Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Nee. Dat zijn geen normale prijzen in Nederland. Ligt er ook een beetje aan wat je wil, hoor. Beetje kasteel als locatie begint bij ca 7.500 euro. En dan zit je eten er niet bij. Heb je alleen de locatie. Stadhuis afhuren is afhankelijk van tijdstip en dag (en wrs ook per gemeente). Ik denk gemiddeld genomen dat in Nederland de prijzen wel lager liggen dan in bijv. Amerika. Maar mijn idee is dan ook dat ze er in Amerika (en Canada?) er toch anders tegenaan kijken. Bijv. trouwen in een kerk is in Amerika heel normaal, ook al kom je er normaal gesproken nooit. Terwijl dat in sommige kerken in Nederland niet eens mogelijk zou zijn. De hoeveelheid daggasten (die dus ’s avonds ook mee-eten) is meestal al meer dan in Nederland. Houd je het in Nederland meestal bij je naaste familie (ouders, broers/zussen, grootouders) en beste vrienden.. elders lopen ook de ooms en tantes, neefjes en nichtjes en ‘gewone’ vrienden al snel mee en is de avond (receptie) meer voor de kennissen.Nuvel, ik vind dat echt heel erg goedkoop! Is dat een normale prijs in NL? Hier begint alles bij $3000, en dat is dan zonder eten/drinken/feest locatie. Dat is de bruidstaart, fotograaf en ceremonie meneer.