De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:29

Ik krijg soms vreselijke cado's van mijn oom en tante :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:36

Kaitlyn schreef:
Ik heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag een cadeaubon van mijn oom en tante gekregen.

Op zich nooit zo erg. Maar het was een bon die ze aan relaties van hun bedrijf gaven. Ze hadden er nog enkele over die bijna op de datum waren en ik kreeg er dus 1. Voor het aantal punten dat erop stond kon je iets uitzoeken.

Uiteindelijk heb ik maar van die kleine boxjes gekozen die je aan kunt sluiten op je ipod/telefoon. Ik gebruik ze regelmatig bij het knotten van mijn paard, vind die dingen dan handiger dan de oordopjes in maar wat was dat waardeloos. Ik ben door de rest van mijn familie nadien ook vreselijk uitgelachen. :')

je beste cadeautje ooit was toch wel het sinterklaas cadeau (vorig jaar) dat je kreeg van Aaldert.. :')

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:37

Liefbeestje schreef:
Ik was jaren juf op de basisschool en heb in mijn tijd dat ik in Amsterdam-Noord werkte de gekste dingen gekregen op mijn verjaardag.
Wat dacht je van badslippers, 5 maten te klein ? Of een setje (oma's) ondergoed ?
Ongetwijfeld heel lief bedoeld en ik heb de gever dan ook heel hartelijk bedankt....

Op welke school was dat precies(kom zelf ook uit amsterdam noord)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:40

Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit een dom cadeau heb gekregen? Ja een keer een kussen met paarden erop, maar niet voor mijn verjaardag maar gewoon van 'Hier alsjeblieft, omdat je paarden leuk vind'.

Krijg meestal van iedereen (familie, vrienden) €10 à €20, en van mijn moeder en broers een stuk meer, maar nooit (domme) cadeaus :\
Gelukkig ook maar, wat voel ik me vreselijk schuldig als ik iets doms krijg en het dan niet gebruik... ;(

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:42

Parfum van de Action. Niks mis mee, ruikt lekker (sommige dan :D) maar ik krijg dat elk jaar van haar.. Geef je haar voor een tientje aan cadeaus, krijg je zelf pafrum van 1 a 2 euro. :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:48

Rebeccaa schreef:
Kaitlyn schreef:
Ik heb 2 jaar geleden voor mijn verjaardag een cadeaubon van mijn oom en tante gekregen.

Op zich nooit zo erg. Maar het was een bon die ze aan relaties van hun bedrijf gaven. Ze hadden er nog enkele over die bijna op de datum waren en ik kreeg er dus 1. Voor het aantal punten dat erop stond kon je iets uitzoeken.

Uiteindelijk heb ik maar van die kleine boxjes gekozen die je aan kunt sluiten op je ipod/telefoon. Ik gebruik ze regelmatig bij het knotten van mijn paard, vind die dingen dan handiger dan de oordopjes in maar wat was dat waardeloos. Ik ben door de rest van mijn familie nadien ook vreselijk uitgelachen. :')

je beste cadeautje ooit was toch wel het sinterklaas cadeau (vorig jaar) dat je kreeg van Aaldert.. :')

O JA!! _O- Dat wordt ook alweer 2 jaar trouwens, werkte nog in het ziekenhuis toen.

*Tromgeroffel*

.....

Niets, noppes, nada. Hij was vergeten dat hij mij als lootje had en had daarom maar een cadeau voor m'n vader gekocht. :+
Kan er nu wel om lachen, maar was toen wel heel erg teleurgesteld toen iedereen zijn gedicht al had gehad en de zak cadeautjes uiteindelijk leeg was.
Gelukkig had ik hele lieve collega's en toen die dat hoorden hebben er een aantal geld bij elkaar gelegd en een H&M cadeaubon voor mij gekocht.

Overigens was mijn sinterklaas cadeautje van vorig jaar ook niet echt een succes. :n
Ik had mijn schoonzus als lootje en zij schijnbaar mij.
Ik heel veel moeite voor haar doen met het beperkte budget, ici paris in en gezocht naar dingen die ze lekker vond en kon gebruiken. Heel leuk pakket samengesteld en dat vond ze ook echt leuk toen ze het kreeg.

Was ik aan de beurt: een paardenboek met rassen (say what? Ik was 21. En dan nog niet eens zo'n mooi boek waar ook heel veel over de geschiedenis van het paard instaat, nee de meest standaard rassen met 5 lijntjes tekst erbij. := ) Een dvd van paarden die nergens op sloeg en een schoenzetpakket met snoep.

Haar reactie "Ja ik dacht dat we gewoon domme dingen moesten uitzoeken."

Als zij dit jaar mijn lootje is zal mijn wraak zoet zijn. :')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:50

Ik krijg eigenlijk altijd wel iets leuks, maar ben dan ook gewoon gauw tevreden. Met de meeste dingen kan ik echt wel wat en in mijn kledingkeuze ben ik absoluut niet kieskeurig. Als ik een knuffelbeest krijg, gaat het mee naar bed. Krijg ik een plastic taart die zingt als je langsloopt, zet ik 'm in de gang zodat iedereen die binnenkomt schrikt. Paardenboeken, ongeacht welk niveau, krijgen een plekje in de kast. Je moet dus echt je best doen wil je mij iets geven waar ik niet blij mee ben. Toch gebeurt het soms, en het toppunt was wel dat ik ooit een ontieglijk lelijk truitje heb gekregen - lelijk printje, ontzettend sletterig, en het stofje voelde nog akelig ook. Dat gecombineerd met de duidelijk welgemeende boodschap "dit vond ik ECHT iets voor jou." :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:50

Wij moeten gewoon zorgen dat we elkaar trekken met lootje trekken; kunnen we samen de cadeautjes uitzoeken hahaha :))

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:59

Vorig jaar had ik ook iets gekregen, nouja gekregen...

Ieder jaar is er hier in de buurt tractorpulling waar mijn vriend graag aan mee wil doen, helaas valt dat altijd in het weekend als ik jarig ben. Dus afgesproken dat het ene jaar vier ik m'n verjaardag op de datum zelf (weekend welke het dichtste bij de datum zit) en het andere jaar mag hij meedoen aan tractorpulling op mijn verjaardag. Vorig jaar vierde ik m'n verjaardag op de dag zelf, en ik kreeg van zijn peettante een kaartje, dacht leuk geld erin. Nee er zat een tegoedbon in voor mijn vriend dat ie mee mag doen aan tractorpulling :') Ach ja kon er wel de humor van inzien :D

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:00

Mijn moeder was dit jaar voor mijn verjaardag heel erg enthousiast, een paar dagen van te voren had ze iets besteld op internet zei ze, het was ook zo'n leuk ding en ik zou het vast ook erg leuk vinden, ze kon niet wachten tot dat ik het ging uitpakken. Dus ik was helemaal whiieh een super gaaf cadeautje (stiekem ben ik diep van binnen nog een 6 jarig meisje) Komt ze aan met een enorm groot (niet mooi of iig niet mijn smaak) tijdschriftenrek, die ook nog eens nergens past dus hij staat nu heerlijk in de weg in de woonkamer.

Heb ook wel eens met Sinterklaas een heel uitgebreid lijstje gemaakt met een stuk of 6 opties, waar het te kopen, hoeveel het kostte. Uiteindelijk geen van die dingen gehad, zusje was te laat met zoeken en heeft toen maar een boek over de geschiedenis van de pest gegeven... -O-

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:01

Hier ook het bekende surprise verhaal. :')
Was de jongste van de scoutinggroep, en was net nieuw, dus het meisje dat mij had getrokken zal wel gebaald hebben. :P Ik kreeg gratis douchegel monsters, gewoon ingepakt met een gedicht van internet. :Y) En dan vind ik dan nog niet eens erg, maar het was zo'n gedicht met open plekken die je zelf in moest vullen, en dat had ze dus niet eens gedaan. :') Dus:

Jij bent een ...., en je houd van..... Dus daarom geef ik jou.... want .....

Fijn als je zelf veel moeite gedaan hebt. :P

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:03

Leuk topic! Ik volg!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:04

amoj schreef:
Van mn exschoonouders kreeg ik ook altijd van die onwijs lelijke souvenirs.

Ouders, broers, schoonouders, iedereen neemt lelijke souvenirs voor me mee, ik dus ook voor hen (en voor mijzelf) Ik heb ze wel allemaal in mijn kast staan en mijn familie heeft dat ook. Zal wel eens een foto maken.

Misschien geen stomme kado's, maar mijn ex vergat altijd mijn verjaardag en kwam dan twee maanden na dato met een kado aanzetten. -O-

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:27

Het ergste wat ik ooit zelf gegeven heb: ik gaf een vriendin een diddl setje en toen ik dat kocht kreeg ik er gratis een setje bij. Ik vond de ene mooier en die wilde ik zelf, alleen mijn vader gaf mij toen de verkeerde toen ik naar het feestje ging. Terwijl ze het uitpakte zag ik dat het mijn (!) setje was en heb ik niets gezegd. Ik was er kapot van. Die avond ben ik het samen met mijn moeder op gaan halen en heb ik haar haar setje gegeven.

Ik heb er nog steeds spijt van :o. Het ergste wat ik kreeg: was in de eerste klas met surprises, iedereen kreeg iets cools en er stond bij de stapel surprises 1 ingepakte kartonnendoos. Ik zelf had een keukentje geknutseld voor iemand die dol op dingen bakken was, kreeg er van vriendinnen complimenten over omdat het zo mooi was. En toen had ik er ook nog creatief 3 cadeautjes in het oventje gedaan (waaronder smeltchocolade wat hij niet kende en dus zei: oh, dat is echt lekker! *terwijl hij een bolletje in zijn mond stak en op at...*). Toen kreeg ik mijn surprise. Jawel, de kartonnen doos. Na ja, iemand had geen tijd voor een surprise. Jammer maar helaas, het cadeau zou wel gaaf zijn! Kreeg ik 2 zakjes chocolade waar de prijs nog op stond. Totaal: €3. Terwijl we €5 hadden afgesproken en veel kinderen hier over heen gingen. Ht was overigens met kranten opgevuld.
Ik heb de rest van de avond thuis alle kranten er uit getrokken om te controleren of ergens nog een cadeautje zat, maar helaas. Ik heb de avond op school trouwens flink gebaald...

Wat ik ook mee gemaakt had, heel lang aan een surprise gewerkt. Vind ik hem achteraf in de vuilniscontainer -O-.

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:35

xNikitaaa schreef:
Het ergste wat ik ooit zelf gegeven heb: ik gaf een vriendin een diddl setje en toen ik dat kocht kreeg ik er gratis een setje bij. Ik vond de ene mooier en die wilde ik zelf, alleen mijn vader gaf mij toen de verkeerde toen ik naar het feestje ging. Terwijl ze het uitpakte zag ik dat het mijn (!) setje was en heb ik niets gezegd. Ik was er kapot van. Die avond ben ik het samen met mijn moeder op gaan halen en heb ik haar haar setje gegeven.

Ik heb er nog steeds spijt van :o. Het ergste wat ik kreeg: was in de eerste klas met surprises, iedereen kreeg iets cools en er stond bij de stapel surprises 1 ingepakte kartonnendoos. Ik zelf had een keukentje geknutseld voor iemand die dol op dingen bakken was, kreeg er van vriendinnen complimenten over omdat het zo mooi was. En toen had ik er ook nog creatief 3 cadeautjes in het oventje gedaan (waaronder smeltchocolade wat hij niet kende en dus zei: oh, dat is echt lekker! *terwijl hij een bolletje in zijn mond stak en op at...*). Toen kreeg ik mijn surprise. Jawel, de kartonnen doos. Na ja, iemand had geen tijd voor een surprise. Jammer maar helaas, het cadeau zou wel gaaf zijn! Kreeg ik 2 zakjes chocolade waar de prijs nog op stond. Totaal: €3. Terwijl we €5 hadden afgesproken en veel kinderen hier over heen gingen. Ht was overigens met kranten opgevuld.
Ik heb de rest van de avond thuis alle kranten er uit getrokken om te controleren of ergens nog een cadeautje zat, maar helaas. Ik heb de avond op school trouwens flink gebaald...

Wat ik ook mee gemaakt had, heel lang aan een surprise gewerkt. Vind ik hem achteraf in de vuilniscontainer -O-.

Ach joh, de gene waar ik iets voor had gemaakt heeft zijn surprice zelf( Tv met Ted erop, van die film ) kapot geslagen an 5 minuten, de chocola weg gegeven en een kussen met de thundersong van Ted erop aan een klasgenoot gegeven, het enige wat hij had gehouden waren de pepernoten :+

Overigens had ik toen wel echt een heel leuk kado gekregen van een jongen waarvan ik het totaal niet had verwacht dat hij er zoveel moeite in zou steken, ik had echt een kei leuk konijntje met pluisstaart gekregen *\o/*

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:37

Jaja ik ben vorige week 14 geworden, en wat heb ik (liefbedoelt) gekregen, hello kitty stickers gekregen... meteen naar mn oppas kindjes gegeven...

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:44

Milligan schreef:
Ik vind knakworsten echt vies, wordt er echt misselijk van ook van het idee ze te eten...

Met sinterklaas deden we suprises met onze vriendengroep. Had een vriendin van mij een binnenbak gemaakt met een parcours erin..je raad het al.. alle hindernissen waren gemaakt met knakworsten!! hahaha ik vond het echt geweldig gedaan dus vreselijk en lelijk was het absoluut niet (was nl nog goed gelukt ook!), ik kon er behoorlijk om lachen (nu nog steeds), was alleen wel misselijkmakend toen ik door alle knakworsten opzoek moest naar mijn suprise :r _O- :')

Foto *-:)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:45

Roxxiejj schreef:
Ik kreeg voor mijn 22ste verjaardag een baby varkentje. Mijn beste vriendin van dat moment was niet bepaald op de hoogte dat ik NIET van verassingen hield. Ze nam 'vulling voor mijn varken' daarom iets te serieus (geld...). Ik heb nooit op mijn eigen verjaardag zo lopen janken..

Waar ik wel om moest lachen: dit jaar vroeg ik, wederom, geld. Kreeg ik papier... Wc papier... Waar geld op gedrukt stond :')

Als in een levend varken.. ik snap dat nooit waarom mensen een dier geven.. net zoals in amerika die puppies die zomaar aan kinderen te pas en te onpas gegeven word.. kan daar echt van walgen van zulke mensen!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:50

Om je Diddl setje later terug te ruilen was wel heel erg :oo
Haha, wat een kinderbrein op Diddl leeftijd al niet belangrijk vind :D

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:16

Ik was 18 en heel erg blij. Ik had een nieuwe kamer, in Utrecht, en een nieuw vriendje. De kamer was alleen wel warm, want in de zomer stond de hele dag de zon op het raam.

De weken voor mijn verjaardag had dat vriendje me lekker lopen maken over het cadeau dat ik zou krijgen: ik zou er absoluut heel blij mee zijn. Dus ik verwachtte stiekem iets heel romantisch, of hoopte dat we wat leuks zouden gaan doen. Enthousiast kwam hij op de desbetreffende dag aanzetten met een grote doos, dus ik ontzettend nieuwsgierig!!

Het was een ventilator. -O-

Maar wel een Jan des Bouvrie ventilator van de Blokker! Ontzettend lief natuurlijk, en bedachtzaam, maar ik was enorm teleurgesteld.
Had toch wel op iets persoonlijkers gehoopt. Ohja, een 4 maten te kleine string met Tweety erop vond ik ook niet zo geslaagd.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:25

Ik kreeg van mijn toenmalige vriendje een paar hooi haken op mijn verjaardag, had zo gehoopt op iets romantisch -O-
Op zich was t wel erg lief, hij had ze zelf gemaakt nadat ik, een paar weken daarvoor, 60 pak hooi had verplaatst en daar blaren van op mijn handen had :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:31

Maritje1991 schreef:
Urielle schreef:
Bij de geboorte van mijn oudste dochter kreeg ik een grijsblauw(!) fluwelen pyamapak met voetjes in maat 92 (even voor de mensen die niet zo in de kinderen zitten: dan zijn ze om en nabij de 2 jaar!!!). Om het nog erger te maken was het ding totaal uit verhouding, een kort bovenlijf wat veel te breed was en ellenlange benen. Ik vroeg me ernstig af welk mismaakt kind er ooit in zou passen.

Nou even terzijde, ik geef ook altijd wat grotere maten zodat je er later nog wat aan hebt. IPV iedereen maat 56 of 62 geven, daar heb je maar even wat aan. En na die periode heb je dus niet.

Van gewone kleding is dat niet zo erg, maar een kind van 2 draagt niet zo'n pyjamapakje meer :=
Ik kan uiteraard geen afbeelding vinden van dat vreselijke ding, maar het is dit type pakjes:
Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:33

Dat pakje is vast geschikt voor die baby van die Duitse vrouw van 6,1 kilo :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:05

Susyb schreef:
Roxxiejj schreef:
Ik kreeg voor mijn 22ste verjaardag een baby varkentje. Mijn beste vriendin van dat moment was niet bepaald op de hoogte dat ik NIET van verassingen hield. Ze nam 'vulling voor mijn varken' daarom iets te serieus (geld...). Ik heb nooit op mijn eigen verjaardag zo lopen janken..

Waar ik wel om moest lachen: dit jaar vroeg ik, wederom, geld. Kreeg ik papier... Wc papier... Waar geld op gedrukt stond :')

Als in een levend varken.. ik snap dat nooit waarom mensen een dier geven.. net zoals in amerika die puppies die zomaar aan kinderen te pas en te onpas gegeven word.. kan daar echt van walgen van zulke mensen!

Ze zal hebben gedacht, ruimte genoeg, kan nog wel een varkentje bij.
Varken dag erop door haar naar een kinderboerderij laten brengen. Beest weegt nu, 3 jaar later, meer dan een Sint Bernard en is ongeveer net zo groot :=

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:15

Een keer op de basisschool had iedereen een prachtige surprise, ik had zelf ook heel erg mijn best gedaan. Kreeg ik het Apple teken uit karton geknipt, met daar een cadeautje achter geplakt. :\ Niet gehuild ofzo, was in groep 7 of 8. ;p Maar ik vond t wel jammer.
Voor de rest van m'n ouders en familie wel altijd leuke cadeaus gekregen.