Ossi schreef:De grote vraag is nu natuurlijk:
Kunnen de vrouwen nu wat met deze informatie?
Wat gaan jullie veranderen om zo toch die leuke man te ontmoeten?
Ik heb er al een en die vind al mijn eigenaardigheden prima.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hestakuuk schreef:F_Orumster schreef:Ik vind SATC suf maar doe wel aan scharrels. Hallo, de titel vriendje moet groeien enzo.
Ik vind scharrel erg respectloos klinken.
Ethirty schreef:Ossi schreef:Wat betreft plat praten... moeilijk... Sommigen komen nou eenmaal uit een klein dorpje. Ik zie dat niet als "kamper", maar echt mooi kan ik het ook niet vinden. Gewoon naar de stad sleuren, dat slijt wel weer
Er is een verschil tussen een accent/dialect hebben en plat praten. Volbloed Amsterdams, Rotterdams of Utrechts bijvoorbeeld vind ik niet om aan te horen, maar als ze verder ook verstaanbaar ABN kan praten dan kan ik me daar best overheen zetten. Al zijn degene die het platst praten vaak niet de snuggerste met de beste taalvaardigheden (eigen inschatting, niet gebaseerd op feiten).
Ossi schreef:De grote vraag is nu natuurlijk:
Berdien schreef:Ossi schreef:De grote vraag is nu natuurlijk:
Niks, voldoe al niet aan veel afknappers. JeuhBehalve die All Stars en ballerina's dan. Nou ja, soit. Als dát al een afknapper is dan blijf ik gewoon gelukkig vrijgezel
kiki1983 schreef:Ethirty schreef:
Er is een verschil tussen een accent/dialect hebben en plat praten. Volbloed Amsterdams, Rotterdams of Utrechts bijvoorbeeld vind ik niet om aan te horen, maar als ze verder ook verstaanbaar ABN kan praten dan kan ik me daar best overheen zetten. Al zijn degene die het platst praten vaak niet de snuggerste met de beste taalvaardigheden (eigen inschatting, niet gebaseerd op feiten).
Dank je welEerlijk is eerlijk. Ben weleens met mensen in gesprek gekomen die het toch wel raar vonden dat ik toch niet zo dom was als dat ik voordeed komen
[***]: Ik praat plat, rook, draag panterprintjes, kan me sletterig kleden en ga zo maar door hahaha
Berdien schreef:Niks, voldoe al niet aan veel afknappers. JeuhBehalve die All Stars en ballerina's dan. Nou ja, soit. Als dát al een afknapper is dan blijf ik gewoon gelukkig vrijgezel
Geryon schreef:Aha ik vind het dus gewoon hangen terwijl jullie dat geen hangen vindenals je een camel toe kan hebben dan moeten ze dus wel iets uitsteken en vind ik het an je lichaam hangen
ministerie opgelost.
Haha esmeeover 2 jaar blijk ik bi te zijn
Ik zou echt helemaal niks veranderen aan mezelf. Een man die mij niet waardeerd zoals ik ben is zelf niets waard
Ilsemarie schreef:Interessant topic... Maar zo te lezen blijf ik eeuwig vrijgezel met m'n korte haar
kiki1983 schreef:Dank je welEerlijk is eerlijk. Ben weleens met mensen in gesprek gekomen die het toch wel raar vonden dat ik toch niet zo dom was als dat ik voordeed komen
Geryon schreef:kiki1983 schreef:Geryon met een spijkerbroek aan lukt het me niet hoor. Met een legging wel maar dan moet ik wel heel veel moeite doen
Met een spijkerbroek kan het volgens mij ook bij niemand
Haha Ossi![]()
Geryon is de naam van mijn paard, die wel een man is trouwens
kiki1983 schreef:Ossi heeft me wel ff een deuk gegeven
EliseBrouwer schreef:Haha, ik ben een lompe boerentrien, geen make up, volg de mode niet, ik rook, zuip bier (op feessies dan.. Geen breezah of mixjes voor mij).. Maar wat wel positief is (hoor ik veel!) Ik straal heel erg, zie er lief uit en heb met regelmaat een ondeugende blik in mijn ogen..
Verder trek ik altijd oudere mannen aan.. Niks mis mee, maar de meesten zijn absoluut niet mijn type man.. Ik heb ze liever iets "wilder" en niet van die "gladde types"
Volgens mij sta ik bij mijn leeftijdsgenoten bovenaan het afknapper lijstje..