Ik zit daar ook heel vaak over te dagdromen en heb ooit een verhaal geschreven waarin ik het daadwerkelijk meemaakte
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Winged schreef:Ik vind geschiedenis ontzettend boeiend en interessant, maar ik zou niet één van die tijdperken kiezen (ok, tenzij ik die tijdmachine elke keer weer mocht gebruiken). Ik zou dan gaan voor de dagen dat ik nog tijd kon doorbrengen met mijn opa en oma. Simpelweg omdat ik hen ontzettend mis en hen nog zo veel vragen wil stellen

Erna_ schreef:De dag van mijn geboorte![]()
Echt een dag dat je de hoofdpersoon bent, maar waar je zelf alleen maar van weet door verhalen van anderen.
En verder de trouwdag van mijn ouders, en ik zou ook graag mijn grootvader willen ontmoeten
, Utrecht tijdens de val van de vredeborch, de tijd van de romeinen en de grieken... ja zo kan ik nog wel even doorgaan
. ilse011 schreef:Erna_ schreef:De dag van mijn geboorte![]()
Echt een dag dat je de hoofdpersoon bent, maar waar je zelf alleen maar van weet door verhalen van anderen.
En verder de trouwdag van mijn ouders, en ik zou ook graag mijn grootvader willen ontmoeten
Dat is een goede! Je geboorte, i weet er helemaal niks meer van
Moeders en baby's huilen niet voor niets tijdens de geboorte. Lijkt me ook nogal vies.