Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar bij zo'n mannelijke dame, wat maakt dan het verschil nog tussen een man of vrouw? Als je op zo'n mannelijke vrouw valt, dan lijkt het mij dat je ook 'gewoon' op mannen kunt vallen, maar dat doe je niet. Dus welke vrouwendingen maken dan dat je, ondanks haar mannelijke uitstraling, toch juist op jouw vriendin bent gevallen?
Mijn vriend voldoet ruimschoots!
Nee maar dat was niks. Hoe erg ik mijn best ook deed, ik kon er niet gelukkig bij worden.
Ik ben absoluut niet een die voor de modepopjes, barbies etc. valt, en dat bedoel ik eigenlijk met het mannelijkere/stoerdere
Sanne had verder ook haar innerlijk heel erg mee natuurlijk want dat maakt het totaal plaatje compleet
Verder donker haar, blauwe ogen, lekker breed, gespierde armen. Beetje boerenafkomst, super lief, echt heel goed te vertrouwen, zal niet zo snel op een ander afstappen
durft ie niet
, alleen wel een heel eigenwijs karakter, als ie iets niet wil, wil die het ook echt niet, en doet ie het ook niet. En heel lief met kindjes
toch fijn om te weten voor de toekomst, samen ook zeker een kinderwens!

Geryon schreef:Callisto04 schreef:Nog weinig of geen reacties van mannen gezien, dus spring ik maar.
- mooie huid
- grote bruine ogen
- mooie benen
- een goeie dosis pit
En wat vind jij dan mooie benen?
*nieuwsgierig*
.
) want ik heb mijn paardje en daar gaat nou eenmaal veel tijd in zitten. Hij hoeft echt niet mee naar wedstrijden maar een keertje mee paard uit de wei halen ofzo is wel gezellig 
Daenerys schreef:'When you fall for someone's personality, everything about them becomes beautiful.'
Maar een knappe kop en een leuk lijf is natuurlijk mooi meegenomen