Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(lees: ronduit agressief in die periode
)Nicole schreef:vuurneon schreef:Mijn dieptepunt met gym was altijd hoogspringen![]()
Gelukkig waren er altijd wel een paar stijve harken die ook niet hoog kwamen![]()
(Met kasten etc nooit moeite gehad omdat er een trampo of plank voor stond, maar echt over een draad heen springen lukte gewoon niet met die korte pootjes)
Wonderbaarlijk sprong ik altijd met te top daarin mee
[/quote]
gigantische bennen... ik kijk tegen zijn kruis aan.... en met kramperig kijk ik dus tegen een hoef...
en vrij gespierd[/quote]
Rebeccaa schreef:Ik ben 1.58/1.60
Ik vind het ontzettend vervelend dat ik zo klein ben-
maar met broeken heb ik totaal geen problemen. Lengtemaat 30 is zelfs aan de korte kant (kleinste lengtemaat geloof ik), ik heb namelijk belachelijk lange benen in verhouding.![]()
unihorses schreef:magicmist schreef:ik ben 1.58..
woog 125 kilo.
inmiddels afgevallen naar 47 kilo.
kan nu in de kindermaten, wat als voordeel heeft dat ik broeken niet meer hoef in te korten
![]()
ik pas ook gewoon in kindermaten, en heb indd niet zoveel moeite met broeken.
maar zad die extra 80 kilo niet enorm in de weg? als ik nu al zie hoe krap ik op het stuur zit,.. daar zou niet meer bij moeten komen om het zomaar te zeggen
WiskyBokjes schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben 1.58/1.60
Ik vind het ontzettend vervelend dat ik zo klein ben-
maar met broeken heb ik totaal geen problemen. Lengtemaat 30 is zelfs aan de korte kant (kleinste lengtemaat geloof ik), ik heb namelijk belachelijk lange benen in verhouding.![]()
Hoezo vind je het vervelend dan?
Je was mooi mijn lengte, dus we konden communiceren zonder nekpijn te krijgen
dat is het enige positieve dat ik er tot nu aan gehad heb haha 
Nicole schreef:Ayasha schreef:Mag ik me ook nog melden?
Ik word 23, ben al jaren uit gegroeid en ben 1.52mZe hadden nog gezegd dat ik 1.58 ging worden toen ze foto's van mijn groeischijven maakte toen ik 12 was maar dat heb ik niet gehaald.
Ja jou D pony lijkt zelfs nog groot onder jouDat heeft Shanna ook, Dylano lijkt ook giga met haar haha
Veel mensen geven hem echt geen 1.56
magicmist schreef:ik ben 1.58..
woog 125 kilo.
inmiddels afgevallen naar 47 kilo.
kan nu in de kindermaten, wat als voordeel heeft dat ik broeken niet meer hoef in te korten
maar ik moet eigenlijk wel afvallen
hoe groter de voeten hoe makkelijker het lopen is op hogere hakken

maar daar hou ik het niet de hele dag op uit