Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Ik heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag een cadeaubon van mijn oom en tante gekregen.
Op zich nooit zo erg. Maar het was een bon die ze aan relaties van hun bedrijf gaven. Ze hadden er nog enkele over die bijna op de datum waren en ik kreeg er dus 1. Voor het aantal punten dat erop stond kon je iets uitzoeken.
Uiteindelijk heb ik maar van die kleine boxjes gekozen die je aan kunt sluiten op je ipod/telefoon. Ik gebruik ze regelmatig bij het knotten van mijn paard, vind die dingen dan handiger dan de oordopjes in maar wat was dat waardeloos. Ik ben door de rest van mijn familie nadien ook vreselijk uitgelachen.
Liefbeestje schreef:Ik was jaren juf op de basisschool en heb in mijn tijd dat ik in Amsterdam-Noord werkte de gekste dingen gekregen op mijn verjaardag.
Wat dacht je van badslippers, 5 maten te klein ? Of een setje (oma's) ondergoed ?
Ongetwijfeld heel lief bedoeld en ik heb de gever dan ook heel hartelijk bedankt....
Rebeccaa schreef:Kaitlyn schreef:Ik heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag een cadeaubon van mijn oom en tante gekregen.
Op zich nooit zo erg. Maar het was een bon die ze aan relaties van hun bedrijf gaven. Ze hadden er nog enkele over die bijna op de datum waren en ik kreeg er dus 1. Voor het aantal punten dat erop stond kon je iets uitzoeken.
Uiteindelijk heb ik maar van die kleine boxjes gekozen die je aan kunt sluiten op je ipod/telefoon. Ik gebruik ze regelmatig bij het knotten van mijn paard, vind die dingen dan handiger dan de oordopjes in maar wat was dat waardeloos. Ik ben door de rest van mijn familie nadien ook vreselijk uitgelachen.
je beste cadeautje ooit was toch wel het sinterklaas cadeau (vorig jaar) dat je kreeg van Aaldert..
amoj schreef:Van mn exschoonouders kreeg ik ook altijd van die onwijs lelijke souvenirs.
xNikitaaa schreef:Het ergste wat ik ooit zelf gegeven heb: ik gaf een vriendin een diddl setje en toen ik dat kocht kreeg ik er gratis een setje bij. Ik vond de ene mooier en die wilde ik zelf, alleen mijn vader gaf mij toen de verkeerde toen ik naar het feestje ging. Terwijl ze het uitpakte zag ik dat het mijn (!) setje was en heb ik niets gezegd. Ik was er kapot van. Die avond ben ik het samen met mijn moeder op gaan halen en heb ik haar haar setje gegeven.
Ik heb er nog steeds spijt van. Het ergste wat ik kreeg: was in de eerste klas met surprises, iedereen kreeg iets cools en er stond bij de stapel surprises 1 ingepakte kartonnendoos. Ik zelf had een keukentje geknutseld voor iemand die dol op dingen bakken was, kreeg er van vriendinnen complimenten over omdat het zo mooi was. En toen had ik er ook nog creatief 3 cadeautjes in het oventje gedaan (waaronder smeltchocolade wat hij niet kende en dus zei: oh, dat is echt lekker! *terwijl hij een bolletje in zijn mond stak en op at...*). Toen kreeg ik mijn surprise. Jawel, de kartonnen doos. Na ja, iemand had geen tijd voor een surprise. Jammer maar helaas, het cadeau zou wel gaaf zijn! Kreeg ik 2 zakjes chocolade waar de prijs nog op stond. Totaal: €3. Terwijl we €5 hadden afgesproken en veel kinderen hier over heen gingen. Ht was overigens met kranten opgevuld.
Ik heb de rest van de avond thuis alle kranten er uit getrokken om te controleren of ergens nog een cadeautje zat, maar helaas. Ik heb de avond op school trouwens flink gebaald...
Wat ik ook mee gemaakt had, heel lang aan een surprise gewerkt. Vind ik hem achteraf in de vuilniscontainer.
Milligan schreef:Ik vind knakworsten echt vies, wordt er echt misselijk van ook van het idee ze te eten...
Met sinterklaas deden we suprises met onze vriendengroep. Had een vriendin van mij een binnenbak gemaakt met een parcours erin..je raad het al.. alle hindernissen waren gemaakt met knakworsten!! hahaha ik vond het echt geweldig gedaan dus vreselijk en lelijk was het absoluut niet (was nl nog goed gelukt ook!), ik kon er behoorlijk om lachen (nu nog steeds), was alleen wel misselijkmakend toen ik door alle knakworsten opzoek moest naar mijn suprise![]()
![]()
Roxxiejj schreef:Ik kreeg voor mijn 22ste verjaardag een baby varkentje. Mijn beste vriendin van dat moment was niet bepaald op de hoogte dat ik NIET van verassingen hield. Ze nam 'vulling voor mijn varken' daarom iets te serieus (geld...). Ik heb nooit op mijn eigen verjaardag zo lopen janken..
Waar ik wel om moest lachen: dit jaar vroeg ik, wederom, geld. Kreeg ik papier... Wc papier... Waar geld op gedrukt stond
Maritje1991 schreef:Urielle schreef:Bij de geboorte van mijn oudste dochter kreeg ik een grijsblauw(!) fluwelen pyamapak met voetjes in maat 92 (even voor de mensen die niet zo in de kinderen zitten: dan zijn ze om en nabij de 2 jaar!!!). Om het nog erger te maken was het ding totaal uit verhouding, een kort bovenlijf wat veel te breed was en ellenlange benen. Ik vroeg me ernstig af welk mismaakt kind er ooit in zou passen.
Nou even terzijde, ik geef ook altijd wat grotere maten zodat je er later nog wat aan hebt. IPV iedereen maat 56 of 62 geven, daar heb je maar even wat aan. En na die periode heb je dus niet.
Susyb schreef:Roxxiejj schreef:Ik kreeg voor mijn 22ste verjaardag een baby varkentje. Mijn beste vriendin van dat moment was niet bepaald op de hoogte dat ik NIET van verassingen hield. Ze nam 'vulling voor mijn varken' daarom iets te serieus (geld...). Ik heb nooit op mijn eigen verjaardag zo lopen janken..
Waar ik wel om moest lachen: dit jaar vroeg ik, wederom, geld. Kreeg ik papier... Wc papier... Waar geld op gedrukt stond
Als in een levend varken.. ik snap dat nooit waarom mensen een dier geven.. net zoals in amerika die puppies die zomaar aan kinderen te pas en te onpas gegeven word.. kan daar echt van walgen van zulke mensen!