Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tabaluga12 schreef:Ik geloof niet in god. Anders zou de wereld niet zo slecht zijn denk ik en de mensheid ook niet. En nee ik geloof niet dat het een test is van god of de invloed van satan. Leven na de dood.. mmm nee denk het niet. Misschien gaat onze 'ziel' wel ergens naar toe, er is vast wel iets.
Het lijkt me wel makkelijk om te geloven, ik denk dat het een leidraad is die heel veel steun geeft.
marijacindy schreef:Tabaluga12 schreef:Ik geloof niet in god. Anders zou de wereld niet zo slecht zijn denk ik en de mensheid ook niet. En nee ik geloof niet dat het een test is van god of de invloed van satan. Leven na de dood.. mmm nee denk het niet. Misschien gaat onze 'ziel' wel ergens naar toe, er is vast wel iets.
Het lijkt me wel makkelijk om te geloven, ik denk dat het een leidraad is die heel veel steun geeft.
+1
Citaat:Volgens de Bijbel is de wereld wel degelijk slecht, ondanks het bestaan van God, al het leed in de wereld is een afstraffing voor onze erfzonde.
Rebeccaa schreef:Ik vertrouw ook op de wetenschap,
in mijn ogen is god verzonnen omdat mensen niet capabel zijn om alle vragen in het leven te beantwoorden en ze graag antwoorden willen hebben.
cooper schreef:Rebeccaa schreef:Ik vertrouw ook op de wetenschap,
in mijn ogen is god verzonnen omdat mensen niet capabel zijn om alle vragen in het leven te beantwoorden en ze graag antwoorden willen hebben.
Mja, de wetenschap is toch ook zo? Daar is zelfs de hele wetenschap op gebaseerd, onderzoeken en onbegrijpelijke dingen begrijpelijk maken...
Alleen is het collectief overeengekomen dat alles wat de wetenschap bewijst voor 'waar' wordt aangenomen, en dus alles wat niet wetenschappelijk is, "onwaar" zou zijn.
(en je postwijziging maakt mijn post nu wel wat raar..)
moelly schreef:Ik heb net even gegoogled op wat de bijbel vindt van homoseksualiteit.
Om eerlijk te zijn: Hier ben ik best van geschrokken! Dat mensen in zó'n ongelooflijke klootzak kunnen geloven. Het zal wel een kwestie zijn van: degene met de meeste macht gehoorzamen uit angst.
Sorry hoor, maar wat ik hier lees is niet normaal meer:
http://home-1.tiscali.nl/~ti112509/homofilie.htm
EDIT: Ik vind het prima, maar dan kwets je wel sneller mensen denk ik.
Past hier ook wel in het topic, toch?
Oenka schreef:moelly schreef:Ik heb net even gegoogled op wat de bijbel vindt van homoseksualiteit.
Om eerlijk te zijn: Hier ben ik best van geschrokken! Dat mensen in zó'n ongelooflijke klootzak kunnen geloven. Het zal wel een kwestie zijn van: degene met de meeste macht gehoorzamen uit angst.
Sorry hoor, maar wat ik hier lees is niet normaal meer:
http://home-1.tiscali.nl/~ti112509/homofilie.htm
EDIT: Ik vind het prima, maar dan kwets je wel sneller mensen denk ik.
Past hier ook wel in het topic, toch?
vind ik idd ook walgelijk
moelly schreef:Fiffill schreef:Ik ben van mening... eerst zien dan geloven
Dan denk ik dat je kunt wachten tot je een ons weegt en dan tot de conclusie kunt komen dat 'ie niet bestaat