Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daenerys

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:41

Leuke verhalen komen er weer voorbij _O-

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:46

Haha leuke dingen kom ik hier tegen :P

Ik heb zelf eigenlijk niet zo een heftig wc moment meegemaakt maar wel gezien..
Was op een soort van festival en ik moest naar de wc.
Daar aangekomen stond een hele menigte; bleek dat er een bio box was omgevallen waar nog iemand in zat
Ik kan je vertellen; die persoon zag er niet echt schoon meer uit... :=

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:50

Ik erger me trouwens elke keer aan de jou raarste wc-moment..

:')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:18

Heb als klein kind een keer zo'n stinkende drol weggelegd dat ik bijna van m'n stokje ging. Echt het hele huis stonk, niet nprmaal meer. Kan de lucht ook echt niet omschrijven. Wat een drama was dat zeg :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 18:44

Kayleigh__ schreef:
Heb als klein kind een keer zo'n stinkende drol weggelegd dat ik bijna van m'n stokje ging. Echt het hele huis stonk, niet nprmaal meer. Kan de lucht ook echt niet omschrijven. Wat een drama was dat zeg :')

Nou ik als darmpatient heb dan nog steeds wel is!
Heel leuk als je onverwacht bezoek krijgt, en die komen binnen in dezelfde hal als waar de wc zit..

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 20:43

geniaal topic dit hahaha

Ik heb ook wel een paar dingen.... nog bij ouders thuis boven in de badkamer, zit de wc tegenover de wastafel... En ik moest heel erg nodig piesen... Ik kreeg broek niet open, sta te springen, deksel omhoog, maar die valt heel langzaam terug, had ik niet door, eindelijk broek open, met een noodgang naar beneden, bovenop de half naar beneden gekomen deksel, en werd gelanceerd tegen de wastafel... #) %)
Toen weer terug gebounched, deksel een zwieper en toch gered.... Moeder kwam geschrokken kijken wat een kabaal dat was..... zat ik daar gierend van de lach, kon nieteens vertellen wat er was gebeurd door de lachstuip die ik had.

Zelfde verhaal bij oma een keer, toen was de deksel dicht met zo'n vachtje erop, erg genant, ik was 10 ofzo _O- :o

En de ergste ... Lowlands, dixies en een dronken tries, die naar de plee moest, heel veld vol mensen die lekker zaten te chillen, ik piesen, doe broek naar benee, maar stond wat wankel op de beentjes := =:) stoot met hoofd die grendel open, en deur zwiept open, sta ik daar te balanceren '' OEPS '' Snel deur weer dicht om daarna te gaan zitten en tot de concluisie te komen dat ik de deur niet goed gesloten had en hij dus weer open ging, met een veld vol toeschouwers :oo :oo :oo :oo

Wederom gierend van de lach uit die plee gekomen, waar ik naast een vriendin ging zitten, op mijn kont, zwiep mijn benen de lucht in en schop zo dr bakje met friet de lucht in... _O- _O- _O- _O- _O-

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:14

Ik was bij mijn vriendin, ze heeft een broer die op mij is/was.
De deur op hun toilet boven gaat niet goed op slot, jup je raad het al. Hij opent de deur
terwijl ik daar gewoon zo zit.. ik schaamde me diep :o

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 22:20

Vriendin van mij was hier laatst, ging doodleuk met de deur open zitten plassen. Ondertussen gewoon verder kletsen alsof ze op de bank zit.

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:24

mij zoon, toen een jaar of 11, zat opgesloten op onze toilet thuis, vlak voordat hij naar school moest. Het slot was van binnen stuk gegaan.

We hebben de buurman zijn bed uit moeten bellen en met de slijptol heeft hij de scharnieren door moeten slijpen. De vonken vlogen ons om de oren.

Ik had de school gebeld om te zeggen dat ik de kids later zou brengen omdat zoon opgesloten zat. Eenmaal de kinderen naar school gebracht, hilariteit alom natuurlijk in de klas, bij de kinderen en bij de leraren!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:25

Een collega van mij werkt in een ander filiaal als dat ik werk. Hun wc zat verstopt en ze belde mij op, in mijn filiaal, om te vragen wat ze moest doen, aangezien zij en een collega moesten poepen. Ik zei dat ze naar het restaurant moesten gaan die er zowat naast zit.

Uurtje later belde ze terug om te zeggen dat ze toch allebei in een zakje hebben gepoept en het buiten in een kliko van de buren weg hadden gegooit _O-

Volgende dag kwam de wc ontstopper en die haalde dus een schaar uit de wcpot. :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 22:48

Hahaha! Je zou t maar bedenken, poepen in een zakje!!!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:53

_O-
sterreke98 schreef:
Saw :')

maar ik moet hem dus binnenkort kijken.. Hellup :')

Ik heb zover ik weet al die delen gezien, moest er aldoor om lachen hoe die mensen vaalden :') Vooral de laatste die ik gezien heb, zijn er meerdere mensen gepakt zegmaar, moeten ze sleuteltje om hun nek vrij te maken pakken, komen ze pas op het eind achter dat ieder slot en sleutel het zelfde was en dus eigenlijk zoiezo 1 iemand voor niets dood is gegaan >.< en dan nog wel meer dingen in die serie :P

Ik moest een keer Titanic kijken voor film verslag, jemig na 5 min was het al dood saai... niet eens, 5 seconden :') Enigste gedeelte wat leuk was was toen bijna iedereen dood ging omdat ie zonk en tegen schots aan knalde :')

Grudge 1,2,3 heb ik ook gezien, geweldig :') (niet aan te raden voor mensen die snel bang zijn, zoals me vriendin, na 1 jaar heeft ze nog angst dat ze gepakt word onder de deken door de grudge:'))

Ja wat ik echt niet kan aanzien: verschrikkelijke saaie films waar ik het nut niet van snap. Hou meer van horror en komedie (of horror komedie _O- )

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:54

puppy1128 schreef:
_O-
sterreke98 schreef:
Saw :')

maar ik moet hem dus binnenkort kijken.. Hellup :')

Ik heb zover ik weet al die delen gezien, moest er aldoor om lachen hoe die mensen vaalden :') Vooral de laatste die ik gezien heb, zijn er meerdere mensen gepakt zegmaar, moeten ze sleuteltje om hun nek vrij te maken pakken, komen ze pas op het eind achter dat ieder slot en sleutel het zelfde was en dus eigenlijk zoiezo 1 iemand voor niets dood is gegaan >.< en dan nog wel meer dingen in die serie :P

Ik moest een keer Titanic kijken voor film verslag, jemig na 5 min was het al dood saai... niet eens, 5 seconden :') Enigste gedeelte wat leuk was was toen bijna iedereen dood ging omdat ie zonk en tegen schots aan knalde :')

Grudge 1,2,3 heb ik ook gezien, geweldig :') (niet aan te raden voor mensen die snel bang zijn, zoals me vriendin, na 1 jaar heeft ze nog angst dat ze gepakt word onder de deken door de grudge:'))

Ja wat ik echt niet kan aanzien: verschrikkelijke saaie films waar ik het nut niet van snap. Hou meer van horror en komedie (of horror komedie _O- )

verkeerde topic? :+

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 23:00

idd hahaha :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 17:15

Ja, op 1 of andere reden doet bokt en chrome hele tijd raar >.< Heb ik ook op howrse... Ene moment in een topic, reageer ik, zit ik op een topic waar ik hele dag niet geweest ben... Echt vaag >.<

Haha, geen raarste wc moment, maar raarste bokt moment :')
Laatst bijgewerkt door puppy1128 op 15-06-13 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 17:16

oke :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 18:21

Npg n bizar wc ding: Mn toenmalige scharrel was ff komen buurten. Ga k ff plassen, doe k de deur van de wc open, staat ie schter de deur en zegt ja dit is echt weer zo'n avondje en me zoent. Wss echt ff overdonderd xD

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:17

Haha :D

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:23

ik heb ergens nog een foto van een perfect gebouwd kasteel van onze stalkat!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:26

Balou_k schreef:

Ik ook O:)

Geniale verhalen hier.

Ik heb de telefoon van mijn werk recent in de pot laten vallen, zat in mijn kontzak.
Hij is helaas nog in gebruik. :') En hij viel bij het omhoog doen van mijn broek...

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:32

Oke ik heb er twee. :')

Telefoon viel uit mijn kontzak in de wc.. Hij heeft het niet overleefd.. En... Ik werd aangestaard door 60 kinderen die mij vroegen: IS JE TELEFOON IN DE WC GEVALLEN? (Ik was begeleider op een kamp :') )

Enne nummertje twee; ik was net bezig met mijn grote boodschap, komt er iemand aan de deur van de woningbouwvereniging, hij kwam de wc repareren.. Uhmmm, hij moest even wachten zei mijn moeder. :') AUW.

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:33

Ow de verhalen hier..:')

Ik heb er ook een

Ik had een gesprek bij een klant, waar ik opnames moest maken.. ik ging naar de wc en kreeg op den duur het slot niet meer open...:') naar meerdere malen proberen, riep ik dat ik opgesloten zat..ze moesten mij bevrijden door het slot open te breken..ik schaamde me dood :')

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:52

Niet over mezelf maar ik ga er wel 1 vertellen (mijn broertje vermoord me als ie er achter komt) maar mijn broertje had zijn been gebroken en zat tot zijn bovenbeen in gips wat met klittenband dicht zat. Maar had dus een been waar hij niets mee kon. Hij ging bij ons thuis naar de wc (normale grote dus niet heel ruim in de badkamer ofzo) tot hij er achter kwam na een grote boodschap dat het papier er niet hing en moest dus een nieuwe rol pakken recht achter bij de wc. Maar hij zat dus met die stijve poot en hoe die het gedaan heeft weten we niet maar hij is zijn evenwicht verloren en tussen de pot en de muur beland met als gevolg dat ie klem zat!! Kon geen kant meer op met die stijve poot en heeft zo een uur gezeten totdat mijn moeder thuis kwam. Het erge was nog dat ie dus nog niet doorgetrokken had en dus pal naast de bril zat met zijn hoofd. Lekker op de uitkijk :+ Mijn week kon niet meer stuk! Hilarisch :)

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 00:12

Dat de hond rondom de pot danst als ik erop zit. En als ik doortrek vist hij nog net niet mijn wc papier eruit. Blijft een mooi tafereel! Je moet hem eens zien als je gaat poepen! :')

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 02:02

Balou_k schreef:

Ik ook _O-

_AB_ schreef:
Vriendin van mij was hier laatst, ging doodleuk met de deur open zitten plassen. Ondertussen gewoon verder kletsen alsof ze op de bank zit.

Ik moet me daar ook altijd voor hoeden als ik ergens anders ben, maar vooral als ik zélf bezoek heb. :D Ik ben zo gewend de deur open te laten thuis dat als ik dan bezoek heb ik hem ook zo open laat staan :D