lizy29 schreef:Law AF er staat geen 18+ in de titel he
eeeuuuuhh, zit in het verkeerde topic te posten??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nee dat is niet helemaal hoe het gegaan is. Maar hier dus even tijdelijk geen relatieastma
) dus we zitten hier nog wel even... het moest wel helemaal anders ingericht worden en ik moest maar meehelpen zodat het ook een beetje mijn huisje werd...
hij mocht niet doodgaan!)
ik ben er over heengegroeid denk ik
WilmaBoy schreef:Fiebie schreef:Oh tijdens een ruzie.... hmm.....
Ik zal hem eens uitdagen![]()
De momenten blijven, maar nog steeds niks gezegd....![]()
Het lijkt wel alsof hij het erom doet.....
Ik heb weer een glaasje versgeperst sap op bed gekregen vanmorgen, daarna een ontbijtje, kopje koffie....![]()
Meneer hoeft er helemaal niet uit, maar gaat voor mij zijn bed uit om ontbijt te maken.
Als dat geen liefde is, dan weet ik het ook niet meer
hij wil gewoon seks Kirs...
Ole!! Dus nu appen we wat af en af en toe is het op het randje van "fatsoenlijk stout" maar lukt het nog niet echt om concreet een datum te prikken... Maar is het wel erg gezellig tot nu toe en hebben grappige gesprekken en is blij met mijn berichtjes!
En zijn we allebei een beetje verbaasd dat het zo best leuk belt en appt op basis van in totaal misschien 15 seconden elkaar zien! We wonen niet heel ver van elkaar dus ook nog handig!
Niet hij. 
Maar ik weet dus niet of jullie dat zo gebruiken/er een variant op hebben.

) lang zo voelt... Fiebie schreef:Hoi![]()
Kleine update......
Het hoge woord is er uit..... bijna 5 maanden na start topic
Van zijn kant.![]()
Ik was verbouwereerd, mijn telefoon flikkerde uit mijn klauwen en ik heb 5 minuten lang naar mijn schermpje zitten staren met openstaande oceaansluizen.
Want jawel, de eerste keer kwam het er per app uit![]()
Maar goed, ik heb uiteraard nog niks terug gezegd.....![]()
Dus ik moet even wat verzinnen om hem morgen te laten weten dat ik ook van hem hou![]()
(suggesties zijn welkom)