Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pauline schreef:Oooh heerlijk, als moeder zijnde probeer ik er welop te letten. Maar denk eens na al die jaren gekrijs in de supermarkt hoe moeders wraak willen![]()
Mooiste vond ik als leerkracht oo een vmbo, een moeder die haar zoon brood kwam geven. Of ze hem even mocht roepen.. Ja hoor. Pakt ze de omroepset en galmt door de school: " XXX kom je even naar mama? Ik heb je brood want dat had je laten liggen."
Echt, ik heb me bezeken van het lachen, arm joch. Had ook niet gerekend dat ze zo vrij zou zijn daarin.
Giolli schreef:Altijd verkeerde BH's gedragen, laatst laten opmeten en daar kwam cup D uit (2 cupmaten groter als dat ik sroeg)
Dat moest na een paar glazen wijn hard op verteld worden aan de familie.
En dan niet van, "Goh, ze heeft nu cup D"
Neeeeeee... "Kijk mijn dochter eens he!! Die heeft nu cup D!! Kijk dan!! "
Thanks mom, youre awesone.
Giolli schreef:Grappig. Dan ben jij heel anders opgevoed dan ik!
Het huis waar ik in MAG wonen is van mijn ouders. Daar heb ik me aan hun regels te houden en als me dat niet bevalt, mag ik lekker ergens anders gaan wonen.
Zij hebben evengoed betaald voor mijn slaapkamer, dus er gaat hier niets op slot.
Daarnaast hebben we een schoonmaakster dus zou dat erg onpraktisch zijn.
Als je dingen prive wilt houden koop je maar een kluis
Jis_ schreef:Hahhaha, geweldig die verhalen. Ik val wel mee zo te lezen.
Heb wel soms acties die mijn tieners leuk vinden, zoals de kookwekkers op een bepaalde tijd zetten bij de ikea, scheten apparaatje mee nemen de winkel in. Of uitgebreid een dansje doen op zelfgemaakte muziek, en dat klinkt niet best.![]()
Vorige week met dochter een badje gekocht voor de honden en bij de kassa vroegen ze of het een kadootje was en ik zei nee, ga er lekker zelf in liggen, dochter lag dubbel.![]()
Mijn man maakt erg leuke grapjes bij het vriendje van onze dochter, handjes thuis anders hak ik ze er af bv.Kan dochter ook erg om lachen, vriend ook trouwens.
Dakotah schreef:Die van mij gaat dan niet over een moeder maar over de vader van een vriendin van mij. Al heeel lang geleden gebeurt maar moet er nog steeds om lachen.
We waren op stap, feestweek in het dorp, en vriendin moest om 2 uur of 3 uur 's nachts thuis zijn.
Maar was veel te gezellig dus bleef mooi plakken.
Afijn, na een half uur te laat, gaat de deur van de kroeg open, staat haar vader daar in zijn streepjespyama, haar in de war, en zegt hard. Is Marjon hier nog.
Afijn die knalrood naar paps, krijgt nog even een sneer, je zou toch op tijd zijn, wat is dit nu weer, en kon braaf naar huis.
Moet wel zeggen dat het goed werkte, ze is ook nooit weer te laat thuis geweest..
Urielle schreef:Ahhhhh dat is sneu Mando!
Mijn moeder ook op concours, kwam een meisje op een Tinker voorbij gestapt. Mijn moeder gewoon hardop:' Kan die ook op wedstrijd gewoon, die is zo lomp?'
Aan het zelfde tafeltje kun je gewoon niet doen alsof je er even niet bij hoort hahaha.