Samblabla schreef:Ik had toevallig vandaag zoiets.
Een aantal jaar geleden had ik een halster gekocht voor de manege paarden die ik toen deed rijden maar toen een aantal jaar niet meer gebruikt. Ondertussen een paardje gekregen maar die paste haar niet. Dus heeft 2 maanden in de kast gelegen. Nu had ik deze een aantal weken geleden aan mijn verzorg haflinger gegeven en die opgehangen aan der stal. Nog geen uur later was het halster weg.Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht en ben gewoon weer verder gegaan totdat ik vandaag aan dat halster opeens ging denken en ik het idee weer liet wegwaaien. Toen ik met mijn paard de stal gang inliep leek het net alsof iemand zei dat ik me moest omdraaien en toen zag ik dat halster bij iemand anders aan de stal hangen vol modder en scheuren.
Ben je ook mooi klaar mee dan.
Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht en ben gewoon weer verder gegaan totdat ik vandaag aan dat halster opeens ging denken en ik het idee weer liet wegwaaien. Toen ik met mijn paard de stal gang inliep leek het net alsof iemand zei dat ik me moest omdraaien en toen zag ik dat halster bij iemand anders aan de stal hangen vol modder en scheuren. 

. Geloof ik niks van zussie wel. Tijdens vakantie word ik gebeld door iemand van de basisschool die zegt fiets gevonden. Mensen zeiden tijdens school nog ja op die dag die plek zou ie terug zijn wij hadden vorige maand of zo gekeken was ie niet en nu daar