Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:15

Zwanenburgers... :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:18

Ik krijg kriebels als iemand heel hard de gordijnen dicht trekt, zonder mee te lopen, maar gewoon "roetsj" zodat de rails er bijna afvliegt. Door het geluid wil ik diegene echt een mep verkopen haha

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:19

MiReRe schreef:
Sandalen met sokken, uggs, crocs, crocs met sokken, strings boven broeken uit, broeken met het kruis op de knieën, jongens die broeken verkeerd om dragen, jongens die broeken met het kruis op de knieën verkeerd om dragen. Leggings. Roze leggings. Oranje zonnebank kleur, mensen met leggings (roze) en een oranje zonnebank kleur, hooggeblondeerd haar, in combinatie met de vorige twee dingen, of alle voorgaande dingen.
Wat ook erg is, een plat accent van het een of het ander, Utrechts klinkt het allerdomst, als je plat Utrechts tegen me praat heb je voor mij meteen afgedaan. Of plat praat in enig ander accent, gewoon niet te doen. Erg veel spelfouten, niet om aan te zien. Bij sommige dingen twijfel ik meteen aan iemands intelligentie.
Oh, minstens net zo erg is ballerig praten met een te grote aardappel in de keel, en mannen in stijve pakken en vrouwen in mantelpakjes.
Manipulators, mensen die blijven hangen in slachtoffergedrag, mensen die overal met een flauwe grap overheen walsen, gevoelloze botteriken, slome oninspirerende mensen.
Bah bah bah.
Hahaha, eigenlijk heb ik gewoon de schurft aan 75% van de wereldbevolking. Ben niet voor niets een einzelgänger.

Zo jij hebt vast niet veel vriendinnen... jeetje _O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:20

Ik erger me aan mensen die zich aan andere mensen ergeren om onbenullige dingen.... :+

Laat iedereen lekker in z'n waarde! :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:45

Die teva schoenen... dat zo'n lelijk schoenenmerk zoveel op mijn nickname lijkt maakt gewoon bijna dat ik mijn naam wil veranderen en een papieren zak over mijn hoofd wil trekken.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:51

Ouders die al rokend een kinderwagen voort duwen! _-:(
Ik vind dat zoo walgelijk staan! Ik rook zelf ook hoor maar bij kindjes vind ik dat gewoon ECHT niet kunnen!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:57

Ik heb er een hekel aan als mensen net koffie hebben gedroken, dat stinkt zo. Of als ze een sigaret op hebben bah .

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:03

_Naomii_ schreef:
Ik vind dat zoo walgelijk staan! Ik rook zelf ook hoor maar bij kindjes vind ik dat gewoon ECHT niet kunnen!

Nog erger... Duidelijk zichtbaar zwangere vrouwen met een peuk in de bek! En dan ook nog een biertje erbij... :n

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:06

BertBaley schreef:
MiReRe schreef:
Sandalen met sokken, uggs, crocs, crocs met sokken, strings boven broeken uit, broeken met het kruis op de knieën, jongens die broeken verkeerd om dragen, jongens die broeken met het kruis op de knieën verkeerd om dragen. Leggings. Roze leggings. Oranje zonnebank kleur, mensen met leggings (roze) en een oranje zonnebank kleur, hooggeblondeerd haar, in combinatie met de vorige twee dingen, of alle voorgaande dingen.
Wat ook erg is, een plat accent van het een of het ander, Utrechts klinkt het allerdomst, als je plat Utrechts tegen me praat heb je voor mij meteen afgedaan. Of plat praat in enig ander accent, gewoon niet te doen. Erg veel spelfouten, niet om aan te zien. Bij sommige dingen twijfel ik meteen aan iemands intelligentie.
Oh, minstens net zo erg is ballerig praten met een te grote aardappel in de keel, en mannen in stijve pakken en vrouwen in mantelpakjes.
Manipulators, mensen die blijven hangen in slachtoffergedrag, mensen die overal met een flauwe grap overheen walsen, gevoelloze botteriken, slome oninspirerende mensen.
Bah bah bah.
Hahaha, eigenlijk heb ik gewoon de schurft aan 75% van de wereldbevolking. Ben niet voor niets een einzelgänger.

Zo jij hebt vast niet veel vriendinnen... jeetje _O-

Hahaha :') Ben het wat betreft het meeste wel met je eens trouwens.

En zwangere vrouwen die roken idd.. :n

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:15

Duitsers die in Nederland voorzichtigheidshalve maar overal net geen 50 rijden omdat ze bang zijn voor flitsers...zucht...ook daar waar je 70 of 80 mag...En ik niet inhalen mag wegens doorgetrokken streep,maar wel graag mijn kinderen op tijd op school wil hebben.(ja ik woon in grensgebied)

Mensen in het verkeer die bijna stilstaand door de bocht moeten als ze afslaan..... -O-

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:17

Konstantine schreef:
_Naomii_ schreef:

Nog erger... Duidelijk zichtbaar zwangere vrouwen met een peuk in de bek! En dan ook nog een biertje erbij... :n

Ohh dan ben ik gewoon in staat die peuk uit je bakkes te trekken! dat maakt me razend!

Lees wel eens op fb van mensen die ik ken die jong moeder worden, stoppen met roken dat wil echt niet lukken! Dan denk ik Tsja denk maar lekker aan je zelf en niet aan het welzijn van je kind! Op de dag dat ik er ooit achter kom dat ik zwanger ben raak ik geen peuk meer aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:19

Jannepauli schreef:
Mijn hemel... wat een ergernissen! Al die mensen die vooral bezig zijn de wereld om zich heen te bekritiseren - kijken jullie net zo kritisch naar jezelf? En dan diegenen die zelfs hele lijstjes weten te produceren.. Get a life!! :(:)

Ik heb maar één onverklaarbare antipathie: dat zijn ligfietsen. Banaanfietsen. Als ik zo'n persoon voorbij zie komen, borrelt er een soort van boosheid in me op. Weet niet waarom. _O-

Waar ik echt een hekel heb zijn mensen die alles serieus nemen en die een dikke knipoogpost dus ook serieus nemen. :')

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:23

Ik erger me aan kopieer-gedrag. Mensen die pronken met de veren van een ander. Arrogantie/je beter voelen dan een ander. Achterbaksheid. Ten koste van/over de rug van een ander dingen doen om er zelf beter van te worden. Liegen.

Wees gewoon jezelf, dat is namelijk het makkelijkst!

050206051012

Een Limburgs accent vind ik vreselijk, krijg ik echt de 'rrrrr' van in m'n buik. En een wenkbrauw piercing bij jongens.

Mijn vriend kan er niet tegen als iemand in zijn omgeving een appel eet, hij krijgt kippenvel van dat geluid. Hij staat dus ook op om een stukje te lopen als iemand een appel pakt.

Brainfail

Mensen die zichzelf geweldig vinden en zichzelf en/of paard/pony altijd in het zonnetje wil zetten. -:(-
Of mensen die echt alles maar dan ook echt alles doen/zeggen om aandacht te krijgen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:24

Jeetjr wat een dingen komen hier voorbij.

Waar ik echt de kriebels van krijg, zijn mannen (of jongens) met kleine krulletjes, ook sommige vrouwen. Vreselijk vind ik t, soms zie ik er 1 in de trein en dan betrap ik mezelf er wel eens op dat ik gewoon vol afgunst zit te staren. Heel erg :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:24

jongetjes die hun petjes veel te hoog op hun hoofd hebben staan :r

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:26

Traber schreef:
Duitsers die in Nederland voorzichtigheidshalve maar overal net geen 50 rijden omdat ze bang zijn voor flitsers...zucht...ook daar waar je 70 of 80 mag...En ik niet inhalen mag wegens doorgetrokken streep,maar wel graag mijn kinderen op tijd op school wil hebben.(ja ik woon in grensgebied)

Als jij al in de stress zit omdat mensen 50 rijden dan ga jij te laat van huis weg ;) Die 2 of 3 minuten meer of minder hoort imo niet uit te maken.

Maar wat ergeren mensen zich aan dingen die nergens op slaan. En ja, daar kan ik mij dan weer rot om ergeren.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:28

- timberland schoenen zowel vrouw als man..
- jongens/mannen waarmee je date die over sex praten ook in een relatie vind ik dat niks! bah hou je fantasieën maar lekker voor je. (een grapje met vrienden/vriendinnen moet kunnen :') )
- babies en kleine kinderen
- mensen die liegen terwijl je het weet
- mensen die hun hele relatie op facebook leven. als je van iemand houd of diegene lief vind zeg dat lekker face to face tegen elkaar.
- whatsapp. omdat mensen vaak je bericht lezen en vervolgens sloom of niet reageren

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:34

Ik erger me aan hoe mijn broer niest :')
Is lekker luid, met veel snot en speeksel. Hou erna altijd ff mijn adem in xD

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:43

Ik heb antipathie tegen mensen die met hun hielen op de trappers van hun fiets steunen ipv de bal van hun voet of hun tenen... :=
Heel gek maar ik vind het echt zo vreselijk :o ziet er ook helemaal niet uit als je ze bezig ziet, bah :')

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:46

Mannen met ribbroeken, bah.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:48

Mensen met Nickelson jassen of andere jassen met bontkraag.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:51

oh en mensen die te laat komen bij de film in de bioscoop...
Argh, vreselijk, die films beginnen (in belgië toch) al irritant standaard een kwartier later als op de planning staat en nog slagen mensen erin te laat te komen en storen alle andere mensen bij hun entree, bah.

(lucht wel op om zo eens een beetje je irritaties neer te zetten :D )

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:54

Puisterige petjes in getunde auto's met een bruluitlaat eronder.
Mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Mensen met teveel make-up
Mensen die liegen
Mensen die nooit eens blij zijn met wat ze hebben.