Oh leuk topic, ik hou van blogs! Hou er veels te veel bij via bloglovin, wel voornamelijk nagellak, een paar algemene beautyblogs en een paar over eten.
Ga even jullie onderschriften uitspitten voor leesvoer .
Ik probeer voor mijn Posts juist altijd mijn SEO punten helemaal groen te krijgen (voor wordpress is er een hele goede SEO plugin door Yoast beschikbaar) en ik merk dat mijn visitors en page views omhoog schieten
Wt een superleuke blogs komen er voorbij! Heb er al een paar met veel plezier gelezen. Als ik thuis ben zal ik wt reageren en ook vertellen hoe mijn blog zo kwam.
Sorry voor de hocus pocus taal mensen ik denk dat de links van Polivy erg handig zijn om door te lezen over SEO.
Wat de plugin betreft; als je zelf wordpress op je blog hebt geïnstalleerd (voor sites gehost op wordpress zelf weet ik niet of dat ook zo werkt) kun je plugins installeren die je aan je site toe kunt voegen, een daarvan is een plugin van Yoast die SEO heet. Als je deze installeert zie je na het opslaan van elke post welke punten je kunt verbeteren in je post om hem beter vindbaar te maken, denk bijvoorbeeld aan titels van je Posts, plaatjes in je Posts, speciale target keywoorden etc. Elk puntje wordt gecheckt en krijgt een kleurcode, is deze groen dan is hij prima geschikt voor zoekmachines
Vraagje... als je je blog gelinkt hebt aan facebook en je hebt een nieuwe post op je blog, komt hij dan automatisch op je FB? Heb namelijk net geblogt, maar zie nog niks op FB...
Volgens mij wel Anc. Soms duurt het bij mij een minuut of 10 voor ie te zien is op FB. Twee pagina's terug vroeg iemand over bloglovin: Je hoeft geen bloglovin te hebben zodat andere je kunnen volgen. Knip en plak de link van iemands blog in je eigen bloglovinlijst en klik op volgen.
@Murthul: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Bedankt voor de SEO tip Chans! Ik ga binnenkort even proberen of die plugin ook werkt bij mijn wordpress blog. Sowieso ben ik vrij fanatiek met het taggen van mijn posts. Ik kon ook duidelijk het verschil merken toen ik daarmee begon. Er kwamen toen gelijk veel meer mensen binnen via search engines (zoals Google) in mijn statistieken.
Hee Anc, ben je toch begonnen met bloggen over nagellak? Leuk!
Ik blog ook, in het engels, over boeken. Ik lees voornamelijk Young Adult boeken, dus daar blog ik ook over: http://thebookshimmy.blogspot.nl/
Ik vind het heel leuk om over boeken te praten en discussiëren, maar in mijn omgeving is niemand daar echt in geïnteresseerd, dus ben ik begonnen met bloggen
Ik ben van plan om ook te gaan bloggen! Vandaag mijn wordpress site gemaakt.
Alleen hij zegt con-ti-nu dat mijn wachtwoord fout is. Ik word er echt zenuwachtig van, ik weet 100% dat hij gewoon goed is. Nu kan ik niet meer inloggen omdat mijn ww dus niet goed is volgens dat ding..
Grapjasjes12
Geplaatst: 27-07-13 21:04
Jans, kijk nog even goed je teksten door, er staan nogal wat grammaticale foutjes in Zelfde geldt voor Anc
Silkaay
Geplaatst: 27-07-13 21:10
Ik ga over een maand naar Mexico en wil daar ook een blog bijhouden, alleen weet ik geen echt blognaam Moet iets te maken hebben met Mexico & België Dacht aan Belgiangoesmexico