Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:krijg je het er niet met terpetine / ander oplosmiddel ervanaf?
Ben je trouwens wel verzekerd voor glas? Anders raam ( oeps) intikken en dat aan verzekering opgeven?
Aryana schreef:Aankomend weekend misschien even geen melding maken bij de politie en even afwachten tot de wijkagent terug is van vakantie. Laat deze eerst maar eens met je buren in gesprek gaan.
Liselot schreef:Aryana schreef:Aankomend weekend misschien even geen melding maken bij de politie en even afwachten tot de wijkagent terug is van vakantie. Laat deze eerst maar eens met je buren in gesprek gaan.
Maar als ik aankomend weekend "accepteer" dat ze tot die in de nacht zo'n herrie maken en dus geen melding zou doen denken ze dat ik me gewonnen geef. Dat wil ik ook niet...
korbakimmy8 schreef:Grrr... Ik heb ook last van overlast van buren. Me vriend (en i) wonen ineen flat. Totaal 6 appartementen in die flat. Nu zijn de mensen die naast ons wonen en de 2 appartementen boven ons erg luidruchtig in de nacht. Hard met duren slaan. Aldoor heel hard bij elaar aan kloppen. Heel hard de trap oprennen heen en weer.het is nogal eengehorige flat, maar zedoen niet echt zachtjes. Ik zeg eerlijk, ze zijn niet nederlands enals hun in hun taal praten, lijkt het aldoor net of hun ruzzie hebben als ze praten. Vaak tot 2 snachts. De woningbouw doet er niks aan,"meestal verhuizen de mensen die er last vanhebben". Ik weetdus ook nier meer wat we moeten doen. Meer mensen hebben al "geklaagd".