moet alleen denken aan die man die zijn skelet op zichzelf heeft laten tatoeëren )
Dankje iedereen! Haha ik zal vanavond even mijn vakantie foto's doorspitten. Moet ergens een makeuploos plaatje tussen zitten. Zal het vanavond posten!
Wauw er komen echt ontzettend mooie meiden langs! Ik had een maandje geleden een shoot met Wendy van Bokt en het was super! Ik zou zo foto's plaatsen.
NYC2B
Geplaatst: 13-11-13 19:06
Wow je bent echt onherkenbaar Thirsa!
Ik heb vandaag de shoot voor de fun met mijn pony gehad, was erg leuk Nikki stuurt vanavond wat foto's. Mochten jullie het wel leuk/interessant vinden kan ik er wel 1 plaatsen
Hasiinaaax
Geplaatst: 13-11-13 19:59
Dit zijn ze Sorry voor de grootte. Dus wat vinden jullie ervan?
edit: Oeps ze zijn wel ERRUGG groot.. Iemand enig idee hoe ik ze verklein?
Hasiinaaax heb je die foto's ook al in het vorige topic geplaatst? ik weet echt zeker dat ik ze eerder gezien heb. Ik vind de laatste foto het minst sterk, te simpel en 'flets' op de een of andere manier. De eerste en de derde vind ik erg mooi. Wie is Wendy?
Hasiinaaax
Geplaatst: 13-11-13 20:46
Nee ik heb deze niet eerder geplaatst. Het is ook vrij onmogelijk dat je ze gezien hebt als je wendy niet kent of haar naam niet herkent.. Ze staan wel op FB dus je zou ze via via gezien kunnen hebben, maar dan zou je de naam wel herkend hebben. Wendy is ook een bokker En bedankt nog
Annetje
Geplaatst: 13-11-13 21:34
Ik weet echt zeker dat ik ze gezien heb Van de week. Zal inderdaad wel via via op facebook geweest zijn. Ik kijk vaker op de facebookpagina's van fotografen. Best leuk om die verschillende modellen en stijlen te zien.
[edit] Ik weet het al! ze plaatste denk ik iets op FK van het 52 weken-project. Ik ben namelijk gek van haar foto week 52 https://www.facebook.com/wendyphotograp ... tos_stream met die vlecht en de make-up. Ik vind die foto echt geweldig.