Yunaa schreef:Fiffill schreef:Ik val op beide geslachten, kan ik dan met niemand meer afspreken?
Heb zelf vooral mannelijke vrienden, zou er zelf totaal geen moeite mee hebben als mijn vriend een keer wat ging doen met een vriendin.
Ik heb geen ervaring met bi zijn. Ik ben echt 100 % hetero.
Denk dat als je bi bent (denk ik hoor, heb er ook verder geen ervaring mee) dat de situatie dan anders ligt. Je weet dan namelijk dat zo iemand behoefte kan hebben voor mannen én vrouwen. Dus dat is 'zielig' als je zo iemand straft om niet meer naar het andere geslacht te laten kijken of mee om gaan.
Jij kiest vast ook geen persoon die extreem monogaam zal zijn. Dat benauwd vast te veel.
Wat een onzin, omdat men bi zou zijn dan kies je niet iemand die 'extreem' monogaam is?

Kom zeg.. Ik ken meerdere bi seksuele mensen die gewoon een monogame relatie willen, en dit net zo hard verdienen als een hetero/homo persoon.
Het is niet zo dat omdat ze op beide geslachten kunnen vallen dat ze dan maar van de een naar de ander huppelen of niet monogaam kunnen zijn.

Speelt ook wel mee dat mijn vriendlief niet eens meer omgaat met andere meiden. Hou hem hier echt niet in tegen hoor, is geheel zijn eigen keuze. Maar dan komen we dus weer bij het begin; ik ben zo monogaam als wat, zoek iemand die alleen echt voor mij gaat en ik voor hem, dus wil ook een vriend die hier op aansluit én die heb ik al enige tijd in bezit. En zo past op ieder potje een dekseltje.