The Color Run!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CalvinM

Re: The Color Run!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:17

Ga ik inderdaad ook doen. Het was een leuk evenement, maar het had gewoon beter gekunt. Hoorde vanmorgen op de radio dat er 73 mensen onwel zijn geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 08:14

Ik vond het echt een heel leuk evenement en op zich wel goed georganiseerd. Ze hadden inderdaad wel voor meer schaduw moeten zorgen maar ik gok zo dat ze er niet op gerekend hadden dat NL nog een keer zomer zou krijgen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 09:18

WiancaR schreef:
Ik vond het echt een heel leuk evenement en op zich wel goed georganiseerd. Ze hadden inderdaad wel voor meer schaduw moeten zorgen maar ik gok zo dat ze er niet op gerekend hadden dat NL nog een keer zomer zou krijgen

Dat denk ik inderdaadook!

SokJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 09:45

Zelfs daarvoor heb je een draaiboek, mocht het ineens zomer worden! ;)
Ik vond het slecht geregeld, best leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar doe het nooit weer :n

Een glaasje water voor 2.50 euro, een waterpunt onderweg met een enorme rij, een route die voor zoveel mensen veel en veel te smal was, zeker met alle bejaarden, kinderen en bimbo's die meededen.. En wat Muurp al zegt, werkelijk voor alles in de rij gestaan, zelfs om eruit te komen.. :')

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 11:25

Ik heb een top dag gehad, was vroeg, zat in de eerste wave en meerdere gooimomenten meegemaakt. Echt super leuk, zat er ook he-le-maal onder! :D

Ik zou het direct weer doen. Moet eerlijk zeggen dat ik op de facebook onwijs veel geklaag zie. In Amsterdam werd er gemiept en nu weer. Ik vind 35 mensen op zoveel mensen nog relatief weinig gezien het weer. Erg vervelend voor die mensen. Schaduw had er meer mogen zijn maar verder vind ik dat de organisatie z'n best heeft gedaan en toch behoorlijk geslaagd is voor een tweede keer!

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 12:03

35? Het was het dubbele toch? 73 hoorden wij vanmorgen op de radio, waarvan 1 persoon afgevoerd is naar het ziekenhuis. Ik zou het geen gemiep noemen. Menig lopersevenement is beter georganiseerd, en dat voor minder dan de helft van het geld. Het 'festival' gedeelte was wel prima georganiseerd.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:22

Wat een geweldige dag! Ondanks de warmte indd.. Heb hem zelf ook helemaal uitgelopen na een halfuur wachten bij de start.

Iemand enig idee wie er filmde bij het blauwe kleurenpunt ? Aangezien diegene het hele blauwe kleurenpunt vollop mijn gezicht filmde haha.

SokJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:17

CalvinM schreef:
35? Het was het dubbele toch? 73 hoorden wij vanmorgen op de radio, waarvan 1 persoon afgevoerd is naar het ziekenhuis. Ik zou het geen gemiep noemen. Menig lopersevenement is beter georganiseerd, en dat voor minder dan de helft van het geld. Het 'festival' gedeelte was wel prima georganiseerd.

Precies wat ik dacht.. :=
Sorry, maar als je ZO veel reclame maakt voor een evenement, moet het ook wel compleet geweldig zijn, vooral voor die prijs.. :=

Ik heb mijn 'geklaag :D ' doorgemaild naar de organisatie, hopelijk doen ze er iets mee..

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 08:10

Ik heb meegedaan in Zwolle, heb flink gelachen en genoten in de heerlijke zon. Zou het zo weer doen! :D

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:17

Ik snap ook echt niet waar jullie allemaal zo over zeuren. De organisatie was erg goed, we hebben maar een halve minuut in de rij gestaan voor de startpakketten en bij de barren stond helemaal niemand. We hebben alleen 45 minuten voor de start staan wachten maar daar stond iemand met een hogedrukspuit die ons koel hield en was het wachten dus goed te doen. Het was inderdaad jammer dat 90% van de mensen er een wandelvierdaagse van maakte en alle ruimte blokkeerde voor de mensen die wel wilden hardlopen. De waterpunten waren inderdaad een beetje hectisch en slecht geregeld maargoed.
Ik heb met mijn vrienden een ontzettend leuke dag gehad, van alles genoten en het gooimoment was ook erg indrukwekkend. De douche van de brandweer was ook heeuulll erg fijn :))

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:24

sorry dat ik ben binnen kom vallen. maar is het ook in 2014? :o

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:59

Hoe zit het eigenlijk bij de start? Kun je aan staan waar je wil of moet je in vakken staan? Hoor veel mensen over lang wachten bij de start namelijk? Is het niet mogelijk om gewoon op tijd al bij de start te gaan staan?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:46

Wie doen er in Utrecht mee?
En wat doen jullie voor schoenen aan?
Ik heb vrij nieuwe goede hardloopschoenen, maar weet niet of ik daar met die kleuren doorheen wil lopen :=
Heb ook wel goedkope slechte sportschoenen maar daar krijg ik na 3 km blaren van :=

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:55

hier precies hetzelfde :=

ik loop utrecht, sinds 2 wk dure nieuwe schoenen en heb oudere staan waar ik na 2 km zere voeten heb!
dilemma!!

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 17:03

Ik heb Vlissingen gelopen met mijn enige loopschoenen, ze waren 'spierwit'. Maar hebben nu een heel licht groenige gloed, denk dat als ik ze direct daarna met een nat doekje had schoongemaakt dat het er gewoon uit had gegaan. Maar het is niet storend & kan mij er ook niet druk om maken.

Nieuwe schoenen blijven ook niet eeuwig nieuw. Op een gegeven moment loop je vast een keer door de 'blubber' en dan zijn ze ook vies. Ik zou er liever kleur op hebben zitten dan viezigheid :+

Mijn shirt van Colours by the sea is ook alle kleur verloren, had hem de dag erna in een emmer met azijn en water gedaan. Dan zou de kleur erin blijven... dus niet.
Mijn sportbh heeft nog iets langer in mijn tasje gezeten en het beetje roze dat daarop zat is licht blijven zitten. Dus ik denk; hoe sneller je het schoonmaakt, hoe eerder je het weg krijgt, hoelanger je het laat liggen/intrekken dat er eerder een gloed overblijft.

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 17:07

Eerst met de stofzuiger over je schoenen helpt ook goed. Of je schoenen afplakken met tape!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 20:02

Ik ren ook gewoon met mijn oude schoenen, want ik heb nog geen nieuwe haha. wacht express met halen tot ik de color run heb gedaan. :)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:51

Hee! Weten jullie waar je de foto's kan vinden van fotografen die aanwezig waren? :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 20:27

meer mensen die volgend weekend meerennen in utrecht??

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:31

Ilhierzo! Snap alleen die mail niet zo goed, houd yet nu in dat de mensen die meekomwn maar niet meerennen het terrein niet opmogen?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:42

Seni schreef:
Ilhierzo! Snap alleen die mail niet zo goed, houd yet nu in dat de mensen die meekomwn maar niet meerennen het terrein niet opmogen?

In Zwolle was dat wel zo :j Dit omdat er ook met verfpoeder wordt gegooid op het terrein.
De mensen mogen wel langs de route gaan staan.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:43

Ja zoiets begreep ik ook, is wel lastig.
Vriendlief wilt met me mee, dus dan moet hij me eerst daar afzetten en dan de auto ergens anders parkeren om daarna ergens te gaan kijken.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 11:16

Hmm das wel jammer :(

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 11:18

Meer mensen die alleen gaan rennen? Ik ga alleen, maar zou het wel leuk vinden om samen te rennen!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 11:36

ik wil anders nog wel samen met je rennen hoor! Ik ga dus ook nog steeds alleen :)