Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
betadine schreef:Ik zou in jouw plaats de hoofdpester al lang en heel onverwachts en laag (zoals zij zelf doen) een klap tegen zijn neus verkocht hebben. Ook al zijn ze 15 waar ben je bang voor ? pesters zijn niet persé moordenaars hoor, maar eerder ongelukkige of jaloerse kinderen die op die manier aandacht zoeken.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt en mischien vind je hier ook de moed niet voor, maar ik ben ook naar school geweest en mij hebben ze enkel proberen te pesten. 1x een stevige vuist in het gezicht en ik was een held. Ik deed het iedere keer ik uitgedaagd werd en ben uiteindelijk een vechtersbaas geworden. Nu werk ik en ik heb al heel lang geen geweld meer gebruikt. Ik ben niet voor geweld, maar soms zijn er geen andere oplossingen. Laat je niet bang maken en laat je vooral niet doen.
Voor ik hier veroordeelt word van agressieveling of dergelijke... Ik ben niet geweldadig. Ik rijd bvb dagelijks file en als ik agressievelingen tegenkom dan negeer ik die gewoon, maar ik heb geleert dat je voor jezelf moet opkomen en dat je door altijd vriendelijk en braaf te zijn maar zelden respect terug krijgt.
Nayomie schreef:Docenten merken blijkbaar ook dat er iets niet OK is. Bij de lerarenvergadering hadden enkelen aangegeven dat ze dachten dat ik niet lekker in mn vel zit.

hier staan heeuuhhl veel goeie tips tussen