Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kappiegirl schreef:Kortsluiting door de bedrading achter je keukenkastjes.
Zo is het huis van mijn oude buren ook afgebrand helemaal van steen en niets in het stopcontact voor zover ze konden. Helaas staat de koelkast en het gasfornuis altijd onder stroom en is daar het probleem begonnen bleek achteraf. Dus hoe veilig en goed je er op let het gebeurt daar op die plaatsen waar je niet aan denkt en waar je dus niet bij kan.
Lusitana schreef:kappiegirl schreef:Kortsluiting door de bedrading achter je keukenkastjes.
Zo is het huis van mijn oude buren ook afgebrand helemaal van steen en niets in het stopcontact voor zover ze konden. Helaas staat de koelkast en het gasfornuis altijd onder stroom en is daar het probleem begonnen bleek achteraf. Dus hoe veilig en goed je er op let het gebeurt daar op die plaatsen waar je niet aan denkt en waar je dus niet bij kan.
Ik heb welgeteld 6 stopcontacten in mijn huis en alle bedrading (een paar lijntjes) is zichtbaar op de muren en ik kan er bij...
Als er in de stroom iets mis gaat, slaat het af. Dan is er dus ook geen gevonk/brandgevaar meer.
Alles opnieuw aangelegd een half jaar voordat ik er inkwam (en dat was vorig jaar november).
In Nederland heb je vaak vloerbedekking en papieren behang, vaak diverse lagen, niet te vergeten. Dat heb ik niet, kale stenen muren, kale stenen vloer en kunststof luiken voor de ramen.
En als gezegd, mijn bedrading zit niet verborgen.
Ik heb hier en daar gordijntjes en een kleedje op een tafeltje, maar die zijn heel dun en zo weg als ze al zouden branden, voordat ze wat aan zouden kunnen steken. (Zou niet weten wat).

SuperAssie schreef:Ik kan niet kiezen.. mijn geboorte knuffel of een pluk haar van mijn laatste bijrijdpaard.. Liefst zou ik ook mijn canvas van hem mee nemen, maar die kan ik wel weer opnieuw laten drukken. Die pluk haar kan ik nooit meer aan komen.. en mijn geboorteknuffel heeft ook zo veel herinneringen aan zich.. Gelukkig zijn ze allebei klein en liggen ze kort bij elkaar dus neem ik ze dan gewoon allebei mee >:3
(voor mij dan, is voor iedereen anders) Lusitana schreef:SuperAssie schreef:Ik kan niet kiezen.. mijn geboorte knuffel of een pluk haar van mijn laatste bijrijdpaard.. Liefst zou ik ook mijn canvas van hem mee nemen, maar die kan ik wel weer opnieuw laten drukken. Die pluk haar kan ik nooit meer aan komen.. en mijn geboorteknuffel heeft ook zo veel herinneringen aan zich.. Gelukkig zijn ze allebei klein en liggen ze kort bij elkaar dus neem ik ze dan gewoon allebei mee >:3
Er aan vast maken?