Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bhriseis schreef:Ik snap ook niet zo heel goed waarom iedereen zo gruwelijk bang is van zijn eigen handdoeken. Als je je dagelijks wast, is je eigen lichaam toch niet iets om vies van te zijn? Of ben ik gewoon geen schoon persoon?

na een nacht zweten hang ik de boel wel buiten om te luchten.
dus ik heb persoonlijk kunnen ervaren dat je lichaam echt niet blij is met zulke extreme maatregelen, laat de natuur wat meer zn gang gaan en je bent frisser
Bambino schreef:Ja ik kan ook echt niet voorstellen dat mensen niet dagelijks douchen of op ze minst even afspoelen! Handdoeken vind ik dat wel best 2x gebruikt kan worden

Bhriseis schreef:Je kan toch ook onthouden welk deel van de handdoek je voor wat gebruikt hebt?
Nu ja, het is natuurlijk een heel persoonlijk iets. Ik vind andere dingen dan weer vies die de meeste mensen niet vies vinden, veronderstel ik.
alleen als ik naar een speciale gelegenheid moet douche ik smorgens
het idee vies in bed te gaan liggen staat me niet zo aan hihi het is dan vaak wel enkelt even afspoelen met wat water niet met zeep
haren worden 2x in de week gewassen als ik dat elke dag ga doen wordt mn haar enorm vet en blijf ik wassen.
haha. Rebeccaa schreef:Nell_ schreef:Maar met dit weer lig je ook in pyjama?
Ik slaap nooit met pyjama, alleen ondergoed.
Dochter krijgt om de paar dagen schone pyjama of slaapzak.
Zij gaat om de dag onder de douche, andere dagen wassen. Maar het liefst gaat ze elke dag.
Met dit weer gaat ze vaker omdat ze met water/modder speelt, zonnebrand opkrijgt etc.
Met dit weer draag ik een onderbroek/hipster en een hemdje als pyama (slaap jij met een onderbroek + bh dan? Omdat je het over ondergoed hebt?), hemdje doe ik dus wel eigenlijk bijna elke dag in de was, ja. Onderbroek uiteraard ook haha, in de winter draag ik een lange pyamabroek of joggingbroek met een t-shirt en dan wil ik de joggingbroek/pyamabroek nog wel eens wat vaker aandoen. In de zomer vind ik dat gewoon niet zo fijn..
ik slaap alleen in onderbroek/hipster of string. De rest bloot. Ik heb het erg snel warm!