_San87_ schreef:Ik denk dat sommige mensen hier de serie Supernatural maar aan zich voorbij moeten laten gaan.
die serie heb ik al heel vaak bekeken.. blijf hem geweldig vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lusitana schreef:Ik zou het niet doen. Ik ben er heel gevoelig voor. Mijn ex was dat ook. We waren eens op vakantie en hoorden kinderstemmen en gingen daar op af. Het was een grote groep, dus er was vast wat te doen. Wat vonden we? Een begraafplaats van kinderen die als represaille waren doodgeschoten in de oorlog...
Geen levend kind te bekennen. En dat is maar 1 voorbeeld.
Ga mij aub niet vertellen dat het verbeelding is.

Het is ergens in 1890 ofzo gebouwd door familie, en sinds dien heeft er ook altijd familie gewoond. Zijn ook veel mensen in doodgegaan (dat was trouwens wel een sneu verhaal, moeder en zoon aan TBC een week na elkaar en vlak voor kerst), maar daar ben ik niet bang voor want het is toch allemaal familie en sowieso merk ik ook nooit iets. Wel is er een kamer waar mijn broertje altijd nachtmerries had, als er hier in huis vroeger iemand overleed werden ze daar opgebaard. Dus het zou misschien kunnen. Sowieso is het een beetje een enge kamer met hoge ramen, een oude bedstee wat nu een inloopkast is met daarin weer een kast met oude spullen en zit aan de noordkant waardoor het er altijd wat donkerder is en het is naast bosjes die je altijd hoort ritselen in de wind. Verder heeft hier ook eens een niet familielid (jaren geleden) zelfmoord gepleegd in de diepe brede sloot die om het huis loopt. Maar niemand die ooit iets gemerkt heeft in de tuin.
Fairytales schreef:Lusitana schreef:Ik zou het niet doen. Ik ben er heel gevoelig voor. Mijn ex was dat ook. We waren eens op vakantie en hoorden kinderstemmen en gingen daar op af. Het was een grote groep, dus er was vast wat te doen. Wat vonden we? Een begraafplaats van kinderen die als represaille waren doodgeschoten in de oorlog...
Geen levend kind te bekennen. En dat is maar 1 voorbeeld.
Ga mij aub niet vertellen dat het verbeelding is.
Ooh dat klinkt angstaanjagend
Zijn jullie niet als een gek weggerend? Ik zou het in iedergeval dood eng vinden!!
CleovG schreef:Wat zou de oorzaak zijn van zoveel activiteit bij het sas van Gent?
Cayenne schreef:Je hoort weleens dat huizen waarin iemand is overleden/vermoord/zelfmoord heeft gepleegd voor een spotprijs te koop staan omdat niemand in een 'huis met een verhaal' wil wonen. Een dorp verderop heeft bijvoorbeeld een boer zijn vrouw en hond om het leven gebracht en zichzelf vervolgens opgehangen. Het huis, een prachtige boerderij met schuren en land, staat al jaren voor heel weinig geld te koop, maar niemand komt er op af door het verhaal.
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het wel zouden aandurven om in zo'n huis te gaan wonen? Ik denk zelf dat ik wel nuchter genoeg zou zijn om het van me af te zetten. Aan de andere kant hangt er misschien toch een bepaalde sfeer in zo'n huis?
Wat zou jij doen? Durf jij uberhaupt in een huis te wonen waarin iemand overleden is? Ik ben benieuwd!

[LZP] Spookhuizen in Nederland?
Was meer benieuwd of mensen het psychologisch gezien aandurven om in een huis met verleden te gaan wonen of een koopje om die reden zouden laten schieten. Ik zou het erg moeilijk vinden om het aan me voorbij te laten gaan namelijk
Maar waar leg je die grens he? Ik vind het ook reuze interessant!
Heb er wel drie jaar geleden een topic over geopend, zal de link even hier onder neer zetten. Reactie hierop wel liever via pb! Cayenne schreef:Je hoort weleens dat huizen waarin iemand is overleden/vermoord/zelfmoord heeft gepleegd voor een spotprijs te koop staan omdat niemand in een 'huis met een verhaal' wil wonen. Een dorp verderop heeft bijvoorbeeld een boer zijn vrouw en hond om het leven gebracht en zichzelf vervolgens opgehangen. Het huis, een prachtige boerderij met schuren en land, staat al jaren voor heel weinig geld te koop, maar niemand komt er op af door het verhaal.
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het wel zouden aandurven om in zo'n huis te gaan wonen? Ik denk zelf dat ik wel nuchter genoeg zou zijn om het van me af te zetten. Aan de andere kant hangt er misschien toch een bepaalde sfeer in zo'n huis?
Wat zou jij doen? Durf jij uberhaupt in een huis te wonen waarin iemand overleden is? Ik ben benieuwd!