Zo ik heb net bij een garage sale een legerbroek gekocht (een échte survival broek zegmaar) en die ga ik verknippen tot nieuwe tas! Ik zal het resultaat zeker hier posten! (Als het tenminste niet uitloopt een grote mislukking )
Die site is echt gaaf idd. ^^ Dat pauwenkostuum, superstoer!
Nies_
Geplaatst: 28-04-13 09:00
Ik heb het topic doorgelezen (lees: foto's gekeken) en er komen hele leuke dingen voorbij! Enige wat ik ooit gedaan heb is koord op mn wedstrijddekje, al was dat een hels karwei voor de vingers Heb nu zilvere leerverf in bestelling staan en daar ga ik mijn laarzen met een grote kras erop mee toetakelen. Ben benieuwd..
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 28-04-13 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit zijn mijn laatste creaties, helaas geen mooie foto's. Ik ben nu aan het nadenken over het spuiten van mijn bloempotten alleen ik ben bang dat ik dan de randen aan de boven en onderkant niet goed mee krijg. Heeft iemand daar tips voor?
minikatje
Geplaatst: 29-04-13 21:50
heb ook het shirt van paardenbloem gemaakt, alleen dan met bloemen. hij is leuk! dankjewel voor het delen van de link
hartjes en kastje zijn niet echt mij smaak. als je nu eerst de bovenkant spuit en wacht tot het droog is, en daarna pas de rest?
Ik heb laatst witte schoentjes onder handen genomen met textielmarkers en ben zelf best tevreden met het resultaat. Zal even een foto posten wanneer ik ze weer bij me heb. Ben nu bij mn ouders en de schoentjes staan op mn kamer