_San87_ schreef:Ik denk dat sommige mensen hier de serie Supernatural maar aan zich voorbij moeten laten gaan.
die serie heb ik al heel vaak bekeken.. blijf hem geweldig vinden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Ik zou het niet doen. Ik ben er heel gevoelig voor. Mijn ex was dat ook. We waren eens op vakantie en hoorden kinderstemmen en gingen daar op af. Het was een grote groep, dus er was vast wat te doen. Wat vonden we? Een begraafplaats van kinderen die als represaille waren doodgeschoten in de oorlog...
Geen levend kind te bekennen. En dat is maar 1 voorbeeld.
Ga mij aub niet vertellen dat het verbeelding is.
Fairytales schreef:Lusitana schreef:Ik zou het niet doen. Ik ben er heel gevoelig voor. Mijn ex was dat ook. We waren eens op vakantie en hoorden kinderstemmen en gingen daar op af. Het was een grote groep, dus er was vast wat te doen. Wat vonden we? Een begraafplaats van kinderen die als represaille waren doodgeschoten in de oorlog...
Geen levend kind te bekennen. En dat is maar 1 voorbeeld.
Ga mij aub niet vertellen dat het verbeelding is.
Ooh dat klinkt angstaanjagend
Zijn jullie niet als een gek weggerend? Ik zou het in iedergeval dood eng vinden!!
CleovG schreef:Wat zou de oorzaak zijn van zoveel activiteit bij het sas van Gent?
Cayenne schreef:Je hoort weleens dat huizen waarin iemand is overleden/vermoord/zelfmoord heeft gepleegd voor een spotprijs te koop staan omdat niemand in een 'huis met een verhaal' wil wonen. Een dorp verderop heeft bijvoorbeeld een boer zijn vrouw en hond om het leven gebracht en zichzelf vervolgens opgehangen. Het huis, een prachtige boerderij met schuren en land, staat al jaren voor heel weinig geld te koop, maar niemand komt er op af door het verhaal.
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het wel zouden aandurven om in zo'n huis te gaan wonen? Ik denk zelf dat ik wel nuchter genoeg zou zijn om het van me af te zetten. Aan de andere kant hangt er misschien toch een bepaalde sfeer in zo'n huis?
Wat zou jij doen? Durf jij uberhaupt in een huis te wonen waarin iemand overleden is? Ik ben benieuwd!
Cayenne schreef:Je hoort weleens dat huizen waarin iemand is overleden/vermoord/zelfmoord heeft gepleegd voor een spotprijs te koop staan omdat niemand in een 'huis met een verhaal' wil wonen. Een dorp verderop heeft bijvoorbeeld een boer zijn vrouw en hond om het leven gebracht en zichzelf vervolgens opgehangen. Het huis, een prachtige boerderij met schuren en land, staat al jaren voor heel weinig geld te koop, maar niemand komt er op af door het verhaal.
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het wel zouden aandurven om in zo'n huis te gaan wonen? Ik denk zelf dat ik wel nuchter genoeg zou zijn om het van me af te zetten. Aan de andere kant hangt er misschien toch een bepaalde sfeer in zo'n huis?
Wat zou jij doen? Durf jij uberhaupt in een huis te wonen waarin iemand overleden is? Ik ben benieuwd!