Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bello2005 schreef:als je je zo aangevallen voelt omdat veel zeggen dat ze het niet goedkeuren en gelijk een slotje op je topic wilt, vind ik dat je onvolwassen bent.
ook zegt ze dat de kritiek bijna uit de hand loopt, ook dat is niet waar
bontebonte schreef:bello2005 schreef:als je je zo aangevallen voelt omdat veel zeggen dat ze het niet goedkeuren en gelijk een slotje op je topic wilt, vind ik dat je onvolwassen bent.
ook zegt ze dat de kritiek bijna uit de hand loopt, ook dat is niet waar
daar gaat het niet om ik wil een slotje op het topic omdat het nu toch over niks gaat en mijn onderwerp afgerond is
love_western schreef:Dus toen ik 16 was en mijn vriend 18, was mijn vriend dus ook een pedo volgens sommige hier?
Eulogy schreef:Nee, want in dit geval is 'minderjarig' onder de 16 en niet onder de 18. Dus ja, een 15-jarige met een 16-jarige is in feite strafbaar, maar dan moet er wel eerst aangifte gedaan worden (meestal dus geen probleem, maar als je ouders/zus/wie dan ook kwaad wil, wel). Maar goed, dat is natuurlijk een heel ander verhaal, dan zit je niet in een compleet andere fase.
maralyn schreef:Wat een nare smaak krijg ik in de mond van al deze reacties.
Kan maar 1 ding zeggen: Mijn onderschrift.
Leven en laten leven
love_western schreef:Eulogy schreef:Nee, want in dit geval is 'minderjarig' onder de 16 en niet onder de 18. Dus ja, een 15-jarige met een 16-jarige is in feite strafbaar, maar dan moet er wel eerst aangifte gedaan worden (meestal dus geen probleem, maar als je ouders/zus/wie dan ook kwaad wil, wel). Maar goed, dat is natuurlijk een heel ander verhaal, dan zit je niet in een compleet andere fase.
Dan was ik een week strafbaar bezig. En TS is toch 16? Dan zie ik als nog het probleem niet.

shilady schreef:18 is adolescent en niet meerderjarig zoals 21
Ik ga nu vaak naar amerika en ik werd er ook gelijk op gewezen dat ik het in sommige staten ook echt niet in mn hoofd moet halen om als meerderjarige 22 iets met een 18 jarige te beginnen want dan kan ik alsnog aangeklaagd worden
Eulogy schreef:Ja, maar dan heb je het over de definitie die in de wet staat, lijkt me niet echt van toepassing hier? Over het algemeen zit je op je 18e in een heel andere fase dan op je 21e.
shilady schreef:bello2005 schreef:maar dan noem je ook wat he,,, amerika haha
Heerlijk land is het