Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThreeFingers schreef:Bah, bah, bah, wat een heftige verhalen komen hier voorbijhet roept veel bij me op, misschien eens goed om het van me af te schrijven..
Allereerst wil ik iedereen heel veel sterkte wensen!
Toen ik 5 was overleed mijn vader aan een schedelbasisfactuur na 6 weken in coma gelegen te hebben. Mijn moeder, mijn zus en ik bleven achter. Maar het verlies van de boeg van het gezin liet zijn sporen na, mijn zus ontspoorde compleet en ging aan de alcohol en drugs.....veel elende heeft dit veroorzaakt, mijn moeder was nooit hertrouwd en stond er dus alleen voor.
Mijn moeder was mijn alles mijn steun en toeverlaat mijn rots in de branding en ohw jee kwam niet aan mijn moeder.
Toen ze 51 was kreeg ze kanker in haar onderlip, een klein bobbeltje, maar die moest er wel uit, daardoor werd ze ze toch behoorlijk zwaar verminkt...maar het mocht niet baten ze kreeg uitzaaien naar haar lymfeklieren, bestralingen volgde...lymfeklieren in haar hals werden verwijderd. Met de gevolgen een tumor aan haar slagader in haar hals...een tikkende tijdbom.
Ze werd in het ziekenhuis verzorgt, Ik voelde me zo gefrustreedr en machteloos ( nog steeds ben ik verdrietig en woest![]()
) ze wilde graag naar huis en ik wou haar thuis hebben en helpen verzorgen. Er kwam natuurlijk ook verpleging thuis. Ze had een vieze wond/tumor in haar hals die schoongehouden en verbonden moest worden.
Maar zoals ik al schreef "een tikkende tijdbom"
Op een avond we waren aan het eten en (mijn moeder lag in een bed in de woonkamer) hoorde ik iets kletteren en druppelen ik keek en terwijl ik dit typ krijg ik de krampen in mijn buik tranen lopen over mijn wangenhet bloed spoot eruit, dit was verschrikkelijk. Alle szat vol tot op de muur je eigen moeder. Nooit zal ik vergeten hoe ze nog mijn naam zei...
Nooit heb ik dit een plekje kunnen geven, nog dagelijks vreet dit aan me
Angeliquee18 schreef:Ben in ieder geval "blij" om te lezen dat het normaal is...
Begon echt aan me zelf te twijfelen of het nog wel helemaal goed ging..
Het lijkt inderdaad ook alleen maar erger te worden het gemis..
Morgen is ook weer zo'n k*t dag..
Maar we moeten toch door met z'n alle....
K_im schreef:Wil aan diegene die hun vader, op wat voor manier dan ook, niet meer in hun leven hebben, vandaag toch wat extra sterkte wensen. Het zijn toch dagen die wat moeilijker kunnen zijn. Veel mensen in de omgeving die extra aandacht aan hun vader willen gaan besteden..
Angeliquee18 schreef:http://www.asbedels.nl/overzicht-ashangers.asp
Ik heb mijn ashanger van deze site, onwijs goed materiaal
Ik heb dan rvs genomen, die zijn heel stevig,
Ik heb hem wel dicht laten kitten, omdat het anders met douchen niet goed gaat...
Ook heb ik hem in een urn, en we hebben nog as over..
Heb m'n ketting ook met extra slotjes nog steviger gemaakt..