Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 06:13

Was gisteren avond ook nog n snugger persoon.
Was iemand tegen gekomen die deels bij mij in de klas heeft gezeten. Hele avond ging t er over. Ey joh doe ff normaal op welke school hedde gij gezeten man met die opvoeding.

Het zou dus vrij logisch geweest zijn dat iedereen (aan t eind van de avond) had geweten waar ik op school had gezeten..

Komt er aan t eind n vriend van hem naar mij toe heel bescheiden: maar op welke school heb jij gezeten als ik vragen mag?

Ik had m niet meer :')

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 10:44

Ik was op introkamp en toen waren we net terug van het uitgaan dus niet echt tijdens het uitgaan.
Maar toen riep er een zatte jongen: "wil jij met mij douchen, ik kijk naar de muur hoor want ik heb een vriendin!" En zo is hij heel veel meisjes langs gegaan de hele nacht. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 11:10

Weet niet meer of ik m al gepost had maar een tijd geleden op trekkertrek:
Heee meisje wil je moeder worden?
:')
Had willen zeggen "ja maar niet van jou" maar kon niks uitbrengen even.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 11:47

VivaLaVida schreef:

'ja, schiet je het embryo er nu in of wil je nog even wachten tot later op de avond?'

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:49

lieveli schreef:
VivaLaVida schreef:

'ja, schiet je het embryo er nu in of wil je nog even wachten tot later op de avond?'

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:06

lieveli schreef:
VivaLaVida schreef:

Zon antwoord zou ik niet geven op trekkertrek want dan had ie "nu!!! Kom maar mee!" Gezegd hahah.
Ik kan er wel om lachen... mijn vriend vond het echt superstom.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:25

Ik ga niet zo heel vaak uit omdat ik er echt het nut niet zo van inzie.
Echter, als ik uit ga ben ik wel altijd de sjaak van alle 'slechte zinnen' :')
Eentje is me nog wel erg bijgebleven, een jongen kwam naast me staan, en zei in eerste instantie niks dus ik besteedde verder ook geen aandacht aan 'm. Op gegeven moment tikt 'ie me aan zegt ie 'Hey, we hebben hetzelfde drankje' waarop ik 'm een beetje raar aankeek en zei 'Eh, ja dat klopt' en vervolgens bleef hij me 3 minuten lang aankijken zonder iets te zeggen en liep 'ie daarna weg .... :') Eh, okeeeeee?

Verder maak ik ook wel wat aparte dingen mee op m'n werk, ik werk in een Grand Cafe die tot 2 uur s'nachts open is en als mensen dan wat op hebben ... :') Hahahaha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:13

Oh ik vind uitgaan echt fantastisch, ga vaak 3 keer in de week :=

Was gisteren met een vriend van 10 jaar terug in de kroeg, type mooie kunstenaar, net single dus hij banged als een mofo. Hij had nog een slaapplek nodig.

Hij: 'Hey, jouw Boytoy is toch op Lowland?'
Ik: 'Ja, hoe lame, maar hij heeft het leuk'.
Hij: 'Er wordt echt keiveel gesekst op Lowlands, wie weet wat hij allemaal uitspookt hé?'
Ik: 'Mwoah, hij is te dronken om te scoren denk ik, hoezo?'
Hij: 'Ik vind dat je hem gewoon alvast een goede hak moet zetten, je weet wel. De drama voor zijn!'

En toen deed hij een wenkbrauwwiebel. <<)

En een half uur later...

Hij: 'Hebben wij ooit gezoend eigenlijk?'
Ik: 'Nee, je kreeg die kans wel, maar je viel dronken van de bank en toen ging ik naar huis'.
Hij: 'Zie je, ik heb het dus wel geprobeerd, dát kon ik mij herinneren maar daarna is het allemaal een zwart gat'.

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:12

Zalig topic!

Ik heb de meest klassieke openingszin nog niet gelezen hier, heb hem wel een keer te horen gekregen..
'Dat moet zeer hebben gedaan toen je uit de hemel viel.' euuh :')

En een vriend die elke keer een stomme openingszin verzint voor de hele avond.
Laatst was het 'wauw jij hebt mooie sokken aan!'
Ik moet zeggen dat die meisjes hun gezichtsuitdrukkingen echt hilarisch waren!
Zeker omdat er bijna niemand sokken aanhad :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:14

Hoi, ik heet Frank, hoe heet ben jij?!
Uhh...

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:17

Laatst kwam er een jongen naar mij toe en wreef over me buik.
Jongen: wauw jij hebt een mooie buik!
Ik keek hem apart aan en hij liep snel weer weg, ik denk geval slokje te veel op :)

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:58

Ik heb hem nog niet gehoord deze opmerking dus ik denk dat ik hem zelf maar een keer ga maken

Uit het niets aan iemand vragen:
En wie is jouw favoriet pokémon? :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:08

Ja ja ja, met oud en nieuw! Krijg hier allemaal inspiratie :D

Ik ben A!!
-- Dag a, je bent dronken.
Hahah jaa.

-.-" Juist

"Jij danst leuk! Wil je met mij dansen?"

Ben ik de andere kant op gaan dansen.
Hij begreep de hint goed!

"Ga je mee naar mijn truck?"
--Welk merk?--
"Man, net als ik"
-- Nee ik houd van scania.--

Sneu..... hahah

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:18

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:21

Ik werd laatst op straat mee uitgevraagd. De openingszin:
"Mooie hond." "Dankje." "Woon je samen?"

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:48

Hahahah :')

Schiet me er weer een te binnen.. :')

vriendin en ik waren aan het dansen op een rustige dansvloer. Genoeg ruimte dus. Komt er een jongen aan, zegt tegen mijn vriendin; 'mag ik je even onderbreken? '' Dus zei; 'uhh jahoor..'' toen ging hij langs haar en liep weer verder. Alsof die wilde dat we even aan de kant gingen omdat er nergens ruimte was om erdoor te gaan.. :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:59

Vriend van mij: laat z'n spierballen zien en zegt, ik wist niet dat er heuvels in Nederland bestonden maar ik heb ze :')

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:16

2 weken geleden wel een geinige. Was in een gayclub ergens in Amsterdam met collega en zijn vriend, en na wat dansjes besloten we even ergens te gaan zitten en even wat mensen beoordelen. Zo kwam er een gekke man voorbij gedanst die gekke dansjes deed, dus ik deed leuk mee en samen danste we wat af. Hij was duidelijk gay, dat kon iedereen zien, maar kennelijk dacht meneer dat ik dacht dat die hetero was. Dus op een gegeven moment, na wat leuke dansmoves van zijn kant en een klein kletspraatje geeft die me een zoen op mijn wang, kijkt me aan en zegt: ''I'm gay.'' en loopt weg. Uhhhh, oke.... :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 08:09

Deze is niet niet man gerelateerd, maar een 'gemene vrouwen onder elkaar': ik had nog niet zo heel lang met mijn vriend die als redelijk begerenswaardig wordt gezien. En met stappen zat ik met een vriendin te kletsen. Komt daar een meisje/vrouw aan die naast ons komt zitten en zegt 'goh jij hebt toch wat met V'?
Ja dat klopt.

Ja je komt hier niet vandaan toch?
Nee dat klopt.

Waarop zei antwoordde: ja jullie gaan dan wel hier samenwonen maar dat zou ik echt biet doen hoor, hier naar toe komen. Je kan beter daar blijven waar je nu woont en hem aan ons over laten.

Okeeee

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:07

Van een vent van 40 aan de bar: zo jij bent net een elfje... :')

De gekste versierpoging kwam van een kerel die me wilde schilderen. Hij kwam een beetje psychotisch over en begon alle schilders op te noemen die hij kende. Die schreef ie toen op een bierviltje omringd met bloemetjes en sterretjes en dat kreeg ik. Er stak verder geen kwaad in volgens mij, maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee.

Verder in mijn glittergothic periode een homo die me "prinses" noemde en me door de menigte begeleidde. Ik trek dat soort mensen aan ofzo :P

Vind het wel grappiger dan de standaard " heeuuuu tieten" opmerkingen. Of als ze aan je kont willen zitten, ben ik echt niet van gediend..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 12:38

'Je bent vaag, ik bedoel, je hebt een vriend maar je flirt met mij, dus je bent niet gelukkig, ik wil naakt samen met jou gedichten lezen'.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:03

Ik had zelf nog al een domme opmerking gisteren.

Een bekende van mij heeft de rare gewoonte mij altijd op te tillen, ondersteboven te hangen enzovoort.
Dus ik zei tegen hem: Ja joh als ik jou zie, dan sta ik niet meer met beide benen op de grond en dat is niet omdat ik gek op je ben.

Tjaa dat vatte ie verkeerd op en heb de hele avond gehoord: Sharon is verliefd op mij

OEPS :')

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:49

_sharonnn schreef:
Ik had zelf nog al een domme opmerking gisteren.

Een bekende van mij heeft de rare gewoonte mij altijd op te tillen, ondersteboven te hangen enzovoort.
Dus ik zei tegen hem: Ja joh als ik jou zie, dan sta ik niet meer met beide benen op de grond en dat is niet omdat ik gek op je ben.

Tjaa dat vatte ie verkeerd op en heb de hele avond gehoord: Sharon is verliefd op mij

OEPS :')

Ooh die vind ik echt heel leuk _O-

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:27

Soort van quasi intelligente vraag van anabolen gespierd typ met te klein t shirt en te gladde uitstraling incl. gouden kettingen: "vind je het belangrijk als een jongen een six pack heeft?" 8-)

Waarbij een vriendin mijn shirt omhoog trekt en zegt "die heeft ze zelf al idioot, ze zoekt iemand met hersens en een six pack, u kunt weer gaan!" +:)+

Wij stierven van het lachen door zijn uitdrukking, zeker nadat hij de boel nog probeerde te redden dat hij bekend was van TV, Oh oh Europa, en ik zei dat ik alleen maar publieke omroep keek... :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:35

Fred_Kroket schreef:
Soort van quasi intelligente vraag van anabolen gespierd typ met te klein t shirt en te gladde uitstraling incl. gouden kettingen: "vind je het belangrijk als een jongen een six pack heeft?" 8-)

Waarbij een vriendin mijn shirt omhoog trekt en zegt "die heeft ze zelf al idioot, ze zoekt iemand met hersens en een six pack, u kunt weer gaan!" +:)+

Wij stierven van het lachen door zijn uitdrukking, zeker nadat hij de boel nog probeerde te redden dat hij bekend was van TV, Oh oh Europa, en ik zei dat ik alleen maar publieke omroep keek... :')

"Jij van o o europa? Dan heb je geen indruk gemaakt, dan zou ik je wel herkennen. En kom je ook in o o soa? Want zoveel daar word afge......"

Maar dat is de heks op de bezemsteel natuurlijk.