Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:42

Just_Sannee schreef:
In m'n hand :+

Heb ik vaker last van, loop ik een kwartier te zoeken naar iets (telefoon bijv.), héél gefrustreerd.. Loop ik er gewoon de hele tijd mee in m'n hand...... :+

Heeeel herkenbaar!! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 19:07

sleutels in m'n (linker) hockeyschoen.
tja.. daar begin je niet met zoeken kan ik je vertellen.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:47

EliseBrouwer schreef:
Ik zat vandaag in de bus en toen ik uit moest stappen was ik mijn OV-kaart kwijt.. Helemaal in paniek natuurlijk want ik wil wel uitgecheckt zijn :D Uiteindelijk had ik het maar opgegeven en toen ik met mijn rechterhand het knopje om de deuren te openen indrukte bleek dat ik hem de hele tijd al in mijn hand had..

En toen kwam er zo'n Oja!! Momentje :D
Ik had hem namelijk in mijn hand gehouden zodat ik hem niet zou hoeven zoeken vlak voor het uitchecken.. 8)7

Zoooooooooooooo herkenbaar. Dit heb ik eigenlijk bijna altijd als ik met de metro moet :o?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:50

Tijdens mijn zwangerschap lagen er nagellak potjes op het toilet en mijn telefoon té vaak in de koelkast..
maar zo heb ik ook eens een bolletje sokken gevonden bij de kruiden..

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:53

telefoon raak ik altijd kwijt

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:00

Ik vraag me toch af hoe vele hier het voor elkaar krijgen om iets in de koelkast te leggen... _O-

Konstantine

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:41

Met iets in je handen naar de koelkast lopen, vervolgens beide handen nodig hebben om iets in de koelkast opzij te zetten, dus dat iets wat je aanvankelijk vast had even neerleggen... En het niet meer oppakken. :')

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:17

Ik moest de katten even opsluiten omdat ik het hele huist moest schoonmaken en alle ramen open moest zetten. Ze mochten niet naar buiten. Vervolgens kom ik terug in die kamer, geen spoor te bekennen van de katten. Het raam stond op een heel klein kiertje en ik dacht die zijn er toch uitgeglipt?

Afijn, na een rondje door de wijk en een gedachte van : ik ben toch niet gek? Hoe kunnen ze nou verdwenen zijn?
Ik trek van gekkigheid de lades maar open van mijn bureau en daar liggen ze lekker te maffen. Zijn er via de achterkant ingekropen. Oh en kwam tot de ontdekking dat ze mijn diploma kapot hadden gescheurd! :')

Verder vaak op zoek naar iets wat ik gewoon al vast heb. Ik stop alles vaak in de koelkast.

Verder kan ik me zo even geen gekke dingen herinneren.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:00

Ik had een keer een taperol in een lamp gelegd :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:23

Ik heb als klein kindje mijn knuffelbeer een keer in een rek bij de zeeman gelegd, toen we thuiskwamen was het natuurlijk huilen, en het ergste was dat we bij verschillende filialen waren geweest, dus we konden ze even allemaal af gaan bellen, arme medewerkers :')

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:35

Ik kwam eens een keer een oud-klasgenoot ophalen om naar school te gaan en die was behoorlijk over de zeik omdat hij zijn kettinkje (van z'n toenmalige vriendin gekregen) kwijt was. Hij had het ding altijd om en nu was het weg. Hij weigerde om naar school te gaan, eerst moest dat kettinkje gevonden worden. Ik helpen met zoeken en al snel hadden we het eerste uur al gemist... Maar helaas, geen ketting.
Ik was niet van plan om het tweede uur ook te missen, dus uiteindelijk kreeg ik hem overgehaald om toch maar richting school te gaan. Hij ging z'n spullen pakken en ik moest nog even naar het toilet.

Toen ik op het toilet wilde gaan zitten, zag ik opeens wat glinsteren in de wc-pot... :+ Nog eens goed gekeken en ja hoor, daar lag het kettinkje. :+ Klasgenoot geroepen en toen was het nog even een discussie van wie het er uit ging vissen.. :') Maaaaarr het kettinkje was terecht. :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:00

Gelukkig zag je het voor je ging... :')

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:18

Mijn bril terwijl hij op m'n neus staat.
Mijn telefoon terwijl ik aan het bellen ben..... :o?
Mijn telefoon terwijl ik aan het smsen ben.. Had tegen die gene gezegd dat ik mijn telefoon kwijt was. Krijg ik heel droog terug "wat heb je in je hand dan?"
Mijn ring terwijl ik hem om had en er naar keek terwijl ik zei dat ik hem kwijt was.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 14:58

BounceBabe schreef:
Ik moest de katten even opsluiten omdat ik het hele huist moest schoonmaken en alle ramen open moest zetten. Ze mochten niet naar buiten. Vervolgens kom ik terug in die kamer, geen spoor te bekennen van de katten. Het raam stond op een heel klein kiertje en ik dacht die zijn er toch uitgeglipt?

Afijn, na een rondje door de wijk en een gedachte van : ik ben toch niet gek? Hoe kunnen ze nou verdwenen zijn?
Ik trek van gekkigheid de lades maar open van mijn bureau en daar liggen ze lekker te maffen. Zijn er via de achterkant ingekropen. Oh en kwam tot de ontdekking dat ze mijn diploma kapot hadden gescheurd! :')

Verder vaak op zoek naar iets wat ik gewoon al vast heb. Ik stop alles vaak in de koelkast.

Verder kan ik me zo even geen gekke dingen herinneren.

Haha!! _O-
Leuke katten heb je }:)

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:58

Mijn wegwerpcamera met de foto's van mijn reis naar Ierland op, die wilde ik laten ontwikkelen, maar vond de camera niet meer. Mijn reistassen overhoop gehaald, maar niet te vinden. Zie ik ineens een zwart nat plastiek doosje op de schouw liggen. Mijn ma had mijn camera gevonden NA een wasbeurt in de wasmachine. Ik had hem laten steken in een trui met zo'n diepe zak. Ik had mijn kleren niet goed gecheckt voor ze in de wasmachine gingen. Dus van mijn mooie reis naar Ierland had ik 0 foto's.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:39

Ahhhh, dat is wel onwijs zonde... :(:)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:43

Ik heb ooit mijn Ipod teruggevonden tussen mijn stapel dekjes .. :7

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:57

Id kaart en rijbewijs was ik vorig jaar kwijt voor vakantie.
Alles 3 x afgezocht, toen zei mijn moeder kijk eens onder je kleerkast!
En jawel rechtop stonden ze tegen de muur

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:30

SDE schreef:
Mijn wegwerpcamera met de foto's van mijn reis naar Ierland op, die wilde ik laten ontwikkelen, maar vond de camera niet meer. Mijn reistassen overhoop gehaald, maar niet te vinden. Zie ik ineens een zwart nat plastiek doosje op de schouw liggen. Mijn ma had mijn camera gevonden NA een wasbeurt in de wasmachine. Ik had hem laten steken in een trui met zo'n diepe zak. Ik had mijn kleren niet goed gecheckt voor ze in de wasmachine gingen. Dus van mijn mooie reis naar Ierland had ik 0 foto's.

Ah dat is zonde zeg..

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:31

Een week mijn bril kwijtgeweest. Overal gezocht lag hij tussen mijn bed en matras ;)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:33

Mijn telefoon terug gevonden kwijt op stal, gevonden op wedstrijd.
Ik had hem blijkbaar op de trailer gelegd en hij is door het rijden naar achter geschuiven en lag bij het knipperlicht. Echt geluk gehad dat ie is blijven liggen na een rit van 20 min.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:50

Van de week s'morgens liep ik naar beneden, had een paar sokken in mijn hand, normaal leg ik ze altijd op de bank en trek ze dan aan als ik mijn schoenen aantrek als ik weg ga. Nu wilde ik ze pakken om aan te doen, lagen ze er dus niet, hele woonkamer en keuken doorgezocht, lagen nergens. Nouja ander paar gepakt, ik moest weg. S'avonds trek ik een keukenkastje open, liggen ze daar op de borden :D en ik weet nog steeds niet hoe ze daar zijn gekomen want ik had niet ontbeten s'morgens en in dat kastje staan alleen borden en bekers.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:54

Mijn vriend was zijn bril kwijt na een nachtje doorhalen.
Het vroor al een tijdje en ze waren over het ijs heen gelopen om op zo'n eendenhuisje nog wat te drinken.
Toen hij terug over het ijs moest waren er al een paar door gezakt en moest hij via de ijsschotsen springen.
Dat ging natuurlijk mis.Niet dat hij er nog veel van wist de volgende dag...
Je snapt hem al:bril dreef op een ijsschots.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:36

Ik was laatst de huis telefoon kwijt, bedacht me ineens dat hij wel eens in de koelkast kon liggen................ ja hoor!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 00:16

En ik ben weer iets kwijt :')

Ik koop altijd flessen water (met smaakje) omdat ik het water in de omgeving van Utrecht niet te drinken vindt. Nu heb ik vanmiddag net een nieuwe fles gekocht..

Mijn vorige fles was leeg en ik dacht de nieuwe te pakken, maar deze is nergens te bekennen?!
Ik heb het bonnetje er nog even bijgepakt en heb er vandaag echt eentje gekocht! Ook kan ik mij nog
herinneren dat ik hem in mijn tas gestopt heb..

En het mooie is, ik woon voor mijn studie op kamers en mijn kamertje is maar 9 m2 :D
Je zou denken dat het dan toch te vinden is! :=