Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MiReRe schreef:Sandalen met sokken, uggs, crocs, crocs met sokken, strings boven broeken uit, broeken met het kruis op de knieën, jongens die broeken verkeerd om dragen, jongens die broeken met het kruis op de knieën verkeerd om dragen. Leggings. Roze leggings. Oranje zonnebank kleur, mensen met leggings (roze) en een oranje zonnebank kleur, hooggeblondeerd haar, in combinatie met de vorige twee dingen, of alle voorgaande dingen.
Wat ook erg is, een plat accent van het een of het ander, Utrechts klinkt het allerdomst, als je plat Utrechts tegen me praat heb je voor mij meteen afgedaan. Of plat praat in enig ander accent, gewoon niet te doen. Erg veel spelfouten, niet om aan te zien. Bij sommige dingen twijfel ik meteen aan iemands intelligentie.
Oh, minstens net zo erg is ballerig praten met een te grote aardappel in de keel, en mannen in stijve pakken en vrouwen in mantelpakjes.
Manipulators, mensen die blijven hangen in slachtoffergedrag, mensen die overal met een flauwe grap overheen walsen, gevoelloze botteriken, slome oninspirerende mensen.
Bah bah bah.
Hahaha, eigenlijk heb ik gewoon de schurft aan 75% van de wereldbevolking. Ben niet voor niets een einzelgänger.
BertBaley schreef:MiReRe schreef:Sandalen met sokken, uggs, crocs, crocs met sokken, strings boven broeken uit, broeken met het kruis op de knieën, jongens die broeken verkeerd om dragen, jongens die broeken met het kruis op de knieën verkeerd om dragen. Leggings. Roze leggings. Oranje zonnebank kleur, mensen met leggings (roze) en een oranje zonnebank kleur, hooggeblondeerd haar, in combinatie met de vorige twee dingen, of alle voorgaande dingen.
Wat ook erg is, een plat accent van het een of het ander, Utrechts klinkt het allerdomst, als je plat Utrechts tegen me praat heb je voor mij meteen afgedaan. Of plat praat in enig ander accent, gewoon niet te doen. Erg veel spelfouten, niet om aan te zien. Bij sommige dingen twijfel ik meteen aan iemands intelligentie.
Oh, minstens net zo erg is ballerig praten met een te grote aardappel in de keel, en mannen in stijve pakken en vrouwen in mantelpakjes.
Manipulators, mensen die blijven hangen in slachtoffergedrag, mensen die overal met een flauwe grap overheen walsen, gevoelloze botteriken, slome oninspirerende mensen.
Bah bah bah.
Hahaha, eigenlijk heb ik gewoon de schurft aan 75% van de wereldbevolking. Ben niet voor niets een einzelgänger.
Zo jij hebt vast niet veel vriendinnen... jeetje
Ben het wat betreft het meeste wel met je eens trouwens.
Konstantine schreef:_Naomii_ schreef:Ouders die al rokend een kinderwagen voort duwen!![]()
Ik vind dat zoo walgelijk staan! Ik rook zelf ook hoor maar bij kindjes vind ik dat gewoon ECHT niet kunnen!
Nog erger... Duidelijk zichtbaar zwangere vrouwen met een peuk in de bek! En dan ook nog een biertje erbij...
Jannepauli schreef:Mijn hemel... wat een ergernissen! Al die mensen die vooral bezig zijn de wereld om zich heen te bekritiseren - kijken jullie net zo kritisch naar jezelf? En dan diegenen die zelfs hele lijstjes weten te produceren.. Get a life!!![]()
Ik heb maar één onverklaarbare antipathie: dat zijn ligfietsen. Banaanfietsen. Als ik zo'n persoon voorbij zie komen, borrelt er een soort van boosheid in me op. Weet niet waarom.
Traber schreef:Duitsers die in Nederland voorzichtigheidshalve maar overal net geen 50 rijden omdat ze bang zijn voor flitsers...zucht...ook daar waar je 70 of 80 mag...En ik niet inhalen mag wegens doorgetrokken streep,maar wel graag mijn kinderen op tijd op school wil hebben.(ja ik woon in grensgebied)
Die 2 of 3 minuten meer of minder hoort imo niet uit te maken.
)
)