Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh__ schreef:Heb als klein kind een keer zo'n stinkende drol weggelegd dat ik bijna van m'n stokje ging. Echt het hele huis stonk, niet nprmaal meer. Kan de lucht ook echt niet omschrijven. Wat een drama was dat zeg
sterreke98 schreef:Saw![]()
maar ik moet hem dus binnenkort kijken.. Hellup
puppy1128 schreef:
sterreke98 schreef:Saw![]()
maar ik moet hem dus binnenkort kijken.. Hellup
Ik heb zover ik weet al die delen gezien, moest er aldoor om lachen hoe die mensen vaaldenVooral de laatste die ik gezien heb, zijn er meerdere mensen gepakt zegmaar, moeten ze sleuteltje om hun nek vrij te maken pakken, komen ze pas op het eind achter dat ieder slot en sleutel het zelfde was en dus eigenlijk zoiezo 1 iemand voor niets dood is gegaan >.< en dan nog wel meer dingen in die serie
Ik moest een keer Titanic kijken voor film verslag, jemig na 5 min was het al dood saai... niet eens, 5 secondenEnigste gedeelte wat leuk was was toen bijna iedereen dood ging omdat ie zonk en tegen schots aan knalde
Grudge 1,2,3 heb ik ook gezien, geweldig(niet aan te raden voor mensen die snel bang zijn, zoals me vriendin, na 1 jaar heeft ze nog angst dat ze gepakt word onder de deken door de grudge:'))
Ja wat ik echt niet kan aanzien: verschrikkelijke saaie films waar ik het nut niet van snap. Hou meer van horror en komedie (of horror komedie)
Balou_k schreef:Ik erger me trouwens elke keer aan de jou raarste wc-moment..
_AB_ schreef:Vriendin van mij was hier laatst, ging doodleuk met de deur open zitten plassen. Ondertussen gewoon verder kletsen alsof ze op de bank zit.