Mayo schreef:Tjik! Tssss ik rammel heus niet....
*kuch*
Jij bent misschien wel de grootste rammelaar.....
Als je naar de ''gamma'' gaat hoor ik het wel he?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(Mannenlogica) Sammie schreef:Fiebie wil je de volgende keer de editknop gebruiken. Dat leest voor iedereen een stuk prettiger
Overigs dat het allemaal jongetjes worden wil niks zeggen.Kijk maar naar Jul en Bea. Jul kreeg vier meiden en Bea drie zoons. WA weer drie meiden.
Ik zei letterlijk precies hetzelfde tegen hem, dus die vlieger gaat niet helemaal op inderdaad...

Als ik tijd over heb (wat ik betwijfel met een kindje) dan vind ik altijd wel iets om te doen
Maar daarnaast spelen er ook nog andere factoren een rol. Voeding, alcohol, roken, moment van bevruchting, zuurtegraad baarmoeder en kwaliteit sperma een rol (dat laatste wordt dus ook beïnvloed door je eet- en leefgewoontes, maar daarnaast zijn er mannen die statistisch gezien gewoon meer X-sperma hebben)
) maar het kan, en dat is zo leuk.
MariekeB schreef:Vroeg kinderen, ik beveel het echt bijna iedereen aan.
Ik krijg mijn dochter op mijn 23e...( ongepland, zeer gewenst ) ben nu veertig en nog hartstikke jong.
Wat is dat genieten zo'n grote dochter. Samen naar concerten, samen sporten, weekendje Parijs. En haar opa en oma zijn ook jong. Dus eergisteren zat ze met opa in de efteling in de achtbaan.
En dat doen we niet dagelijks ( ze heeft gewoon vrienden , en ik ook) maar het kan, en dat is zo leuk.
Door omstandigheden kreeg ik mijn tweede kind veel later, die is nu 5. Hou net zoveel van hem uiteraard, maar jong kinderen was echt ideaal.
Maargoed eerst even kijken of de financiële situatie er dan naar is
immii_clarr schreef:MariekeB schreef:Vroeg kinderen, ik beveel het echt bijna iedereen aan.
Ik krijg mijn dochter op mijn 23e...( ongepland, zeer gewenst ) ben nu veertig en nog hartstikke jong.
Wat is dat genieten zo'n grote dochter. Samen naar concerten, samen sporten, weekendje Parijs. En haar opa en oma zijn ook jong. Dus eergisteren zat ze met opa in de efteling in de achtbaan.
En dat doen we niet dagelijks ( ze heeft gewoon vrienden , en ik ook) maar het kan, en dat is zo leuk.
Door omstandigheden kreeg ik mijn tweede kind veel later, die is nu 5. Hou net zoveel van hem uiteraard, maar jong kinderen was echt ideaal.
Dat is dus precies de rede dat ik ook graag jong kinderen wil! ben nu 21 en samen met m'n vriend er al over gehad dat rond m'n 23e best mooi zou zijn, dan is hij 27Maargoed eerst even kijken of de financiële situatie er dan naar is
) en ik ben ook gewoon met mijn moeder naar concerten geweest, we hebben samen paardgereden, buitenritten gemaakt, leuke dingen gedaan, enzovoort.. kortom; ontzettend veel plezier gehad (en nog steeds!). Hoef je dus niet per se jong moeder voor te worden. Voordeel is daarnaast dat zij ontzettend veel levenservaring had en in feite ongeveer alles heeft kunnen doen voordat ze kinderen kreeg
Ben niet tegen jong moeder worden hoor, maar oudere moeders zijn echt niet per definitie saaier of wat dan ook 
). En met mijn opa in de achtbaan zal ik nooit zitten
maar ook een oude opa en oma hebben heeft hele mooie kanten 
)
Maar moet wel zeggen, heb al van alles gedaan dat ik nu niet meer weet wat ik nog wil doen, uitgaan ben ik sinds een tijdje ook aardig klaar mee, zit net zo lief lekker op de bank, of ga gewoon bij wat vrienden langs. Ben in m'n "wilde" tijd goed wild geweest
en ben daar nu ik m'n eigen huisje en alles heb ook helemaal klaar mee
Vakanties of wereldreizen weet ik t wat allemaal hecht ik al helemaaal geen waarde aan, hou helemaal niet van op vakantie gaan, dus eigenlijk houd niets me tegen, behalve dat ik eerst m'n opleiding af wil ronden en een leuke baan wil straks om hopelijk een mooie toekomst tegemoet te gaan

Want als ik mijn hart volg, dan wil ik het ook wel. Alleen word ik geen jonge mama meer