Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NS = Niet Snel.
Zou echt niet weten wat ik zonder het OV zou moeten Laulitz schreef:TeSs2411 schreef:Dr zijn wel veel treinen in Nederland die niet stoppen zeg. Dat heb ik nu is nog nooit meegemaakt in België
Maar bij jullie rijden ze dan weer wel met open deuren

. Mooi niet dat het geloofd werd op school. 

Vond het echt supertof. Jans schreef:Ino had jij ook niet iets geks met kipfilet een keer?
.
. Omdat mevrouw nogal druk was in de bewegingen en de kipfilet niet op de meest handige plek lag leek het me wijsheid het er zelf maar onderuit te halen, (uiteraard in overleg met de machinist, ik ga echt niet zomaar onder een trein), als ze haar hoofd zou stoten zou het immers wel vertraging geven
. Toen eenmaal onder de trein stond heb ik voor de zekerheid maar eens gevraagd of ze de kipfilet echt terug wilde, het was namelijk verre van verstandig dat nog op te eten gezien het koperslijtsel, toch wel wat olie wat van een trein lekt, uitwerpselen en andere gore dingen die op de rails terecht komen. De kipfilet was namelijk niet verpakt maar ging wel weer netjes in het plastic tasje en mevrouw liep tevreden weg
........
.
. Normaal red ik het makkelijk zat, Roosendaal-Zwolle zonder sanitaire stop, nu voelde ik voor 's-Hertogenbosch al een probleem
. Maar goed, ik moest er toch daar af dus geen probleem....dacht ik. Komen we met 10 minuten vertraging binnen omdat er nog een goederentrein zo nodig voorlangs moest dus ik had maar 6 minuten tijd over tussen mijn 2 treinen en dat gaat niet meer lukken. Maar geen nood, ik zou in Eindhoven 23 minuten hebben, kon ik daar naar het toilet........niet. Iemand van de treindienstleiding dacht dat het wel een goed plan was om mijn, op tijd rijdende, intercity achter een vertraagde stoptrein met tractieproblemen te laten rijden. Op aankomsttijd passeerden we dus net Boxtel. Ben maar eens gaan bellen dat ik toch echt dringend een bezoekje aan het toilet nodig had, maar ze hadden niemand die voor mijn naar Tilburg-Universiteit kon gaan of ik het niet met de machinist wilde regelen. Vraag me nog steeds af op welk tijdstip ik dat had moeten regelen eigenlijk
. Maar goed, heb gezegd dat ik toch echt even naar het toilet moest en dan maar met vertraging weg
. Normaal gesproken niet mijn ding maar dit was een gevalletje nood breekt wet

Af en toe word je er zo moe van, maar ik pak nu bij voorbaat 'n trein eerder zodat ik alvast op of Zwolle of Amersfoort sta, dan is dan tenminste klaar 
). Toen we bij Harderwijk reden had mijn pa natuurlijk niet bedacht dat de weg waar we na een tijdje op stilstonden .. aan het spoor grensde. Met als gevolg: Bomen al een half uur dicht want dat moest allemaal apart doorgegeven worden etc dus dat duurde super lang. Na nog een half uur gingen de bomen eindelijk omhoog en konden we rijden, bij station Harderwijk leek 't net een spook stad, 2 treinen, lichten allemaal uit, en als je de rechterkant het spoor door keek stond er in de verte ook een 'spook' trein. Brrr, was niet zo leuk nee