Stel dat je voor 1 dag terug in de tijd mag.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:18

Ik wil absoluut naar het Krijt en daar een weekje kamperen.
Ik zit daar ook heel vaak over te dagdromen en heb ooit een verhaal geschreven waarin ik het daadwerkelijk meemaakte :')

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:42

Anne_GTI schreef:
Ik zou wel willen kijken in Roswell wat er nu eigenlijk neerstort en voordat anderen ter plaatse zijn zelf willen zien wat er nou eigenlijk lag.

die had ik ook! zullen we dan samen gaan (met foto camera)?

Mintgroen

Re: Stel dat je voor 1 dag terug in de tijd mag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:09

Ik zou eigenlijk ook wel een concert van Elvis of The Beatles mee willen maken.. En dan als verliefde puber natuurlijk ;)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:12

Al veel dingen gelezen die ik ook wel zou willen.
5 mei 1945
Titanic
Ontstaan van de aarde.

Ik wil graag toevoegen 'eerste man op de maan'.

Mijn ouders hebben dat meegemaakt. Niet iedereen had televisie dus ging men bij elkaar zitten. Hele wereld lag plat om te kijken.

Een concert van Elvis Presley lijkt me ook wel leuk.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:56

Die vrouw achtervolgen die bij de moord op kennedey stond te filmen en kijken waar die film gebleven is...
en waar amelia earheart gebleven is... En de ontdekking van amerika door columbus... en de opening van de tombe van toetanchamon... de dag dat de inslag van de meteoriet was die de dinosaurussen uitroeide... De dag dat krakatoa uitbarste... de oerknal...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:57

Winged schreef:
Ik vind geschiedenis ontzettend boeiend en interessant, maar ik zou niet één van die tijdperken kiezen (ok, tenzij ik die tijdmachine elke keer weer mocht gebruiken). Ik zou dan gaan voor de dagen dat ik nog tijd kon doorbrengen met mijn opa en oma. Simpelweg omdat ik hen ontzettend mis en hen nog zo veel vragen wil stellen :)

+ 1 :)

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 23:01

De dag dat ik met me oude verzorgpony op buitenrit was en dat hij toch liever rechts af wou en dan hij opeens in volle galop naar/door het weiland galoppeerde zonder rem ,zonder zadel en zonder hoofdstel , wat heb ik gelachen die dag ! en vooral genoten omdat ik wist dat ze een maand later verkocht zou worden .. |(

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:30

Het moest toch een dag zijn voor je geboren was? Want anders wil ik gewoon een dag met mijn vader met de koeien op stap naar de UTV.

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:26

Phoe, best een lastige eigenlijk..
Dan zou ik denk ik terug willen naar de tijd dat mijn opa, oma en m'n beste vriendin alle 3 nog leefden. En goed bij tijd waren.
En dan met alle 3 de hele dag lekker weg <3.

En echt een dag voor ik geboren ben?
Doe dan maar een dagje varen op de Titanic :D

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:28

Nee ik zou heus wel dagen in mijn vroegere leven nog een keer willen meemaken maar ik wil het allerliefste naar het Krijt (of het Jura of het Trias). Nog liever dan overleden mensen/paarden/dieren nog eens gedag zeggen beetje egoistisch maar ach.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:39

De dag van mijn geboorte :)
Echt een dag dat je de hoofdpersoon bent, maar waar je zelf alleen maar van weet door verhalen van anderen.

En verder de trouwdag van mijn ouders, en ik zou ook graag mijn grootvader willen ontmoeten

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:40

Wat ik zou willen?

Een dag willen varen op een grote meer waar nu gemeente Haarlemmermeer is die 150 jaar geleden drooggelegd is. Ik ben nl zo benieuwd hoe het eruit ziet daar in de tijd.

Ook zou ik willen zien is dat Afrika toen nog helemaal vrij is was stropers en dat uitgestorven dieren nog leefden...

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:50

Erna_ schreef:
Echt een dag dat je de hoofdpersoon bent, maar waar je zelf alleen maar van weet door verhalen van anderen.

En verder de trouwdag van mijn ouders, en ik zou ook graag mijn grootvader willen ontmoeten

Dat is een goede! Je geboorte, i weet er helemaal niks meer van :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:54

Tijd van de VOC, de dag dat stallingraad werd heroverd door de sovjet, 5 mei 1945, leningraad 1941-1943, frankrijk tijdens de honderdjarige oorlog, frankrijk tijdens de revolutie, limburg ten tijde van de bokkenrijders *D, Utrecht tijdens de val van de vredeborch, de tijd van de romeinen en de grieken... ja zo kan ik nog wel even doorgaan :')

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:01

De tijd dat mijn opa nog leefde hij is gestorven toen mijn moeder 15 was maar ze zeggen altijd dat ik zo veel op hem lijk zou hem dus wel eens willen ontmoeten.
Of graag nog een dagje terug naar mijn eerste paard toen die nog gezond was en dan nog een dagje van hem genieten en hem dan zelf wegbrengen voor alle ellende begon voor hem

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:09

Het liefste zou ik nog naar een dag gaan toen mijn broer leefde en hem nog een keer kunnen vasthouden.

Maar goed moet voor mijn geboorte, ZOu graag met mijn opa een dag mee gaan toen hij nog zijn paard en wagen had , zoveel verhalen over zijn paard gehoord :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:15

Heel veel mensen willen er wel bij zijn toen de oerknal er was.
Maar dit was niet op 1 dag gebeurd. En toen was ook niet 'ineens' de aarde er. Daar ging nog wel 9 miljard jaar overheen.
De oerknal zorgde ervoor dat de materie ontstond (waterstof, helium en lithium) waaruit het heelal uit kon ontstaan, maar dat was niet op 1 dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:22

Allerliefst wil ik opa zien , hij overleed veel te vroeg toen mijn moeder 17 was. Ken hem alleen van verhalen en foto's en wil hem aanraken hem ruiken en een knuffel geven.

Of een dag in het romeinse rijk..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:58

De dag dat iemand anders droge bietenpulp aan mijn paard gaf....

En als het voor mijn geboorte moet zijn: dan zou ik graag willen zien hoe ons huisje er 100 jaar geleden uitzag, en hoe mijn oude dorpje er toen uitzag :) .

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:38

ilse011 schreef:
Erna_ schreef:

Dat is een goede! Je geboorte, i weet er helemaal niks meer van :+

Misschien is dat maar goed ook :') Moeders en baby's huilen niet voor niets tijdens de geboorte. Lijkt me ook nogal vies.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:41

De Grieken of de Romeinen, de dino's, de hoge klasse in Engeland in de negentiende eeuw heb ik altijd interessant gevonden... Mag je ook een weekje weg? :D

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:46

Vind jij dinosauriërs ook interessant dan. :Y)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 04:31

De 2e wereld oorlog heeft mij ookal erg aangegrepen. Die zou ik ook nog wel eens een dagje mee willen maken. Dagje met anne frank ofzo.