unihorses schreef:wil iemand nog een ongeveer 50 paar schoenen? hebben heel lang op zolder gelegen, zat zwaluwstront aan. heb schoongemaakt. zijn wel oude schoenen, van maar 22-48 heren en dames.
Hahah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Ik zag dat mensen hier azuurblauwe dingen hadden, dus ik kom heel brutaal vragen of iemand een azuurblauw halstertouw heeft.Wil ik ook gewoon voor betalen, maar om nou helemaal een gezocht topic te maken voor een halstertouwtje..
Toch kan ik die kleur nergens vinden.
HorseLove456 schreef:unihorses schreef:wil iemand nog een ongeveer 50 paar schoenen? hebben heel lang op zolder gelegen, zat zwaluwstront aan. heb schoongemaakt. zijn wel oude schoenen, van maar 22-48 heren en dames.
Haha , heb je foto's van maat 37
HorseLove456 schreef:unihorses schreef:wil iemand nog een ongeveer 50 paar schoenen? hebben heel lang op zolder gelegen, zat zwaluwstront aan. heb schoongemaakt. zijn wel oude schoenen, van maar 22-48 heren en dames.
Haha , heb je foto's van maat 37
ze zitten in 3 grote vuilniszakkensorry, maar vandaag ga ik het niet helemaal doorspitten. heb het hele land, 4 uur lang met de draden geklierd....
DoxLover schreef:LynnDenise schreef:weggeef-aanvraag topicvragen om iets te krijgen... blijft toch raar klinken.
Ja ik heb altijd geleerd dat dat onbeleefd is
Dinniej schreef:Dat vind ik eigenlijk ook, daarom heb ik er een algemeen gezocht topic van gemaakt.
Maar stel dat mensen echt weinig te besteden hebben ofzo en ze willen iets graag hebben, kunnen ze het op z'n minst proberen.Dan vind ik zo'n vraag toch minder onbeleefd.
branka16 schreef:Ik ga ook zeker nog ff zoeken voor jullie!!
K heb iig nog rode stoffen balerina's maat 40 liggen, te klein gekocht (te eigenwijs om te passen) die mogen weg naar een nieuwe blije eigenaar
K heb ook vast nog wat dekjes liggen die weg kunnen, ik zal er een foto van maken en posten.
Ook nog longeer/dekensingels, is leer met stof zal even gevet moeten worden gok ik!
Heeft iemand nog een rijbroekje maat 122/134?
branka16 schreef:Ik ga ook zeker nog ff zoeken voor jullie!!
K heb iig nog rode stoffen balerina's maat 40 liggen, te klein gekocht (te eigenwijs om te passen) die mogen weg naar een nieuwe blije eigenaar
K heb ook vast nog wat dekjes liggen die weg kunnen, ik zal er een foto van maken en posten.
Ook nog longeer/dekensingels, is leer met stof zal even gevet moeten worden gok ik!
HorseLove456 schreef:branka16 schreef:Ik ga ook zeker nog ff zoeken voor jullie!!
Hbe ik interesse in , Ik heb alleen geen rijbroek 122/134
Maakt dat uit?