Het voorkomen van relatieastma

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:16

lizy29 schreef:
Law AF er staat geen 18+ in de titel he :Y)

eeeuuuuhh, zit in het verkeerde topic te posten?? *\o/*

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:18

WilmaBoy schreef:
lizy29 schreef:
Law AF er staat geen 18+ in de titel he :Y)

eeeuuuuhh, zit in het verkeerde topic te posten?? *\o/*

Nee....maar seks benoemen is 18+ he. Onder de 18 schijnt het illegaal te zijn :j

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 16:19

WilmaBoy schreef:
Fiebie schreef:
~Nespresso.... What else....

Nee geen idee? O:)

schweppes...
zolang de woorden er niet zijn uitgekomen, ga dan maar voor rondje 1-10.. trust me :list:

? Ik snap geen kont van wat je zegt :')

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:21

Fiebie schreef:
WilmaBoy schreef:
schweppes...
zolang de woorden er niet zijn uitgekomen, ga dan maar voor rondje 1-10.. trust me :list:

? Ik snap geen kont van wat je zegt :')

wrong h.. omdraaien dan!!

Fiebie

Re: Het voorkomen van relatieastma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 16:21

Law, praat eens normaal NL of fatsoenlijk verstaanbaar BE, want ik snap het niet :o?

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 20:48

Hebben we al statusupdates van onze astmatische bokkers/aanhangsels? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:22

Mijn vriend heeft besloten dat het hem even te veel werd en wilt me eigenlijk voorlopig even niet meer spreken :+ Nee dat is niet helemaal hoe het gegaan is. Maar hier dus even tijdelijk geen relatieastma :Y)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:25

Ik denk bij tijdelijke breaks altijd dat het gewoon uit is :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 21:26

Dat is minder :(:)

Ik heb gisteren ook een bitchfight gehad.... O:)
Verkeerde opvatting, uit zijn verband getrokken... Ik maakte daarna een lelijke opmerking en toen gooide hij zijn telefoon uit.
-O-

Vervolgens een explosie aan zakdoekjes naast mijn bed....
Janken als een klein kind om zijn tuttel en godzijdank belde hij 20 minuten later op.... :')

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:31

Ik heb mijn date net ook even gezegd dat ik helemaal klaar met hem ben.
Elke keer kon hij niet en dat soort dingen
En toen hij zei dat het niet aan mij lag maar aan hem was het bij mij echt zooooooo klaar..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:33

Die van mij zou zeggen "Het ligt aan jou, niet aan mij.." :')

Ik heb nu een anti-relatieastma iemand.... de 2e keer dat ik met hem afsprak was het al "neem al je spulletjes maar mee voor in de badkamer hier, hoef je minder mee te sjouwen elke keer... Ik moet wel zeggen dat dat het best helpt tegen relatie-astma... gewoon iemand die zoiets heeft van "we gaan ervoor"...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 21:37

Ik heb gewoon mijn tandenborstel laten liggen de eerste keer :Y)
Heeeeeeeeeeeeel subtiel.

Ach inmiddels zijn we weer ff verder, ligt er wel eens wat van mij bij hem...
Heeft hij van de week toch zomaar (oke, hij was lichtelijk aangeschoten) een huis laten zien op funda.... <3
Konden we het helemaal naar onze smaak inrichten.... :wow:

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:40

Ik kreeg een van de eerste dates ook al te horen dat ie daarna na die en die wijk wilde verhuizen later (hij heeft dit huisje pas 2 jaar ofzo :')) dus we zitten hier nog wel even... het moest wel helemaal anders ingericht worden en ik moest maar meehelpen zodat het ook een beetje mijn huisje werd...

En met zijn klaplong, toen ie dacht dat het zijn hart was (dat was trouwens echt niet grappig) ging ie afscheid nemen en zijn mams bellen dat ik het huisje moest krijgen en voor de konijntjes moest zorgen en dat zij ook op mij moesten letten als hij er niet meer was.... (achteraf was het heel lief.. op dat moment kon ik hem wel slaan dat ie dat soort dingen aan het zeggen was :+ hij mocht niet doodgaan!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:44

Dat vind ik inderdaad dan wel weer heel lief ja <3

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:47

En ik wilde op dat moment niet eens gillend wegrennen :') ik ben er over heengegroeid denk ik :D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:47

WilmaBoy schreef:
Fiebie schreef:
Oh tijdens een ruzie.... hmm.....
Ik zal hem eens uitdagen :D

De momenten blijven, maar nog steeds niks gezegd.... :Y)
Het lijkt wel alsof hij het erom doet.....

Ik heb weer een glaasje versgeperst sap op bed gekregen vanmorgen, daarna een ontbijtje, kopje koffie.... <3
Meneer hoeft er helemaal niet uit, maar gaat voor mij zijn bed uit om ontbijt te maken.
Als dat geen liefde is, dan weet ik het ook niet meer :+:

hij wil gewoon seks Kirs...

man..... :')

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 11:36

Pfff ja... ik heb een leuke jongen gespot op mijn werk (is vrij zeldzaam het is een damesmodezaak, dus wat er komt is getrouwd, bijna getrouwd of oud of jong...) een fotograaf die foto's maakte van mijn baas en bazin...Toen ik binnenkwam zag ik hem al toen ik de trap opliep en keken we elkaar al een tikkeltje te lang aan. Ik was die maandag te vroeg op mijn werk omdat ik rechtstreeks uit Groningen kwam en brak door een te intensief repetitieweekeind met een Studentenorkest, te veel bier, te veel geluid en te weinig slaap je kent het wel... Hij liep naar beneden en ik haalde de deur van het slot voor hem en hield de deur open. En we keken elkaar echt TE lang aan, door mijn complete brakheid kon ik echt niets zinnigs uit mijn mond krijgen behalve "alsjeblieft en tot ziens" :')

Dus ik aan de PR collega vragen wie die leuke krullenbol nou was. Kreeg wel een naam maar dat was de hoofdredacteur van dat tijdschrift.. Schoot dus nog geen ene poep op... Na wat googelen en op afbeeldingen gezocht met de naam die ik vermoedde kwam de juiste krullenbol eruit rollen!

Immer handige facebook geraadpleegd en na een halfuur wikken weken en schaven aan die 3 regels die ik had neergepend maar op verzenden geklikt! Na een paar dagen, ik had de hoop al opgegeven.... Kreeg ik een reactie terug dat hij het moment herinnerde en we elkaar wel lang aankeken en laat wegkeken en maar een drankje moesten doen met zijn nummer!! *\o/* Ole!! Dus nu appen we wat af en af en toe is het op het randje van "fatsoenlijk stout" maar lukt het nog niet echt om concreet een datum te prikken... Maar is het wel erg gezellig tot nu toe en hebben grappige gesprekken en is blij met mijn berichtjes! :) En zijn we allebei een beetje verbaasd dat het zo best leuk belt en appt op basis van in totaal misschien 15 seconden elkaar zien! We wonen niet heel ver van elkaar dus ook nog handig!

Ik heb nu meer dan een jaar geen relatie gehad en totaal geen behoefte gehad om rond te scharrelen. Heb weleens gezoend met iemand in de kroeg maar dat was't ook niet echt... En ik vind het schijteng... Ik wil eigenlijk helemaal niet verliefd worden of gebonden zijn maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar dit exemplaar! Ik krijg nu al astma.... :')

HELP! _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 12:45

Relatie-astma was met huidig vriendje ook een "probleem" en nu soms nog terwijl we op trouwen staan. Maar omdat IK bindingsangst heb. _O- Niet hij. :')
Tip voor degene die nog in die "twilight zone" zitten. Ik heb op een gegeven moment (al bedenk ik me nu, dat dat best een vlaams "iets" kan zijn en dat jullie dat zo misschien helemaal niet gebruiken..) gezegd van "ik zie je graag" (een soort vlaamse, iets intiemere versie van "ik mag je graag" ). Dat was niet meteen "ik houd van je" en toch duidelijk dat ik hem leuk vond. :) Maar ik weet dus niet of jullie dat zo gebruiken/er een variant op hebben.

En op een gegeven moment zei hij dat ie van me hield toen we samen buiten stonden en hij me een zoen op mijn hoofd gaf en toen fluisterde ie het in mijn oor (hij stond achter me en had zijn armen rond me) en nu komt het er regelmatig uit, de ene keer al wat speelser/sarcastischer dan de andere. :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 13:39

Oooh jullie maken echt mijn dag weer oed. Heerlijk om dit te lezen.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 15:29

Ayasha, dat is een droomscenario zoals jij het omschrijft.... <3
Ik hoop dat die dag ooit gaat komen....
Maar zal nog wel ff duren gok ik.... _O-

We hebben het over huizen, kinderen, toekomst.... Maar ''ik hou van je'' is een big deal hoor :+

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 11:17

Hoi :o

Kleine update......
Het hoge woord is er uit..... bijna 5 maanden na start topic :+

Van zijn kant. :')
Ik was verbouwereerd, mijn telefoon flikkerde uit mijn klauwen en ik heb 5 minuten lang naar mijn schermpje zitten staren met openstaande oceaansluizen.
Want jawel, de eerste keer kwam het er per app uit :o

Maar goed, ik heb uiteraard nog niks terug gezegd..... :D
Dus ik moet even wat verzinnen om hem morgen te laten weten dat ik ook van hem hou 8-)
(suggesties zijn welkom)

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:23

Waarom heb je het niet terug gezegd? Als je het al 5 maanden ( :') ) lang zo voelt...

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:24

Fiebie schreef:
Hoi :o

Kleine update......
Het hoge woord is er uit..... bijna 5 maanden na start topic :+

Van zijn kant. :')
Ik was verbouwereerd, mijn telefoon flikkerde uit mijn klauwen en ik heb 5 minuten lang naar mijn schermpje zitten staren met openstaande oceaansluizen.
Want jawel, de eerste keer kwam het er per app uit :o

Maar goed, ik heb uiteraard nog niks terug gezegd..... :D
Dus ik moet even wat verzinnen om hem morgen te laten weten dat ik ook van hem hou 8-)
(suggesties zijn welkom)

wat dacht je van gewoon:

'schat, ik zie je graag en besef dat ik van je begin te houden'

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:28

Desnoods een sms'je met "Het spijt me dat ik het via sms doe maar ik ben zo'n sociaal gestoorde idioot die via sms wil laten weten dat ze ook van jou houdt..."

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:55

gewoon terug appen...."schat, ik hou ook van jou"

Niet zo moeilijk over doen. Hij heeft zijn nek uitgestoken nu moet jij niet gelijk achterlijk gaan doen en subtiel willen zijn. Hij weet allang dat jij dat toch niet bent.