Zoenen met een ander geen vreemdgaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Is een andere vrouw zoenen vreemdgaan?

Ja
734 (93%)
Nee
34 (4%)
Anders; licht toe
19 (2%)

Totaal aantal stemmen: 787

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:33

Yunaa schreef:
Fiffill schreef:
Ik val op beide geslachten, kan ik dan met niemand meer afspreken? :')

Heb zelf vooral mannelijke vrienden, zou er zelf totaal geen moeite mee hebben als mijn vriend een keer wat ging doen met een vriendin.

Ik heb geen ervaring met bi zijn. Ik ben echt 100 % hetero.
Denk dat als je bi bent (denk ik hoor, heb er ook verder geen ervaring mee) dat de situatie dan anders ligt. Je weet dan namelijk dat zo iemand behoefte kan hebben voor mannen én vrouwen. Dus dat is 'zielig' als je zo iemand straft om niet meer naar het andere geslacht te laten kijken of mee om gaan.
Jij kiest vast ook geen persoon die extreem monogaam zal zijn. Dat benauwd vast te veel.

Wat een onzin, omdat men bi zou zijn dan kies je niet iemand die 'extreem' monogaam is? :')
Kom zeg.. Ik ken meerdere bi seksuele mensen die gewoon een monogame relatie willen, en dit net zo hard verdienen als een hetero/homo persoon.
Het is niet zo dat omdat ze op beide geslachten kunnen vallen dat ze dan maar van de een naar de ander huppelen of niet monogaam kunnen zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:28

Volgens mij bedoelt ze eigenlijk dat ik eerder een relatie zou aangaan met iemand die niet zo jaloers is aangelegd (monogaam vind ik hier niet het goede woord, dat heeft er niks mee te maken). Althans dat is wat ik eruit opmaak.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:20

Fiffill schreef:
Volgens mij bedoelt ze eigenlijk dat ik eerder een relatie zou aangaan met iemand die niet zo jaloers is aangelegd (monogaam vind ik hier niet het goede woord, dat heeft er niks mee te maken). Althans dat is wat ik eruit opmaak.

En daar heeft ze ook wel een punt, toch?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:02

Fiffill schreef:

Precies, alleen mijn verwoording is anders gebruikt.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:20

Yunaa schreef:
Fiffill schreef:
Ik val op beide geslachten, kan ik dan met niemand meer afspreken? :')

Heb zelf vooral mannelijke vrienden, zou er zelf totaal geen moeite mee hebben als mijn vriend een keer wat ging doen met een vriendin.

Ik heb geen ervaring met bi zijn. Ik ben echt 100 % hetero.
Denk dat als je bi bent (denk ik hoor, heb er ook verder geen ervaring mee) dat de situatie dan anders ligt. Je weet dan namelijk dat zo iemand behoefte kan hebben voor mannen én vrouwen. Dus dat is 'zielig' als je zo iemand straft om niet meer naar het andere geslacht te laten kijken of mee om gaan.
Jij kiest vast ook geen persoon die extreem monogaam zal zijn. Dat benauwd vast te veel.

Volgens mij is de relatie en alles gewoon hetzelfde, alleen de voortplantingsorganen niet :+

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:21

Yunaa schreef:
Fiffill schreef:

Precies, alleen mijn verwoording is anders gebruikt.

Sorry, ik heb klaarblijkelijk niet goed gelezen vanochtend!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 23:18

Geryon schreef:
Barbabientje schreef:
Duidelijk :j

Moet er alleen niet aan denken dat mijn vriend mij 'verbied' om met mijn beste vriendje af te spreken die ik al 15 jaar ken :n

Een relatie tussen iemand zoals jou en iemand zoals de vriend van Yunaa zou dan ook helemaal niet gezond zijn en sowieso niet werken. :P

Ik snap jou trouwens best wel Yunaa. Mijn vriend had ook zo'n goede vriendin, maar die bleek gewoon veel meer van hem te willen. Ookal vertrouw ik mijn vriend daarin 100% (want hij is ook zo monogaam als de pest), fijn is het niet dat hij dan samen is met haar..

En als je van mening bent dat je niet vriendschappelijk met elkaar om kunt gaan en die vriend/vriendin dus altijd meer wilt, kan ik me helemaal voorstellen dat jullie het liever niet hebben om vrienden van het andere geslacht te hebben.
Echter heb ik zoiets van dat het wel kan, als vrouw een goede vriendschap met een man en omgekeerd. Al ben ik écht niet zo naief meer als eerst :n

Precies Geryon ! Met twee verschillende geslachten samen, weet je het nooit helemaal zeker. Geef mij die onzekerheid maar niet, hou vriendje wel voor mij zelf ~~}> Speelt ook wel mee dat mijn vriendlief niet eens meer omgaat met andere meiden. Hou hem hier echt niet in tegen hoor, is geheel zijn eigen keuze. Maar dan komen we dus weer bij het begin; ik ben zo monogaam als wat, zoek iemand die alleen echt voor mij gaat en ik voor hem, dus wil ook een vriend die hier op aansluit én die heb ik al enige tijd in bezit. En zo past op ieder potje een dekseltje. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:38

Saskiaatje schreef:
Fiffill schreef:

En daar heeft ze ook wel een punt, toch?

Ja hoor, dat ontken ik ook niet.