Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ben blij met mijn voornaam....
Heb een voor en achternaam die iedereen steevast fout schrijft en die ik steeds moet spellen en mijn toekomstige gaat het er niet beter op maken.Het zal me een zorg zijn.
Fiffill schreef:Ayasha schreef:Ben blij met mijn voornaam....
Heb een voor en achternaam die iedereen steevast fout schrijft en die ik steeds moet spellen en mijn toekomstige gaat het er niet beter op maken.Het zal me een zorg zijn.
Dat heb ik ook, niet dat ik van plan ben te trouwen maar mocht ik zijn naam ook aannemen dan bestaat mijn achternaam uit 28 letters (spaties niet meegeteld), en ik heb nu op de meeste papieren al moeite het erop te passenlaat staan dat mensen het in 1 keer goed zouden schrijven, dat komt ook nooit voor.
Ayasha schreef:Fiffill schreef:Dat heb ik ook, niet dat ik van plan ben te trouwen maar mocht ik zijn naam ook aannemen dan bestaat mijn achternaam uit 28 letters (spaties niet meegeteld), en ik heb nu op de meeste papieren al moeite het erop te passenlaat staan dat mensen het in 1 keer goed zouden schrijven, dat komt ook nooit voor.
aan 28 kom ik niet maar wel aan 19 en dan twee namen die ze op zichzelf al niet kunnen schrijven.
1234 schreef:Ik ben wel tevreden met mijn naamIk heet Lynn en krijg nog steeds van veel mensen te horen dat het zo'n mooie naam is
Werd vroeger veel op gerijmd
Niet altijd even leuk, maargoed.
Je hoort de naam nu alleen wel steeds vaker. En het wordt heeel vaak verkeerd geschreven op alle mogelijke manieren, of mensen denken dat het een afkorting ergens van is. (linda oid) Krijg ook vaak de vraag of ik Engels ben, aangezien het een Engelse naam ismaar ben toch echt 100% hollands
LynnLinkan schreef:1234 schreef:Ik ben wel tevreden met mijn naamIk heet Lynn en krijg nog steeds van veel mensen te horen dat het zo'n mooie naam is
Werd vroeger veel op gerijmd
Niet altijd even leuk, maargoed.
Je hoort de naam nu alleen wel steeds vaker. En het wordt heeel vaak verkeerd geschreven op alle mogelijke manieren, of mensen denken dat het een afkorting ergens van is. (linda oid) Krijg ook vaak de vraag of ik Engels ben, aangezien het een Engelse naam ismaar ben toch echt 100% hollands
Ik heet ook Lynn en ik moet zeggen dat wat jij zegt toch wel heel herkenbaar is!
Hier wordt het ook vaak verkeerd geschreven en ook wordt er vaak gedacht dat het een afkorting is van linda
of linde of lindsey oid. Verder dacht iemand in de brugklas (toen ze de klassenlijst had ontvangen)
dat ik een chinees was..... dat vond ik toch wel erg apart moet ik zeggen.