Rare gewoontes van jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare gewoontes van jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:31

Ik moet me altijd eerst 2 keer omdraaien als ik in bed lig, anders kan ik niet slapen :')

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:39

Paardjes45 schreef:
Ik ruik vaak aan m'n bovenlip

_/-\o_ Heb je niet toevallig een foto waarop je dat doet? Ik ben heel benieuwd hoe dat eruitziet... :D

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:43

Whaha, ik heb er genoeg.
1. Als ik een horrorfilm kijk, MOETEN mijn voeten onder een deken , ingestopt , veilig , in zicht en NIET ergens over hangen.
2. Als ik de vaatwasser inruim, MOETEN de messen bij de messen, de vorken bij de vorken, en ga zo maar door.
3. Ik vind het leuk om mensen te bijten :9
4.Ik vind het leuk om puistjes bij andere uit te knijpen :))
5. Op de scooter heb ik 1 oortje in, keiharde muziek, en dan ga ik stuiteren op mn scooter , met mn voet tikken, keihard meezingen en met mn hoofd heen en weer. ( Ik word erg vaak eng aangekeken }:) )

En ik heb er echt nog veel meer....

ina_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:49

Oké best moeilijk maar heb er eens even op gelet...

- Ik loop de trap altijd op en sla altijd 1 tree over, en ik ren altijd naar beneden en neem dan wel alle treden. (Glij ook regelmatig uit en dan ben ik nog sneller beneden :+ )
- Ik zing of neurie altijd mee op muziek, ook als ik het nummer niet zo goed ken :')
- 's morgens heb ik ook een vast ritme dus zodra ik mij verslapen heb of wat dan ook dan ben ik in de war en gaat de hele dag raar
- Zodra ik langs een van onze beesten thuis loop, konijn, hond, hamster of wat dan ook moet ik altijd iets tegen ze zeggen
- Als ik mij verveel ga ik eten, maar meestal loop ik eerst 10 keer langs de koekjes la en pak er de 11e keer pas wat uit....
- Ik eet altijd eerst de boven kant van een boterham en dan de onderkant
- Ik vraag altijd standaard elke avond wat we gaan eten, ook al heeft mijn moeder het al een keer gezegd
- Ik lig altijd eerst op mijn rug en dan duurt het even en ga ik op mijn rechter zij liggen en dan val ik pas in slaap
- Radio zet ik als hij harder of zachter moet altijd op een even getal, dus 32, 16, 10 enz. :')

Hmmmm en er zullen er vast meer zijn maar die weet ik zo even niet, maar dit zijn er al genoeg :+

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:49

@jonneN in mijn profiel, het is ietsjes anders, maar het ziet er wel ongeveer zo uit.

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:12

Ik heb er ook wel een paar, denk ik...
- Ik tel vaak dingen (traptreden, stappen die ik zet, lepels voedsel die ik opschep)
- Als ik pindakaas at, moest ik altijd niezen
- Begin altijd bij mijn rechteroog met oogmake-up opdoen, doe daarna mijn linkeroog
- Als ik in de auto moet optrekken zet ik vaak de muziek zachter, zodat ik het geluid van de motor kan horen
Hmm... het is nog best moeilijk om dingen te noemen, moet er misschien toch wat meer op letten :+
Als ik dit lijstje hierboven zo doorlees, vind ik mezelf best wel een kneusje, haha! :Y)

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:02

Oja altijd als ik op de fiets zit , ookal ben ik met een groep ofzo , dan klap ik met me tanden (dat hoor je niet) als er een pas begint en eindigt , of bijv. de berm of strepen op de weg ofzo , of ik doe het met me vinger . Dan heb je zegmaar je handvat nog vast alleen tik je met je vinger terwijl je het nog vast hebt . :+

Beetje moeilijk uit te leggen ..

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:04

Paardjes45 schreef:
@jonneN in mijn profiel, het is ietsjes anders, maar het ziet er wel ongeveer zo uit.

Ik zit hier als een gestoorde te proberen je na te doen maar het lukt niet :))

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:06

Je bovenlip optrekken en aanspannen, ik zit hier uit teleggen hoe je aan je bovenlip ruikt _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:11

Paardjes45 schreef:
Je bovenlip optrekken en aanspannen, ik zit hier uit teleggen hoe je aan je bovenlip ruikt _O-

Okee, ik ben blij dat ik alleen hier ben, volgens mij ziet dit er echt onwijs raar uit :') En het lukt niet haha

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:37

Veel alleen dus ik praat altijd tegen mezelf of begin ineens vals te zingen of te jodelen :D
Loop altijd de trap op (na vele mislukte pogingen nog steeds _o-)
Conversatie met mijn hond voeren :D ik praat met een rare stem wat hij zou kunnen zeggen :D
Enkel op de witte strepen van een zebrapad lopen (ook op de betondalzen (?) aan de weide)
Ik drink niet uit een glas van iemand anders, ook al is dat van mij vriend, ...
...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:05

Paardjes45 schreef:

Jammer dat die foto uit je profiel is!

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:10

Ik kwam er net ineens achter dat ik altijd in de O van het BOKT logo klik als ik naar de begin pagina wil :')
Heb het nooit echt opgemerkt.. maarja :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:15

Ik begin ALTIJD met links als ik de trap op en af loop.. Als ik in de auto zit 'knijp' ik met mijn tenen zolang er een streep op de grond staat, dus zeg maar eroverheen met mijn tenen. Als ik iets hoor zeg ik het in mijn hoofd in het Engels en soms 'typ' ik wat ik zeg en hoor met mijn vingers.. In mijn jas MOETEN mijn schoolpas in de rechterzak zitten, en mijn mobiel in de linker, anders raak ik in paniek want dan denk ik dat ik ze kwijt ben... Tja typisch mij zullen we maar zeggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:17

iertje93 schreef:
Ik kwam er net ineens achter dat ik altijd in de O van het BOKT logo klik als ik naar de begin pagina wil :')
Heb het nooit echt opgemerkt.. maarja :D

Ik altijd op"t paardje _/-\o_

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:19

Met dweilen gebruik ik de steel als microfoon, en ik heb dan ook 9 van de 10 x muziek aan staan, dusja verder hoef ik niks te zeggen denk ik ? =:)

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 10:16

Ik hou altijd mijn adem in als ik de trap op loop. Erg onhandig bij een zeer lange trap :=

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 10:24

Ik hou altijd m'n adem in als ik langs iemand loop of fiets, bang dat ik vieze luchtjes inadem.. Onhandig in de stad :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:00

Just_Sannee schreef:
Ik hou altijd m'n adem in als ik langs iemand loop of fiets, bang dat ik vieze luchtjes inadem.. Onhandig in de stad :')

Dit. _/-\o_

Brigitte_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:08

elinebakker schreef:
Tijdens m'n haar wassen de losse haren op de muur plakken.. En dan na het douchen weggooien.
Waarschijnlijk omdat ik zo'n gruwelijke hekel heb aan het doucheputje :=

Hahahahaha, same here.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 14:10

Ohja, en als ik altijd in de auto zit, en er zit een vlek of een druppel op t raam, moet ie altijd 'op' de witte streep op de weg blijven. En dan ga ik tellen hoelang ik hem precies op de streep kan houden (das nog niet zo makkelijk met die hobbeltjes enzo :)) )
Lastig uit te leggen :+

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:13

Just_Sannee schreef:
Ohja, en als ik altijd in de auto zit, en er zit een vlek of een druppel op t raam, moet ie altijd 'op' de witte streep op de weg blijven. En dan ga ik tellen hoelang ik hem precies op de streep kan houden (das nog niet zo makkelijk met die hobbeltjes enzo :)) )

:') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:14

Ohja als ik me verveel ga ik heel hard de woordjes roepen die ik mijn vogel aan heb geleerd :')

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 14:15

Dani_ schreef:
Just_Sannee schreef:

:') :') :')

Erg vervelende tik soms _O-
Ik ben er soms zo op gefocused dat ik andere mensen niet eens meer hoor in de auto die tegen me praten :')

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:21

Ik heb er weer een paar:
- aan mijn onderlip trekken(dit komt vooral voor als ik honger heb)
- als ik muziek luister op een heel ander ritme dan de muziek met mijn voet mee tikken.
- Mijn oortjes inlaten, ook als mijn mobiel leeg is.
- Als het stil is ineens heel hard klappen.
- Mijn wijsvingers en pinken kraken, dit doe ik zo'n beetje de hele dag door.
- zin hebben in iets eetbaars en dan als je het eenmaal eet je bedenken dat je het helemaal niet lekker vind.
- Mijn haar uit mijn gezicht schudden en het vervolgens weer voor mijn ogen doen.
- Tijdens clicker training laat ik alles uit mijn handen vallen, eerst het zweepje, dan de clicker en dat herhaalt zich steeds in die volgorde, meestal heb ik het niet eens door dat ik iets heb laten vallen en doorzoek ik de hele bak.

er zullen er vast wel meer rare gewoontes zijn