Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nu al 4,5 jaar gelukkig samen en onze relatie is ook helemaal geaccepteerd door onze omgeving. Eigenlijk gebeurde dat al heel snel. Mensen die je goed kennen zien je gelukkig gewoon als ... (naam) & ... (naam) en niet als een man van ... en een meisje van ...Jettie schreef:Pff, wat een veroordelingen weer. Ik begrijp heel goed dat er vraagtekens bij zo'n leeftijdsverschil gezet worden, maar TS heeft nog zo weinig verteld over hun situatie.. ik vind het ongepast om dan kots-smileys te plaatsen en "pedofiel", "walgelijk", etc. te roepen.
clarence schreef:F_Orumster schreef:Mijn kotssmiley die een pagina terug staat, gaat over een man van 30 die met een 13 jarige aan de haal ging.
Ging over een 30-jarige vrouw die verliefd werd op een 13-jarige jongen.
F_Orumster schreef:Dat had ik even niet goed gelezen, blijft even verkeerd, en eigenlijk nóg vreemder, wat moet een rijpe vrouw met zo'n krieltje?

Jullie zitten nog ongeveer in dezelfde levensfase, iemand van 16 zit dat niet met iemand van 27.
Surprise_ schreef:Wat wordt hier raar gereageerd zeg:')
Ik heb al eerder in dit topic laten weten dat mijn ouders ook tien jaar schelen, toen ze iets kregen was mijn moeder 17 en mijn vader 27. Mijn vader had toen al veel van de wereld gezien en had zijn eigen bedrijf en mijn moeder begon net aan haar (universitaire) studie. Dit jaar zijn ze 36 jaar getrouwd en zij horen bij elkaar. Ik snap niet dat mensen hier zo kortzichtig over doen. Zelf ben ik 19 en zou ik niet snel vallen op een man van tien jaar ouder (bovendien heb ik de leukste vriend die er is, dus tja.) Ik vind dat de TS door moet zetten met haar relatie als zij zich daar goed bij voelt en vooral niet te veel moet letten op alle hokjesdenkers hier. Mafklappers die meteen 'pedofiel!' gaan roepen....
GamblersCup schreef:Liesje1611 schreef:Zou je dat echt doen? Ik denk dat je daarmee menig tiener alleen maar enorm hoog bovenop de kast krijgt.
Wat denk je, natuurlijk zou ik dat "echt" doen. En wel direct, en wel op zo'n manier dat ze misschien boven op de kast zit, maar het nooit meer in haar botte harses haalt zoiets te proberen. Als je het goed doet, denken ze nog wel even 10 keer na. Ik ben dan ook niet van het "zachte eieren-beleid" van tegenwoordig, als het moet zullen er klappen vallen.
) ,wie ben ik om daar iets van te vinden.