Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een man/vrouw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pressent

Re: Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een man/vrouw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:54

hmmm een mooie man moet met passie over zijn hobby's kunnen vertellen. Vind het echt belangrijk dat hij een passie voor iets moet hebben. Maakt niet zo heel veel uit wat. Hoewel moet wel een beetje iets zijn dat ik kan begrijpen dan. Games bijvoorbeeld nope niks voor mij! Verder donker/ zwart haar. Mooie donkere ogen, maar bij donker haar vind ik bruine of blauwe ogen ook sexy. Moet wel van een beetje gezelligheid houden, zijn vrienden moeten ook oke zijn, meestal lijk je toch wel een beetje op met wie je om gaat. Moet zich aan afspraken kunnen houden. Moet tijd voor mij vrij maken, hoeft niet dagelijks, maar zeker wel wekelijks.

Tjonge best een lijstje zo!

Oenka, lekker koken is ook zeker bij mij een pré, liefde gaat immers door de maag!

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 13:30

idd pressent :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:59

Mijn vriend is mijn ideale man eigenlijk.
Zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. Al moet ik wel zeggen dat hij qua innerlijk nog wel eens botst met mij.
Maar dat komt vooral door miscommunicatie.

Ik wil geen vriendje dat me elke dag op de lip zit, wil iemand met een eigen leven, eigen ideeën en eigen vrienden.
Wil iemand die eerlijk is en recht door zee, en dat is hij zeker weten. :)

En qua uiterlijk mist er ook niks.
Hij lang, gespierd, heeft een V, gemillimeterd haar, tatoeages, mooi kleurtje en een knappe kop. I LIKE! <3
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 05-06-13 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:03

Ik vind het kapsel aantrekkelijk (of juist niet dus), verder een bepaalde twinkel in de ogen. Qua karakter moet hij zijn mannetje staan :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:44

Het totaalplaatje, dus uiterlijk, uitstraling en innerlijk, er moet gewoon bij mij gelijk een soort van 'klik' zijn :)
Ik val over het algemeen wel op mannen die strak in hun vel zitten (dus geen buikje ofzo), krullen hebben ( :+ ) en een lieve uitstraling hebben :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:50

Ik val op vrouwen ^_^ En heb mijn vriendin uitgekozen op haar mannelijke uitstraling. Ik hou van de stoere/mannelijke dames (nou, veel mannelijker dan dit vind je het denk ik niet gauw xD)
Afbeelding

Haar stoere uiterlijk, zelfvertrouwen, innerlijk etc. Het was voor mij gewoon een totaalplaatje wat klopte :)
Maar als ik puur op uiterlijk af ga:
Stoere/mannelijke dames

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:06

Wat ik me dan afvraag he, heel offtopic, en ik hoop niet dat je het verkeerd op vat, want zo is het echt niet bedoeld en ik snap dat niemand de bewuste keuze kan maken of je op mannen of vrouwen wilt vallen. Ben er gewoon heel nieuwsgierig naar :) Maar bij zo'n mannelijke dame, wat maakt dan het verschil nog tussen een man of vrouw? Als je op zo'n mannelijke vrouw valt, dan lijkt het mij dat je ook 'gewoon' op mannen kunt vallen, maar dat doe je niet. Dus welke vrouwendingen maken dan dat je, ondanks haar mannelijke uitstraling, toch juist op jouw vriendin bent gevallen?

Zo. Beetje krom geformuleerd allemaal :=

Ontopic. Ik vind mannen-mannen aantrekkelijk! Baardje, borsthaar, grote en sterke mannenhanden en armen. Mjammm! :9 Mijn vriend voldoet ruimschoots!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:18

ghehe :p Ik heb niks met mannen. Ik heb ze gehad (oh dat klinkt zo gemeen xD) maar het werd niks. Ik kon daar geen liefde voor voelen. Heb met een ervan het 2x geprobeerd, maar eigenlijk was hij de omgekeerde versie xD Hij was een érg vrouwelijke man :') Nee maar dat was niks. Hoe erg ik mijn best ook deed, ik kon er niet gelukkig bij worden.
Maar de mannelijkere dames zijn vaak ook de stoere dames. Niet elke mannelijke dame vind ik aantrekkelijk, maar Sanne was toevallig wel erg mannelijk :') Ik ben absoluut niet een die voor de modepopjes, barbies etc. valt, en dat bedoel ik eigenlijk met het mannelijkere/stoerdere :) Sanne had verder ook haar innerlijk heel erg mee natuurlijk want dat maakt het totaal plaatje compleet :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:20

Humor en inlevingsvermogen staat bij mij op nr 1.

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:21

Vind m'n eigen vriend eigenlijk perfect, kwa uiterlijk voldoet ie helemaal aan m'n eisenpakket, had alleen iets langer mogen zijn want zijn precies even groot :P Verder donker haar, blauwe ogen, lekker breed, gespierde armen. Beetje boerenafkomst, super lief, echt heel goed te vertrouwen, zal niet zo snel op een ander afstappen :P durft ie niet :D, alleen wel een heel eigenwijs karakter, als ie iets niet wil, wil die het ook echt niet, en doet ie het ook niet. En heel lief met kindjes :D toch fijn om te weten voor de toekomst, samen ook zeker een kinderwens!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:57

hij moet kaal of half kaal zijn, moet van dezelfde muziek als mij houden, moet geen hekel aan mijn dieren hebben en wilt wat bereiken in het leven
oh ja en hij moet een normaal postuur hebben, dus geen 'dikzak'

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:51

Nog weinig of geen reacties van mannen gezien, dus spring ik maar.
- mooie huid
- grote bruine ogen
- mooie benen
- een goeie dosis pit

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:54

Een goed uitziende man in pak in een dikke auto...die kijk ik toch wel even na. Gewoon, heeft iets.
Vorig jaar hebben een vriendin en ik staan zwijmelen bij de Franse brandweer- en politiemannen die de brand op onze camping kwamen blussen. Iedereen in rep en roer en wij: <3 <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 20:35

Callisto04 schreef:
- mooie huid
- grote bruine ogen
- mooie benen
- een goeie dosis pit

En wat vind jij dan mooie benen?

*nieuwsgierig*

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 20:38

voor een jongen / man
Mooie mannen stem
Mooie ogen valt bij mij ook wel in de smaak
Open / makkelijk praten
enig sinds gespierd
langer dan mij
Leuke humor

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 20:46

Ik vind mannen met bruine ogen erg mooi, sowieso donker haar met donkere ogen maar ik kan blond ook
leuk vinden. Gemillimeterd haar of wat langer, ik ben niet van zo dat niet kort/niet (half)lang haar. :Y)
Ik hou ook niet zo van dunne mannetjes, dus lekker breed/groot (niet lang, maar mooie armen, brede
borstkas, grote handen etc.). Een (stoppel)baardje is nooit mis. Qua kleding hou ik van simpel, een tshirt
(niet van die strakke, gewoon lekker los) en een beetje een baggy (niet extreem natuurlijk) broek is altijd
goed. Zo'n streepje haar van de navel naar beneden vind ik ook sexy en een zware/hese stem.
Nou tot zover mijn uiterlijke beschrijving van de perfecte man!
*\o/*

Over het innerlijk ben ik nog niet helemaal uit.. -O-

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:07

Als een man ambitieus is! :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:40

Echte meisje-meisjes. :9
Dus lang haar (het liefst krullen), grote borsten, lekkere billen en hoge hakken.

giotto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:56

Blauwe/grijze/ groene ogen en donker haar.
Humor vind ik heel belangrijk.
En hij moet intelligent zijn...
Groot/klein/dik/dun is voor mij niet zo belangrijk. Ik zie dan nog liever een buikje dan een magere, vel over been man... :D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:21

'When you fall for someone's personality, everything about them becomes beautiful.'

Maar een knappe kop en een leuk lijf is natuurlijk mooi meegenomen :))

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:01

Geryon schreef:
Callisto04 schreef:
- mooie huid
- grote bruine ogen
- mooie benen
- een goeie dosis pit

En wat vind jij dan mooie benen?

*nieuwsgierig*

Niet zo mager als die van Vanessa Paradis of Victoria Beckham. Moeilijk te beschrijven hoor :).

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:17

blond haar, blauwe ogen, goed bespierd, mooie billen , duidelijke mannelijke gelaats-trekken(zware wenkbrauwen, flinke kaak) en een zachte uitstraling

het zou zowel op mijn man als op mijn paard kunnen slaan :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:30

Gewoon lekker mannelijk, niet al te veel aandacht voor het uiterlijk maar wel verzorgd, leuk koppie, geen spriet- het liefst een beetje gespierd. mag vooral GEEN saaie computeraar zijn. computeren mag heus wel, maar moet niet het enige zijn wat ie doet! verder moet ie een beetje humor hebben en wat inlevingsvermogen (schijnt zeldzaam te zijn bij mannen :') ) want ik heb mijn paardje en daar gaat nou eenmaal veel tijd in zitten. Hij hoeft echt niet mee naar wedstrijden maar een keertje mee paard uit de wei halen ofzo is wel gezellig :)

maargoed, ik zoek dus al een flinke tijd naar zo'n vent maar ze schijnen dun bezaaid te zijn _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:54

Daenerys schreef:
'When you fall for someone's personality, everything about them becomes beautiful.'

Maar een knappe kop en een leuk lijf is natuurlijk mooi meegenomen :))

Dit is zo waar! Ik val op de meest vreemde mensen, gewoon omdat ze zo leuk zijn. En dan zie je de minpuntjes niet meer, dan kan het opeens niet knapper. Heb ik met Matt Bellamy van Muse... Iedereen vind hem vreselijk lelijk, behalve degenen die hem kennen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:31

Ik heb overigens een man-crush op Taylor Lautner. Wat een lijf. :~