Just_Sannee schreef:In m'n hand
Heb ik vaker last van, loop ik een kwartier te zoeken naar iets (telefoon bijv.), héél gefrustreerd.. Loop ik er gewoon de hele tijd mee in m'n hand......
Heeeel herkenbaar!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Ik zat vandaag in de bus en toen ik uit moest stappen was ik mijn OV-kaart kwijt.. Helemaal in paniek natuurlijk want ik wil wel uitgecheckt zijnUiteindelijk had ik het maar opgegeven en toen ik met mijn rechterhand het knopje om de deuren te openen indrukte bleek dat ik hem de hele tijd al in mijn hand had..
En toen kwam er zo'n Oja!! Momentje![]()
Ik had hem namelijk in mijn hand gehouden zodat ik hem niet zou hoeven zoeken vlak voor het uitchecken..
BounceBabe schreef:Ik moest de katten even opsluiten omdat ik het hele huist moest schoonmaken en alle ramen open moest zetten. Ze mochten niet naar buiten. Vervolgens kom ik terug in die kamer, geen spoor te bekennen van de katten. Het raam stond op een heel klein kiertje en ik dacht die zijn er toch uitgeglipt?
Afijn, na een rondje door de wijk en een gedachte van : ik ben toch niet gek? Hoe kunnen ze nou verdwenen zijn?
Ik trek van gekkigheid de lades maar open van mijn bureau en daar liggen ze lekker te maffen. Zijn er via de achterkant ingekropen. Oh en kwam tot de ontdekking dat ze mijn diploma kapot hadden gescheurd!![]()
Verder vaak op zoek naar iets wat ik gewoon al vast heb. Ik stop alles vaak in de koelkast.
Verder kan ik me zo even geen gekke dingen herinneren.
SDE schreef:Mijn wegwerpcamera met de foto's van mijn reis naar Ierland op, die wilde ik laten ontwikkelen, maar vond de camera niet meer. Mijn reistassen overhoop gehaald, maar niet te vinden. Zie ik ineens een zwart nat plastiek doosje op de schouw liggen. Mijn ma had mijn camera gevonden NA een wasbeurt in de wasmachine. Ik had hem laten steken in een trui met zo'n diepe zak. Ik had mijn kleren niet goed gecheckt voor ze in de wasmachine gingen. Dus van mijn mooie reis naar Ierland had ik 0 foto's.