doemaar schreef:hey mannen mogen hier niet mee lezen!!
Hoe moeten we het anders leren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
als je er maar van leer dan! Ailill schreef:Fiebie schreef:Ik zei man.....![]()
![]()
I knew you'd say this, cheeky bitch*
* A female who is cunning and very direct. She will say things in a manner that could sometimes be considered rude, but can fluff them up to make them look not so rough. Bold, sassy, prissy and a total flirt.
Gianti schreef:zo herkenbaar, die onzekerheid (vooral het feit dat ik 17 ben en nog nooit een vriendje heb gehad helpt niet mee)
) broertje van 22, dat hij toch eerder zal vallen voor een meid die zekerheid uitstraalt, niet terug getrokken is, mee gaat met de flow en gewoon lekker zichzelf is...
( zei Oma
)
... Fiebie schreef:Gianti schreef:zo herkenbaar, die onzekerheid (vooral het feit dat ik 17 ben en nog nooit een vriendje heb gehad helpt niet mee)
En toch he.... merk ik aan mijn (vrijgezelle) broertje van 22, dat hij toch eerder zal vallen voor een meid die zekerheid uitstraalt, niet terug getrokken is, mee gaat met de flow en gewoon lekker zichzelf is...
![]()
Kop op hoor, je staat nog aan het begin van je leven!( zei Oma
![]()
![]()
)
helaas makkelijker gezegt dan gedaan (of ik moet de hele tijd met een camera om mijn nek lopen (dan ben ik een heeeeeel stuk zekerder)). heb helaas zo'n 4 jaar verspilt met de "verkeerde" vrienden, in de vorm van mij uitlachen als ik wat zij, continu grapjes maken om mijn uiterlijk. Merk dat dat enorm erin gehakt heb, durf bijvoorbeeld echt niet aan te gevn wat mijn smaak is doemaar schreef:Nou volgens mij vallen de meeste mannen wel op een zeker meisje zo lang ze niet arrogant gaan doen:) ... En onzeker wilt niet altijd zeggen dat je verlegen en terug getrokken ben. Buitenstaanders zouden van mij echt niet zeggen dat ik onzeker ben.. Ik ga mezelf echt niet verstoppen en ben gewoon spontaan en kan ook gewoon leuk met mannen opschieten... Sommige denken zelfs dat ik arrogant ben want kan echt bitchie kijken en ik laat zeker ook niet het kaas van mijn brood eten...
doemaar schreef:_Naomii_ schreef:Mannen zijn jagers! Als mannen je op een makkelijke manier kunnen krijgen, wordt het al gauw weer saai voor ze en laten ze je alweer gauw vallen. Ik vind dat altijd aardig moeilijk want dan denk ik ja misschien is deze man wel anders ofzo haha..
Ik vind zowiezo dat je als vrouw niet te snel in zee moet gaan met een man (als je hem echt leuk denk te gaan vinden) als je makkelijk over komt dan denken ze al snel dat je een makkelijke sloerie bent.. Ik ben zelf niet de makkelijkste als ik iemand leuk vind... Als ik zeker weet dat het goed voelt en durf toe te geven dan laat ik mijn verliefdheid zeker wel merken.
Jullie hebben het continu over hoe mannen zouden zijn en wat zij van je zouden vinden als je je op een bepaalde manier gedraagt. Boeiend!
Denk toch niet zoveel na over hoe je overkomt en wat een ander van jou zou verlangen, maar doe gewoon hoe jij het spel leuk vindt. Als het dan klikt, dan klikt het en anders bega je iig niet de fout een relatie in te gaan die je alleen maar onzeker zou maken. doemaar schreef:Nou volgens mij vallen de meeste mannen wel op een zeker meisje zo lang ze niet arrogant gaan doen:) ... En onzeker wilt niet altijd zeggen dat je verlegen en terug getrokken ben. Buitenstaanders zouden van mij echt niet zeggen dat ik onzeker ben.. Ik ga mezelf echt niet verstoppen en ben gewoon spontaan en kan ook gewoon leuk met mannen opschieten... Sommige denken zelfs dat ik arrogant ben want kan echt bitchie kijken en ik laat zeker ook niet het kaas van mijn brood eten...
geven jullie cursus
doemaar schreef:Haha nou Naomii ik denk dat het komt omdat mannen toch wat minder hard zijn zoals vrouwen... Bij vrouwen krijg je sneller geroddel, jaloezie en afgunst.. En sneller dat bitchen naar elkaar.. Mannen zijn gewoon relaxter.. Nadeel met mannen vriendschappen dat ze 9 van de 10 x verliefd worden *zucht* haha