Geef mij een raaf en een magische poort, dan komt m'n paard vanzelf wel werkend. Graag de rode of de bruine ruiter erop, bij voorkeur de bruine, want die is knap (die uit de serie dan )
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-14 09:25
Jolandaa schreef:
Ik wil de sprookjesboom
Dát lelijke ding? Graag!
ponypret123
Geplaatst: 01-08-14 11:31
HorseyDude schreef:
Jolandaa schreef:
Ik wil de sprookjesboom
Dát lelijke ding? Graag!
Hij is mooi hoor en dan hoef je later je kinderen niet zelf voor te lezen
ik wil het treinspoor met stationnetjes en treintjes XD , of het standbeeld van sinterklaas
SpeechLess
Geplaatst: 01-08-14 15:51
xBerber schreef:
Niks. Ben er nog nooit geweest en dat zal de eerst volgende jaren ook niet gebeuren, dat ik daar kom.
Hier hetzelfde, ben er ook nog nooit geweest. Ten minste het schijnt dat ik wel ben geweest toen ik heel klein was, maar dat weet ik niet meer.. Ik heb dan ook geen flauw idee wat al die dingen zijn die hier genoemd worden
Ik wil de pret niet bederven. Maar de paarden en acteurs van Raveleijn zijn niet van de Efteling. Deze worden allen door de Efteling ingehuurd. Net als de slee met paarden in de winter.
Loveskary
Geplaatst: 01-08-14 22:34
Geef mij maar de oude tuffer baan met die oldtimers plek zat op de wei en station de blauwe reiger met die traptreintjes en de carnaval om de buurman gek te maken en zon caroussel paard voor in huis.
Ik wil Monsieur Cannibale! Dat is echt de leukste attractie van de hele Efteling, wat mij betreft.
Ailill
Geplaatst: 01-08-14 23:05
dito schreef:
ik zou die prullenbak nemen met papier hier en deze in de tuin zetten van een buurvrouw verder op (die ik niet mag) om haar ff lekker te sarren
Haha
ponypret123
Geplaatst: 01-08-14 23:38
Lous schreef:
Ik wil de pret niet bederven. Maar de paarden en acteurs van Raveleijn zijn niet van de Efteling. Deze worden allen door de Efteling ingehuurd. Net als de slee met paarden in de winter.