Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:53

doemaar schreef:
hey mannen mogen hier niet mee lezen!! :')

Hoe moeten we het anders leren -O-

doemaar

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:58

aah jaa das ook een punt :P als je er maar van leer dan!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:58

doemaar schreef:

Deal, ik zit met ben en notitieblok op de bank, ben druk aan het schrijven :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:00

hahaha _O- we zijn het niet gewent, dat julie willen leren :Y)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:02

Gianti schreef:

Hij doet ook maar alsof hoor :Y)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:03

Ailill schreef:
Fiebie schreef:
Ik zei man..... 8-)

:+
:*

I knew you'd say this, cheeky bitch*

* A female who is cunning and very direct. She will say things in a manner that could sometimes be considered rude, but can fluff them up to make them look not so rough. Bold, sassy, prissy and a total flirt.

O:)

HeusT niet...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:04

Fiebie schreef:
Gianti schreef:

Hij doet ook maar alsof hoor :Y)

Ik ben zeeer goed gelovig :)) O:)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:04

Gianti schreef:
zo herkenbaar, die onzekerheid (vooral het feit dat ik 17 ben en nog nooit een vriendje heb gehad helpt niet mee _O- )

En toch he.... merk ik aan mijn (vrijgezelle <<) ) broertje van 22, dat hij toch eerder zal vallen voor een meid die zekerheid uitstraalt, niet terug getrokken is, mee gaat met de flow en gewoon lekker zichzelf is... :j

Kop op hoor, je staat nog aan het begin van je leven! *\%/* ( zei Oma }:0 -:) B-) )

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:09

Ailill schreef:
doemaar schreef:

Deal, ik zit met ben en notitieblok op de bank, ben druk aan het schrijven :j

Geloof ik niet!!
Je krijgt van de week en overhoring!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:15

Ailill schreef:
doemaar schreef:
hey mannen mogen hier niet mee lezen!! :')

Hoe moeten we het anders leren -O-

Jullie leren het nooit ~~}>

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:17

Mannen zeggen ja, doen altijd nee..
Meest onbegrijpelijke wezen hier op aarde vind ik de man! (kan alleen niet zonder ze haha)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:19

Nou volgens mij vallen de meeste mannen wel op een zeker meisje zo lang ze niet arrogant gaan doen:) ... En onzeker wilt niet altijd zeggen dat je verlegen en terug getrokken ben. Buitenstaanders zouden van mij echt niet zeggen dat ik onzeker ben.. Ik ga mezelf echt niet verstoppen en ben gewoon spontaan en kan ook gewoon leuk met mannen opschieten... Sommige denken zelfs dat ik arrogant ben want kan echt bitchie kijken en ik laat zeker ook niet het kaas van mijn brood eten :o ...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:19

Fiebie schreef:
Gianti schreef:
zo herkenbaar, die onzekerheid (vooral het feit dat ik 17 ben en nog nooit een vriendje heb gehad helpt niet mee _O- )

En toch he.... merk ik aan mijn (vrijgezelle <<) ) broertje van 22, dat hij toch eerder zal vallen voor een meid die zekerheid uitstraalt, niet terug getrokken is, mee gaat met de flow en gewoon lekker zichzelf is... :j

Kop op hoor, je staat nog aan het begin van je leven! *\%/* ( zei Oma }:0 -:) B-) )

hahaha _O- helaas makkelijker gezegt dan gedaan (of ik moet de hele tijd met een camera om mijn nek lopen (dan ben ik een heeeeeel stuk zekerder)). heb helaas zo'n 4 jaar verspilt met de "verkeerde" vrienden, in de vorm van mij uitlachen als ik wat zij, continu grapjes maken om mijn uiterlijk. Merk dat dat enorm erin gehakt heb, durf bijvoorbeeld echt niet aan te gevn wat mijn smaak is

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:24

doemaar schreef:
Nou volgens mij vallen de meeste mannen wel op een zeker meisje zo lang ze niet arrogant gaan doen:) ... En onzeker wilt niet altijd zeggen dat je verlegen en terug getrokken ben. Buitenstaanders zouden van mij echt niet zeggen dat ik onzeker ben.. Ik ga mezelf echt niet verstoppen en ben gewoon spontaan en kan ook gewoon leuk met mannen opschieten... Sommige denken zelfs dat ik arrogant ben want kan echt bitchie kijken en ik laat zeker ook niet het kaas van mijn brood eten :o ...

Klopt.... :o

Ik denk dat 99% van de mensen om mij heen denken dat ik de wereld aan kan en de laatste op deze aardkloot zou zijn die last heeft van onzeker zijn. :Y)
Maar ik ben alles behalve verlegen of terug getrokken..... :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:27

diep van binnen ben ik ook spontaan, maar omdat ik gewoon zo vaak vreemd aangekeken ben, toen ik iets zei, zeg ik nu zeer weinig :o

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:29

doemaar schreef:
_Naomii_ schreef:
Mannen zijn jagers! Als mannen je op een makkelijke manier kunnen krijgen, wordt het al gauw weer saai voor ze en laten ze je alweer gauw vallen. Ik vind dat altijd aardig moeilijk want dan denk ik ja misschien is deze man wel anders ofzo haha..

Ik vind zowiezo dat je als vrouw niet te snel in zee moet gaan met een man (als je hem echt leuk denk te gaan vinden) als je makkelijk over komt dan denken ze al snel dat je een makkelijke sloerie bent.. Ik ben zelf niet de makkelijkste als ik iemand leuk vind... Als ik zeker weet dat het goed voelt en durf toe te geven dan laat ik mijn verliefdheid zeker wel merken.

Dit is eigenlijk zo typerend :P Jullie hebben het continu over hoe mannen zouden zijn en wat zij van je zouden vinden als je je op een bepaalde manier gedraagt. Boeiend! :D Denk toch niet zoveel na over hoe je overkomt en wat een ander van jou zou verlangen, maar doe gewoon hoe jij het spel leuk vindt. Als het dan klikt, dan klikt het en anders bega je iig niet de fout een relatie in te gaan die je alleen maar onzeker zou maken.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:32

doemaar schreef:

Oh nee zeker niet hoor! ik ben ook zeker niet op me bekkie gevallen zeg maar! Ik kan wel goed zeggen wat ik denk en voel..
En als iets me niet aan staat kan ik dat ook wel vertellen.. arrogantie? Nee heb al heel lang niet meer gehoord dat ik arrogant ben haha.. Vroegahh was ik dat wel, dan kon ik iemand echt een blik geven met wat moet je? Ik was nooit echt een vriendinnen meisje en in me puberteid kon ik ook aardig arrogant overkomen op mensen hihi :=
Ik heb meer vrienden als vriendinnen Dus wat dat betreft kan ik ook wel weer goed met mannen overweg..

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:36

Jaa ik ook hoor Naomii ik voel me meer op mijn gemak met mannelijke vrienden dan vrouwen...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:37

jaloerss _O- geven jullie cursus O:)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:38

Fiebie woon jij net als je broertje in Culemborg?

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:38

Haha Vind ik toch best apart, als je er een beetje diep op na gaat denken.
Ik ben onzeker maar trek toch heel veel met jongens op en ik weet best dat ik er mag zijn..
Soms klinkt het allemaal zo makkelijk en is iets zo makkelijk gezegd. Maar om iets naar je neer te leggen zo moeilijk gedaan..

*vraagt zich af waarom ze ooit als vrouw geboren is*

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:39

ooh is dat je broertje fiebie? ............. 8)7

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:40

Gianti ik denk dat het voor jou anders ligt je onzekerheid. Als vrienden stom over je doen en je uit lachen dan kan dat best wel raken.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:43

Haha nou Naomii ik denk dat het komt omdat mannen toch wat minder hard zijn zoals vrouwen... Bij vrouwen krijg je sneller geroddel, jaloezie en afgunst.. En sneller dat bitchen naar elkaar.. Mannen zijn gewoon relaxter.. Nadeel met mannen vriendschappen dat ze 9 van de 10 x verliefd worden *zucht* haha

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:46

doemaar schreef:
Haha nou Naomii ik denk dat het komt omdat mannen toch wat minder hard zijn zoals vrouwen... Bij vrouwen krijg je sneller geroddel, jaloezie en afgunst.. En sneller dat bitchen naar elkaar.. Mannen zijn gewoon relaxter.. Nadeel met mannen vriendschappen dat ze 9 van de 10 x verliefd worden *zucht* haha

Ja of niet eens verliefd worden maar alleen de tieten van je lichaam af zitten te kijken en er wel even van uit gaan dat je wel een keer regelen.. Dat is toch zo jammer van mannen -O-

Moet zeggen nu ik wat 'ouder' ben ik wel beter met meiden om kan gaan en nu toch wel wat leuke vriendinnen heb.