Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:En verder is het gewoon een leuk kind. Komt ook altijd even mijn hondje aaien enzo, helemaal geen problemen mee.

ilayda schreef:Pfff jij gaat het toch niet begrijpen aangezien je zelf geen kinderen hebt, dus stel je hebt over 10 jaar kinderen dan weet ik voor 100% dat je anders zou praten of een oplossing zou vind ipv hier op bokt erover praten.
Waar zitten al die incapabele ouders dan?
Cer schreef:Dan denk ik dat het vnl gaat over de mensen die hier dus niet reageren.. de mensen die wel reageren en zich om wat voor reden dan ook aangesproken voelen, doen dat dan onterecht
@Twiggy2008: ja en? Leuk toch
Twiggy2008 schreef:Maar San87, ze heeft wel een goed punt. Dat TS naar die ouders kan stappen om iets uit te spreken of op te lossen. Dit heeft zo weinig zin...... vind je ook niet?
Citaat:Pfff jij gaat het toch niet begrijpen aangezien je zelf geen kinderen hebt,
Jasmijn159 schreef:Als ik dit vroeger deed dan pakte mijn moeder me bij de arm en kneep dan net zo lang en hard tot ik stil was. Dan is het snel klaar hoor!
Vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat iedereen dit zou negeren! Het is toch belachelijk als er andere mensen dagelijks last hebben van jou kind??