Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
freespirit schreef:En om nu maar even een reactie te geven op dit topic: ik heb eergisteren een berichtje op mijn FB gepost en kreeg werkelijk enorm veel lieve reacties. En ondanks dat ik zelf altijd probeer heel attent te zijn naar mensen, es wat aardigs te zeggen, complimentje geven, was dit totaal onverwacht !!
!
)
zijn hondje zal wel overleden zijn.. of misschien hijzelf wel. Maar weetje. Ik kende die man helemaal niet. En toch was er een gevoel dat ik iets miste.
Varekaj schreef:Een andere patiënt was palliatief en erg angstig. Hij had geen pijn door een pijnpomp. Omdat het kalm was die dag, mocht ik bij hem waken van de hoofdverpleegkundige. De hele middag heeft hij voor zover hij kon nog verteld over zijn leven, dat hij bang was maar blij was dat ik 'm gezelschap hield. Tegen de avond gaf hij aan dat zijn angst weg was, maar dat hij even wou rusten. Hij is niet meer wakker geworden en met een lach op zijn gezicht volgens de nachtverpleegster overleden. Ik ben de laatste die hij gezien heeft.
Heel diep
Varekaj schreef:Ik denk dat jij op de goede plek zit. Heel veel succes met je studie en stages.Door dat soort dingen weet ik dat ik hier op de goeie plek zit, en dat ik die studie echt kost wat kost wil afronden.
Veel succes nog met je opleiding.

Blijheid schreef:Nou Madeira_, ik word ook blij van jou
Wat een mooi topic heb je gemaakt, ik vind het heel bijzonder hoeveel invloed het op je leven heeft om 7% meer te zien en het is mooi te lezen hoe je je verwonderd over dingen die voor de meeste mensen heel gewoon zijn.

word er zooo blij van
FjordHorse schreef:Leuk aan de medemens? De vele lieve hart-onder-de-riem-stekende-berichtjes die ik hier van bokkers krijg. Leuk om, zelfs al is het maar internet, toch zoveel steun te krijgen.
Wat ik ook erg fijn vind is de dankbaarheid op de gezichten van mensen als je stopt voor hun bij een zebrapad. Vind ik altijd heel fijn om te zien, tegenwoordig stopt bijna niemand nog (in mijn regio) voor voetgangers, iedereen is altijd zo gehaast. Als jij dan wel stopt, is het fijn om die opluchting op hun gezicht te zien
)
Susyb schreef:FjordHorse schreef:Leuk aan de medemens? De vele lieve hart-onder-de-riem-stekende-berichtjes die ik hier van bokkers krijg. Leuk om, zelfs al is het maar internet, toch zoveel steun te krijgen.
Wat ik ook erg fijn vind is de dankbaarheid op de gezichten van mensen als je stopt voor hun bij een zebrapad. Vind ik altijd heel fijn om te zien, tegenwoordig stopt bijna niemand nog (in mijn regio) voor voetgangers, iedereen is altijd zo gehaast. Als jij dan wel stopt, is het fijn om die opluchting op hun gezicht te zien
Ja terwijl ze eigenlijk gewoon voorrang hebben (krom!!)
.UMayDream schreef:Vandaag was ik 3 kwartier te vroeg op het station (trein gaat op zondag maar 1 x per uur en dat vergeet ik nou áltijd)
Stopt de sneltrein, die wel op dat tijdstip ging, bij het station waar die normaal niet stopt en waar ik dus stond te wachten, want hij moest wachten op de trein van de andere kant. Ik even naar de machinist gelopen, gevraagd of ik in mocht stappen en jahoor![]()
Dat scheelde weer 3 kwartier, hulde aan de machinist!