Catfish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke1

Re: Catfish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 14:14

Ik had al een Tweaker? hier op bokt gevraagd en die kwam met gegevens uit een andere staat, en de hostname liep waarschijnlijk via een andere zender ofzo.. Hij kon er in elk geval niet achter komen wat het echte adres en de echte hostname was.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:14

Ik heb het bericht gelezen en kan maar één ding zeggen: dit maakt het een pak makkelijker om hem te vergeten!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:15

Jemig zeg, wat een verhaal.. Ik las je laatst nog zo enthousiast posten over hem en dan dit..

Ik vind het zeer fijn dat je dit met ons wil delen, wellicht dat het mensen waarschuwt.
Neemt niet weg dat ik het heel rot voor je vind. :(:)

Ben trouwens ook wel benieuwd naar dat laatste bericht.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:17

Jeetje TS, ik heb je verhaal met open mond zitten lezen. Dat iemand je zo belazert, bah. Ik kan me heel goed voorstellen dat anderen denken 'hoe kan je daar intrappen', maar zoiets gaat zo geleidelijk, zulke eikels zijn zo geraffineerd daarin ....
ben ook wel benieuwd naar z'n laatste berichtje, moet idd behoorlijk heftig zijn geweest gok ik zo

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:23

Jee het moet dan wel heel erg zijn geweest dat laatste bericht dat je het zo achter je wil laten nu!
Veel sterkte hoor meid :(:)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:24

Hoe meer ik lees hoe vreemder ik het vind worden. Ik vind het ook best raar dat de 'echte' je nu wel zou willen ontmoeten nu hij je heeft gezien op foto's. Vind het een beetje creepy eigenlijk!

Hoop dat je er ooit achter komt hoe het nu zit en dat de jongen met wie je al die tijd contact hebt gehad niet een één of andere enge man van in de 50 is -O-

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:26

Berichtje gelezen. M.i. weet 'ie nu dat 'ie helemaal klem zit, en probeert hij het op jou af te schuiven om maar niet toe te hoeven geven dat z'n droomwereldje niet bestaat.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:28

Ik vind het zo knap van jullie dat jullie het verhaal begrijpen want ik begrijp er werkelijk niks van... %)
Dus er is een jongen die zich voor doet als Ethan Reeves-Burke met gestolen foto's van Sage?
En die maakt ook nog is allemaal nep accounts aan om zich zelf te liken..?
Zit dat zo?
Als dat zo is dan is die jongen echt een psychopaat volgens mij.... die heeft echt hulp nodig.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 14:29

Je hebt het helemaal begrepen Arrabel

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:30

Nynke1 schreef:
Je hebt het helemaal begrepen Arrabel

pfff, wat een debiel dan!
Dat is bijna een dagtaak voor die jongen geweest..
Wat een zielig figuur.

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:36

ik zie zo'n freak voor me die geen leven heeft en nooit zonlicht ziet

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:50

Denk dat je gelijk hebt arrabel, zulke mensen zijn soms echt zonderlingen en hebben een dagtaak aan leugens en het in stand houden van leugens

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:56

Jeeetje! Net heel je topic gelezen, wat een verhaal! Ik ben ook wel benieuwd wat voor berichtje het op facebook was, de laatste keer.. Verder vind ik het voor jou vooral zielig, ik zou me echt verschikkelijk voelen als je , soort van relatie, oo deze manier eindigt! En vind ook dat je er erg goed op reageert! Ik zou het niet achter me kunnen laten, wie het nou echt was...

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:49

Ik heb je pb gelezen... Maar wat ik niet begrijp.. Ik snap dat je boos bent hoor. Maar die jongen is gewoon ziek.. Je hebt 1,5jaar lief en leed gedeeld.. Weliswaar met iemand waar een ander plaatje bij zit, maar jullie hebben wel veel gedeeld denk ik. Dan laat je iemand, ondanks dat hij tegen je gelogen heeft, en waarvan je weet dat hij echt ziek is toch niet vallen?
Of is dit een rare naïve gedachte? :o Ik bedoel, ik heb nooit in zo'n situatie gezeten, dus ik weet niet precies hoe je je voelt...

Jurrian1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:54

na het hele topic gelezen te hebben, wil ik je in ieder geval erg veel sterkte wensen.
En stiekem ben ook in nieuwschierig naar het berichtje.. vooral door alle reactie's hier

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 18:59

Ik ben helemaal niet boos maar ik wil niks meer met hem te maken hebben. Daarnaast heeft hij zelf gezegd dat ik hem met rust moet laten.. Omdat ik wel om hem gaf wilde ik dus inderdaad wel contact blijven houden, ook al is hij "ziek". Na het berichtje van vannacht heeft hij mijn grens bereikt en hoef ik dan ook niks meer met hem te maken hebben. Ook weet hij hartstikke goed dat hij iets heeft gedaan wat strafbaar is, niet naar mij toe maar wel naar Sage toe en hij wil niet naar de rechtbank gesleept worden. Dat heeft hij letterlijk gezegd en ookal zou ik, of Sage, hem heel graag aanklagen. Ik ga er geen tijd meer in steken en al helemaal niet omdat hij ziek is in zijn hoofd. Hij is degene die mij heeft laten vallen, ik hem niet. Ik heb hem nog de kans gegeven om te laten zien wie die nu echt is, omdat ik het dan ( hoe gek ook ) wellicht nog een kans had gegeven en hem alles had vergeven. Na het berichtje van vannacht heeft hij al mijn respect en begrip verloren.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:51

Wat heeft hij gestuurd dan? Ben nu ook wel erg benieuwd!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:58

mag ik het ook weten :o

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 20:01

Jullie hebben een berichtje :) .

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:02

Je maakt me eigenlijk wel benieuwd :o

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:05

Ik weet niet of ik nou wel of niet gereageerd had, maar ik heb iig een stipje op dit topic en lees al vanaf het begin mee. Ik vind het echt super hoe je dit durft te delen op bokt! Ook omdat sommige bokkers je toch wel voor dom en naïef uitmaken... Jouw verhaal is echt een waarschuwing voor iedereen! En ik kan me er best wel wat bij indenken dat je Ethan niet zomaar wilde 'opgeven'. Je hebt toch 1,5 jaar lang iedere dag met hem gedeeld... Dan bouw je echt wel een band op, zelfs over internet. Respect voor hoe je ermee omgaat :)

En tja.. Als ik dan toch bezig ben, zou ik het bericht ook wel eens willen lezen. Dat je hem hier niet wil/mag plaatsen zegt op zich al iets over de inhoud. Eigenlijk ben ik blij voor je dat je het door dat bericht kan afsluiten nu. Het zal vast rot zijn wat hij schreef, maar het is nu in ieder geval klaar.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 20:08

Thanks Paisano.

Ik wist van te voren dat ik zulke reacties kon verwachten, en heel eerlijk.. Ik dacht zelf ook altijd; tsjonge hoe dom kan je zijn? Als ik zulke verhalen hoorde of las. Het ligt toch wel iets ingewikkelder dan dom en naief zijn maar daar kom je vaak pas achter als het je zelf overkomt. En ook zeggen 'zoiets overkomt mij niet' gaat niet altijd op, want ook ik dacht dat zoiets mij nooit zou overkomen. Ik zal je ff een pb doen.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:15

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, mag ik misschien ook een pb'tje?
heb bijna heel je topic gevolgd vanaf het begin en ik snap je heel goed en vind het knap van je dat je alles nog wil uitzoeken!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 20:16

Ik ga niet meer van alles uitzoeken....

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:17

Stille meelezer wil het berichtje ook wel graag lezen...

En laten we eerlijk zijn. TS is op deze manier erin getuind maar hoeveel mannen trappen wel niet in de zogenaamde "lovescams?