Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:51

Gewoon zo'n sluiting die je in elkaar moet haken?

Die kun je bij een naai en garen winkeltje wel krijgen :)

nikkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:53

Ik heb zelf ook een heel afwijkende maat (kleine maat broekje en grote cupmaat). Ging altijd vol goede moed op zoek naar een bikini, maar aan het einde v.d. dag kwam ik gefrustreerd thuis. -O- Heb nu een bikini van protest. Deze heeft ook ook cupmaten in de halterbikini's, dus heb nu eindelijk een bikini gevonden die past.
Hier in het topic hebben veel mensen het over mix en match- bikini's. Deze vond ik juist verschrikkelijk. Had je een broekje dat paste en moest je een grote maat topje hebben, dan leek het wel of deze alleen breder werden i.p.v. langer. Als ik dan een maat had waar mijn borsten in pasten, zat de onderkant van het topje bijna op mijn rug. Dat was ook niet echt charmant :')

manzano

Re: Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:09

Mix and match betekent alleen maar dat je het broekje en topje los koopt van elkaar (en dus niet vast zit aan dezelfde maat van beiden). Heeft weinig te maken met de pasvorm.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:09

Nant schreef:
Ik had dit jaar een heel leuke bikini, met zo'n clipsluiting op de rug, breekt die clipsluiting af :(
Weet iemand of en waar je deze kunt kopen?

Van clipsluitings ben ik geen fan... Als er weer 's eentje stuk ging, deed ik vaak een veter door de lusjes waar de sluiting eerst in vast zat. Was ik tenminste zeker dat ik niet ineens topless in het zwembad lag dreef :=

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:11

Hier nog iemand die frustraties heeft van bikini's.
Door mijn zwangerschappen heb ik nogal wat los vel zitten op mn buik en de zijkant.
Ik kan trainen wat ik wil maar het gaat er niet af.
Vorig jaar heb ik 2 tankini's gekocht maar dit jaar wil ik toch echt voor een bikini gaan.
Stond gisteren voor de spiegel in mn korte broek en bh en toen heb ik besloten dat ik dit jaar voor een bikinitopje ga en een zwemshort.
Dan valt mn buik niet op en kan ik toch lekker bruin worden.
Donderdagmiddag maar eens ff gaan kijken voor een topje en short.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:19

Kheb nu ook wat.

Heb gewoon kriebels omdat ik weet dat mijn pakket binnen gaat komen, dus mijn bikini's komen binnen vandaag :D

Tussen 3 en 5..

Als ik vanavond nog niet in mijn periode van de rooie week ben beland, ga ik ze zeker gebruiken!! :D (anders maar voor nood een tampon in, is niet anders)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 15:32

Ik heb m (ze) binnen, het broekje past, maar heb het gevoel alsof mijn borstel eruit willen komen. Mijn bovenkant van mijn borst steekt er helemaal overheen.

Heb 36 C besteld, maar heb het gevoel alsof ik een 36 A aan heb. En 36 D hebben ze niet.

Broekje durf ik niet groter te doen, dan zou ik m moeten innaaien....

BAHH....frustrerend!