Francis schreef:OOh, da's een leuk idee, zo'n Rookie party. Toch... krijg je dan niet júist dat zwart niet met wit wil dansen? Zonder verschillende kleding weet je niet precies hoe goed iemand is en stap je misschien sneller op iemand af en zal een gevorderde sneller ja zeggen. Eenmaal op de vloer merken ze vaak toch wel wat je wel en niet kunt maar dan ben je wel al aan't dansen... Maar 't idee is leuk.
Tot 01.00u mag zwart niet met zwart dansen. Ze begonnen met een bachata workshop door Marlon, die geeft zo leuk les. Na 2 pasjes "SWITCH" en sta je al bij de volgende danspartner. Na een uur workshop heb je de halve zaal al gehad en stap je veel makkelijker op iemand af.
Plus dat er bakken met rozen staan, vraag je als vrouw een man, mag hij je daarna een roos aanbieden.
Natuurlijk met vriendinnen onderling "wie gaat er met de meeste rozen naar huis" en heb je nog een week een leuke bos rozen staan 
Volgend jaar is er elke maand zo een rookie party, in Goirle, echt een aanrader.
Ik had toen 5 lessen salsa gehad, en heb de hele avond gedanst.
Had zelf ook zoiets van ik ga dit nooit leren, maar afgelopen zaterdag een hoop complimenten dat ik meer dans dan salsa 1, maar als vrouw is dat ook makkelijker, gewoon braaf volgen en je pasjes blijven doen