Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
)
Francis schreef:OOh, da's een leuk idee, zo'n Rookie party. Toch... krijg je dan niet júist dat zwart niet met wit wil dansen? Zonder verschillende kleding weet je niet precies hoe goed iemand is en stap je misschien sneller op iemand af en zal een gevorderde sneller ja zeggen. Eenmaal op de vloer merken ze vaak toch wel wat je wel en niet kunt maar dan ben je wel al aan't dansen... Maar 't idee is leuk.

Ik hoop dat ik morgenavond nog kan aanmelden, dan weet ik pas of ik een danspartner heb voor de workshop.
Ik vind het op facebook een beetje gek staan over die workshop... Is aanwezig zetten bi het evenement genoeg of niet aangezien dit er staat: LET OP: voor de workshop is beperkt plaats. Geef aan via dit evenement dat je aanwezig bent. De volgorde van aanmeldingen is daarbij bepalend. .. Ik zie wel. Ik zorg gewoon dat ik er om 21 uur heb en misschien heb ik geluk aangezien ik niet naar een man gezocht heb
Geldt andersom ook he
de workshop door Brian en Mechteld was zo druk dat niet iedereen mee kon doen! Verder was het ook echt een super leuk en druk! De dansvloeren puilde echt ui!!
) en vooral veel plezier gehad. 
), ook lekker social, fijn sfeertje!